דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      א

      אוטו גלידה

      @אוטו גלידה
      אודות
      פוסטים
      114
      נושאים
      18
      שיתופים
      0
      קבוצות
      0
      עוקבים
      0
      עוקב אחרי
      0

      פוסטים

      פוסטים אחרונים הגבוה ביותר שנוי במחלוקת

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @דני-מערכות יש אפשרות להשתמש עם המולטימדיה בינתיים (אם אני יקנה רק מערכת) בלי הפאנל,( אני ישים את זה על משהו) עד שהפאנל יגיע?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @דני-מערכות סתם מעניין, למה הפאנל של הדגם הזה כזה יקר?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @פתוח-לשמוע יתכן שאני יעבור שם מחר,
        כמה אתה רוצה עליו? (או שאתה מעדיף לדבר על זה פרטי)

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @דני-מערכות דיברתי איתו, זה מידי יקר.
        תודה

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @פתוח-לשמוע מודיעין עילית

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @דני-מערכות אתה יודע אם יש את המוצר הזה גם בטמו?
        פשוט שם המשלוח יותר מהיר בדרך כלל

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        @דני-מערכות יש מישהו שאולי מוכר כאן בארץ אפילו יד שניה במצב טוב
        פשוט עד שיגיע מאליאקספרס, ועוד שניה בין הזמנים

        ואגב מה ההבדל בין המערכת הזאת למערכת היותר יקרה שממליצים פה תמיד

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • מולטימדיה ליונדאי I30 2011 האצבק
        א אוטו גלידה

        אני מחפש מולטימדיה לרכב הזה
        מעדיף משהו זול, אני צריך רק לוויז שירים ופלאפון, לא עוד מאה אפליקציות
        @מיישה אתה יכול לעזור בעניין?

        פורום מולטימדיה ומצלמות דרך

      • יונדאי I20 או I30
        א אוטו גלידה

        @סובארו-אברכים יש לי קצת רכבים שאולי יעניינו אותך, איך אני יעביר לך?

        עסקאות רכב

      • הונדה סיוויק 2008 - 2009
        א אוטו גלידה

        אני אשמח מאוד אם מישהו יוכל להגיד לי מה ההבדלים בעליות ובדלק, בין היונדאי I30 להונדה סיוויק
        לא יצא לי בכלל ברור?
        (או שבאמת אין כל כך הבדל?)

        עסקאות רכב

      • ראיתי מציאה ביד 2 אני מניח אותה כאן לטובת הציבור
        א אוטו גלידה

        הונדה סיוויק
        2013 יד 2
        52,000 ק״מ
        דיברתי עם המוכר הוא רוצה עליה 30,000 ש"ח, זה יכול להיות עסקה מעניינת, לא?
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/eqhel5zz?opened-from=feed&component-type=main_feed&spot=standard&location=5&pagination=1

        עסקאות רכב

      • הונדה סיוויק 2008 - 2009
        א אוטו גלידה

        אני עדיין מחפש רכב בסביבות ה10 - 12 אל"ש
        חיפשתי עד עכשיו יונדאי I30, אממה עדיין לא מצאתי…
        חבר אמר לי לחפש גם הונדה סיוויק
        מה שאני רואה ביד 2 במחיר הזה הם שנתונים האלה בקילומטראז סביבות ה 200,000
        מה אתם אומרים על הרכב הזה, מבחינת אמינות ועליות תחזוקה וצריכת דלק, הוא שווה את זה?
        ומול יונדאי I30, מה עדיף?
        תודה על כל העזרה

        עסקאות רכב

      • יונדאי I20 או I30
        א אוטו גלידה

        @בנג-ה השאלה היא האם זה אומר שהרכב עבר איזו תאונה והוא מנסה להסתיר משהו?

        עסקאות רכב

      • יונדאי I20 או I30
        א אוטו גלידה

        יש רכב שאני מסתפק עליו, והוא בצבע כחול, ובאתרים של מידע על רכב רשום שהוא בצבע אפור,
        זה בעיה?

        עסקאות רכב

      • אתר לבדיקת פרטי רכב
        א אוטו גלידה

        @לומד על כמה רכבים שבדקתי הוא רושם - לרכב זה אין תגובות

        עסקאות רכב

      • אתר לבדיקת פרטי רכב
        א אוטו גלידה

        יש איזשהו אתר שאפשר לבדוק איתו באמצעות מספר רכב פרטים על הרכב,
        שנה קילומטראז מדוייק, טסט אחרון, וכל דבר שרלוונטי לפני קניית רכב?

        עסקאות רכב

      • יונדאי I20 או I30
        א אוטו גלידה

        טוב,עכשיו אני עם 2 אופציות, שניהם אותו שנתון ודגם בדיוק,
        ההבדל הוא שאחד הוא 163,000ק״מ יד 4
        והשני הוא 179,000ק״מ יד 2
        האם עדיף קילומטראז קצת יותר נמוך, או שעדיף פחות ידיים?

        עסקאות רכב

      • יונדאי I20 או I30
        א אוטו גלידה

        @בנג-ה ביום יום בעיקר בתוך העיר אני משער באזור ה15 ק"מ אולי פחות (לא כל כך יודע לשער בתוך העיר)
        ובינעורני כל חודש בערך 600 ±
        זה אומר בחודש כולל הכל בערך 900 ק"מ

        עסקאות רכב
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4
      • 5
      • 6
      • 5 / 6
      • התחברות

      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
      • פוסט ראשון
        פוסט אחרון
      0
      • דף הבית
      • תקנון הפורום
      • מילון מושגים המלא
      • המדריך המלא למשתמש
      • פוסטים אחרונים
      • משתמשים
      • חיפוש גוגל בפורום
      • פנייה למנהל הפורום