דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אוטו גלידה

      @אוטו גלידה
      אודות
      פוסטים
      114
      נושאים
      18
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • קורולה 2007, יפני/טורקי
        א אוטו גלידה

        ראיתי שיש קורולה 2007, שיש כאלה שיוצרו ביפן ויש כאלה בטורקיה,
        יש הבדלים ביניהם?

        עסקאות רכב

      • שוב פעם קניית רכב
        א אוטו גלידה

        תגידו מה אומרים על הרכב הזה, זה מחיר טוב, לא?
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/zumpyqtn?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=12&pagination=1

        עסקאות רכב

      • שוב פעם קניית רכב
        א אוטו גלידה

        @טוסון אין לי כוח להכנס לויכוחים…
        מעדיף משהו שיותר ברור שהוא אמין

        עסקאות רכב

      • שוב פעם קניית רכב
        א אוטו גלידה

        @תלת-גוונא 2010

        עסקאות רכב

      • שוב פעם קניית רכב
        א אוטו גלידה

        @תלת-גוונא הציעו לי נוט, 260,000 ק"מ יד 2, שמורה ומטופלת, בסביבות ה8 אל"ש,
        זה מחיר טוב?

        עסקאות רכב

      • שוב פעם קניית רכב
        א אוטו גלידה

        אחרי שהרכב שלי (יונדאי I30 2011)הלך
        אני מתחיל בחיפושים אחרי רכב אחר,
        השימושים שלי ברכב הם: ביום יום קצת נסיעות עירוניות, וכמה פעמים בחודש נסיעות ארוכות בינעירוניות,
        חשוב לי כמה שיותר ראש שקט מבחינת טיפולים ואמינות
        בינתיים הציעו לי לבדוק, ניסאן נוט, וטויוטה אוריס 2010,
        איזה מביניהם עדיפה?

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        @סים-שלום עדיין לא סגור לגמרי על מחיר, (לא מכרתי בפועל אבל כנראה הוא יקנה)
        משהו בסביבות ה2,000.
        (הרכב כבר גמור…)

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        @סים-שלום תכלס מכרתי אותו כבר לאחד

        עסקאות רכב

      • האם דחוף לעשות העברת בעלות?
        א אוטו גלידה

        האם זה נכון שאם עושים העברת בעלות, אז אוטמטית מתבטל הביטוח חובה וצד ג’?

        שאר נושאים

      • האם דחוף לעשות העברת בעלות?
        א אוטו גלידה

        @מוש הוא לא קנה את זה לפירוק, הוא טוען שהוא ינסה לתקן את הרכב,
        מה כדאי לעשות?
        האם זה דחוף לעשות העברת בעלות?

        שאר נושאים

      • האם דחוף לעשות העברת בעלות?
        א אוטו גלידה

        @YOLEVI כתב בהאם דחוף לעשות העברת בעלות?:

        הרכב לא נוסע בשופו"א?

        קשה מאוד להדליק אותו, וגם אם הוא נדלק הוא נכבה די מהר
        מקווה שזה בסדר

        שאר נושאים

      • האם דחוף לעשות העברת בעלות?
        א אוטו גלידה

        הרכב שלי הלך מכרתי אותו לפירוק, והקונה עשה את הגרר עם הביטוח שלי, ועכשיו הוא אומר לי שהוא לא רוצה לעשות העברת בעלות של הרכב עד שהרכב מגיע אליו, כיון שאם אני עושה העברת בעלות, אז הביטוח מתבטל לבד, ואם כן יחייבו אותו על הגרר,
        האם הוא צודק?
        והאם יש חשש בזה שאני יעשה את העברת בעלות רק מחר?

        שאר נושאים

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        מישהו מציע לי ב1000 ש"ח
        האם זה שווה

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        איך בדיוק מפרסמים את זה ביד 2?
        פרסמתי את זה בקטגוריה הרגילה וכתבו לי: המודעה שלך לא אושרה לפרסום, כי היא פורסמה במדור הלא נכון. מה אפשר לעשות? להעלות את המודעה מחדש במדור רכב - אביזרים. המודעה תעבור לבדיקה חוזרת, ואם היא תאושר נשמח לפרסם אותה 🙂

        אם נפרסם באביזרים מישהו בכלל יראה את זה?

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        אבל תכלס לתקן כזה רכב יש לזה איזה כדאיות?

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        @יוני יש כאן איזו רשימה של קוני רכבים לפירוק?

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        @תלת-גוונא כתב בהרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו:

        תשובתי נתונה על הצד שבאמת לא שווה לך לתקן אותו

        אני משער ככה,
        אולי אני קודם יספר מה הבעיה,
        הרכב נסע עד היום מצויין, ביום חמישי המנוע קצת התחמם, וכשמלאתי מים ראיתי שכל המים נוזלים החוצה,
        אתמול אחרי נסיעה קצרה, כשניסיתי להניע הרכב לא הניע,
        הגיע מוסכניק וראה שיש חיבור אחד שרופף ולכן יש נזילה של מים, חיזק אותו, ואז הרכב הניע אחרי כמה זמן, אבל נדלקה נורת מנוע מהבהבת, ורואים שמים יוצאים מהאגזוז, ובלחיצה על הגז, גם יוצאים מים מהמיכל העיבוי מרוב לחץ,
        בבדיקת מחשב זה הראה שיש בעיה ב2 צילינדרים, אבל המוסכניק בדק ואמר שהצילנדרים בסדר, אלא זה פגע בבוכנה,
        תכלס, שווה לתקן כזה דבר?
        זה רק להחליף מנוע לא?

        עסקאות רכב

      • הרכב הלך, כמה אפשר לקבל עליו
        א אוטו גלידה

        הרכב שלי יונדאי I30 שנת 2011, 200,000+ ק"מ,
        המנוע הלך, ולא נראה לי ששוה לתקן אותו
        כמה אני יכול לקבל על הרכב הזה לחלקים/פירוק
        ואיפה הכי כדאי לפרסם, ביד 2?

        עסקאות רכב

      • פנצ'ריה באזור חיפה
        א אוטו גלידה

        @פתוח-לשמוע @EBA כתב שתלוי מי, מה ומתי.
        ועלי אקספרס עד שזה יגיע…

        שאר נושאים

      • פנצ'ריה באזור חיפה
        א אוטו גלידה

        @פתוח-לשמוע אם ידידים לא יתנו לי, איפה קונים את זה?

        שאר נושאים
      • 1 / 1
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום