יש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?
-
@YOLEVI כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
ומנגד הרבה עדויות שמעולם לא התחמם
לכן שאלתי
כי אני שמעתי עד עכשיו רק את הצד הטוב (מבעלי רכבים שעצרתי אותם בשביל לחפור
וכולם (3) הללו)בכל אופן ממש תודה לך על המידע
אתה אומר את זה מסיפורים של כלי ראשון או כלי שני (לפי החזו"א) -
@מאיר-ג כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
אתה אומר את זה מסיפורים של כלי ראשון או כלי שני (לפי החזו"א)
בפורום פה היו כמה כאלה עדויות אבל אני עדיין חושב שרובא דעלמא סוברים שהוא כן אמין, מה שכן לכו"ע חלפים יקרים וקשים להשגה
-
@מאיר-ג אבל קשים להשגה ממש
-
@הכל-בעזרת-השם כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
מנסיון עדיף לא לקנות את הרכב הזה ולא בגלל שאולי שוטר יעצור אותך
אתה יכול לפרט קצת יותר?
אני דווקא מכיר עובדות אחרות…
אולי אתה חושב ככה בגלל שרוב הרכבים האלו נמכרים ב350 אלף ומעלה? -
@הכל-בעזרת-השם כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
מנסיון עדיף לא לקנות את הרכב הזה ולא בגלל שאולי שוטר יעצור אותך
אתה יכול לפרט קצת יותר?
אני דווקא מכיר עובדות אחרות…
אולי אתה חושב ככה בגלל שרוב הרכבים האלו נמכרים ב350 אלף ומעלה?@Shebsale אני מחזיק את זה שנה+ מרוצה מאוד
מכיר אישית קרוב ל10 אנשים עם כזה כולם מרוצים
פינוק רציני ותמורה טובה מאוד למחיר הקנייה והאחזקה
יש 2 חסרונות:
1 - כשמגיע הזמן קשה להיפרד מזה ולא מוצאים תחליף ראוי,
2 - יש חלקים שקשים להשגה במחיר שפוי
אבל יש קבוצה של קרוב ל100 בעלי FRV ויש שם פתרונות
להכול במחיר שפוי בלי צורך להיות מוסכניק -
@YOLEVI כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
ראש מנוע עדין יש הרבה תלונות שמתחמם ומנגד הרבה עדויות שמעולם לא התחמם…
בדיוק כמו הונדה סיויק עם המנוע התואם
יש שיגידו הכי אמין שיש
ויש שחוו התחממות (ואני מכיר חבר כזה…)כמו יפניות של פעם, או הכי אמין בטירוף, או נדפק ראש מנוע פתאום…
-
@YOLEVI כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
ראש מנוע עדין יש הרבה תלונות שמתחמם ומנגד הרבה עדויות שמעולם לא התחמם…
בדיוק כמו הונדה סיויק עם המנוע התואם
יש שיגידו הכי אמין שיש
ויש שחוו התחממות (ואני מכיר חבר כזה…)כמו יפניות של פעם, או הכי אמין בטירוף, או נדפק ראש מנוע פתאום…
@חיים-Y0737 הונדה חייבים לתחזק
מי שיש לו תרמוסטט לא מקורי
והוא לא בדק לפני כן שזה עם חורים כמו במקורי
יש לו סיכוי סביר לשרוף ראש מנוע כשיבוא זמנו של התרמוסטט
למי שיש תרמוסטט עם חורים [זה לא יותר יקר]
או שסתם ככה החליף בזמן לא נשרף לו המנוע מעולם… -
@חיים-Y0737 הונדה חייבים לתחזק
מי שיש לו תרמוסטט לא מקורי
והוא לא בדק לפני כן שזה עם חורים כמו במקורי
יש לו סיכוי סביר לשרוף ראש מנוע כשיבוא זמנו של התרמוסטט
למי שיש תרמוסטט עם חורים [זה לא יותר יקר]
או שסתם ככה החליף בזמן לא נשרף לו המנוע מעולם…@ayhv כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
לא נשרף לו המנוע מעולם…
מעניין הכיוון של הטרמוסטט
לא הכרתי מקרוב
אבל זה מוכר ברכבים אירופאיים כגון רנו ופיג’ואני חושב יותר בכיוון שאנשים טיפשים מכניסים מי ברז במקום נוזל קירור איכותי, למען ה’ בשביל לחסוך 80 ש’‘ח דופקים מנוע של 5000 ש’'ח
-
@ayhv כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
לא נשרף לו המנוע מעולם…
מעניין הכיוון של הטרמוסטט
לא הכרתי מקרוב
אבל זה מוכר ברכבים אירופאיים כגון רנו ופיג’ואני חושב יותר בכיוון שאנשים טיפשים מכניסים מי ברז במקום נוזל קירור איכותי, למען ה’ בשביל לחסוך 80 ש’‘ח דופקים מנוע של 5000 ש’'ח
@חיים-Y0737 המנוע הזה לא ימות ויתחמם ממים פשוטים למרות הנזק שזה עושה
אבל החורים זה פתרון של הונדה שבכל מצב עובר מים גם אם הטרמוסטט מקולקל
יש כאלה שעושים את החורים האלה לבד
גם טיוטה כשיתקלקל לה הטרמוסטט אם ימשיכו ליסוע ישרף המנוע… -
@חיים-Y0737 המנוע הזה לא ימות ויתחמם ממים פשוטים למרות הנזק שזה עושה
אבל החורים זה פתרון של הונדה שבכל מצב עובר מים גם אם הטרמוסטט מקולקל
יש כאלה שעושים את החורים האלה לבד
גם טיוטה כשיתקלקל לה הטרמוסטט אם ימשיכו ליסוע ישרף המנוע…@ayhv כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
מנוע הזה לא ימות ויתחמם ממים פשוטים למרות הנזק שזה עושה
גם שכן שלי חושב ככה במקרה שלו מאזדה 5
היום הוא במצב של מוסיף מים כל נסיעה ארוכה וחושש…אני נוסע על רכב שכל שנתיים החליף יזום נוזל קירור איכותי [תחזוקה מונעת…] וב’‘ה לא יורד גרם אחד של מים אף פעם
ככה צריך, זה זול מאוד כלכלית ושומר על בריאות המנוע (טפו טפו אוטוטו 270 אק’‘מ) ומעצבן אותי שאנשים לא מבינים את הכלל הבסיסי הזה, נוזל קירור א-יכ-ו-ת-י (גם שמן טוב כמובן) ושמים מי ברז שעושים קורוזיה למערכת!!! דופקים מעברים במנוע, משאבת מים, טרמוסטט, רדיאטור… עד שח’'ו עולה אדים של קיטור מקדימה בעליות למירון… -
@ayhv כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
מנוע הזה לא ימות ויתחמם ממים פשוטים למרות הנזק שזה עושה
גם שכן שלי חושב ככה במקרה שלו מאזדה 5
היום הוא במצב של מוסיף מים כל נסיעה ארוכה וחושש…אני נוסע על רכב שכל שנתיים החליף יזום נוזל קירור איכותי [תחזוקה מונעת…] וב’‘ה לא יורד גרם אחד של מים אף פעם
ככה צריך, זה זול מאוד כלכלית ושומר על בריאות המנוע (טפו טפו אוטוטו 270 אק’‘מ) ומעצבן אותי שאנשים לא מבינים את הכלל הבסיסי הזה, נוזל קירור א-יכ-ו-ת-י (גם שמן טוב כמובן) ושמים מי ברז שעושים קורוזיה למערכת!!! דופקים מעברים במנוע, משאבת מים, טרמוסטט, רדיאטור… עד שח’'ו עולה אדים של קיטור מקדימה בעליות למירון… -
אני מסכים עם החשיבות של נוזל מתאים ואני מקפיד על זה
אבל בשונה ממאזדה 5 להונדה מהשנים האלה לא יעלם מים
ולא יהיה חשש מהתחממות בגלל שימוש במי ברז
והרכב הזה קיים בשפע ביד 2 ב400 א’ ק’'מ במצב תקין
וראיתי גם כמה במספרים הרבה יותר גבוהים
כשהכול מכני אין גיל סיום…@ayhv כתב ביש לך הונדה fr-v? שוטרים עוצרים אותך בכביש?:
אין גיל סיום…
מציאות בשטח שראיתי הרבה הונדות סיויק ג’אז וכדו’ שהתחמם ראש מנוע
אני מניח שרכב שבודק בזמן מים ושמן לרוב יינצל מכך
ולחבר שלי התחממה סיויק בכלל בגלל בעיה בוונטה, כנ’'ל גיס שלי עם ג’אז
