דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עזרה דחופה!!

      עזרה דחופה!!

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      12 פוסטים 6 כותבים 86 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • י מנותק
        י מנותק
        יוני 9
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אשמח לעזרתכם הדחופה.

        בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

        סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

        קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

        אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

        מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

        א חובק עולםח 3 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • י יוני 9

          אשמח לעזרתכם הדחופה.

          בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

          סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

          קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

          אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

          מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

          א מנותק
          א מנותק
          איש גמזו
          כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
          #2

          @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
          באיזו עיר? מודיעין עילית?

          אגב התיאור

          @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

          וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

          זועק שוד
          מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • י יוני 9

            אשמח לעזרתכם הדחופה.

            בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

            סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

            קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

            אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

            מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

            בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

            חשוד מאוד. אם אין לו מה להסתיר למה שידרוש את זה?
            יש לך דרך לבטל את חיוב האשראי? או שזה היה בז"הב?

            @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

            קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

            בטל עסקה דחוף. גם אם אתה דן אותו לכף זכות ולא מפרסם אותו לפחות כבדהו וחשדהו.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • א איש גמזו

              @יוני-9 מה הכוונה ״חרדי ומוכר״?
              באיזו עיר? מודיעין עילית?

              אגב התיאור

              @יוני-9 כתב בעזרה דחופה!!:

              וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

              זועק שוד
              מי שדובר אמת לא מפחד מנתונים

              י מנותק
              י מנותק
              יוני 9
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

              באיזו עיר? מודיעין עילית?

              ירושלים

              יחצ המקצועןי תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוני 9

                @איש-גמזו כתב בעזרה דחופה!!:

                באיזו עיר? מודיעין עילית?

                ירושלים

                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצועןי מנותק
                יחצ המקצוען
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי יחצ המקצוען
                #5

                @יוני-9
                הוא מומלץ מהפורום שלנו ?
                גם אני מצטרף לקודמי לבטל את העסקה
                והייתי מחכה עוד כמה ימיים[ אולי ישתנה משהו ]
                בשביל לפרסם את שמו לתועלת הציבור כמובן לשאול
                רב אייך לפרסם אם בכלל…
                אתה יכול להתקשר לחברת אשראי ולהגיד להם
                שהקצו אותך בעיקרון אם ישאר מזכים אותך
                והם שוברים את הראש אייתו.
                בהצלחה.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • אריאל קמחיא מנותק
                  אריאל קמחיא מנותק
                  אריאל קמחי
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  תבטל את העסקה מיד!! ותנסה להתקשר אליו מפלאפונים אחרים עד שיענה תשגע אותו מכל הפלאפונים שיש לך ואם תפרסם את המספר שלו אז כל חברי הפורום יעזרו לך “להתקשר” אליו עד שתראה בחזרה את הכסף ואפי’ טיפ קטן…

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                    תבטל את העסקה מיד!! ותנסה להתקשר אליו מפלאפונים אחרים עד שיענה תשגע אותו מכל הפלאפונים שיש לך ואם תפרסם את המספר שלו אז כל חברי הפורום יעזרו לך “להתקשר” אליו עד שתראה בחזרה את הכסף ואפי’ טיפ קטן…

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

                    אפי’ טיפ קטן…

                    חביבי. קודם שיחזור הכסף…
                    בלי לדבר על החוקיות של סחיטה כזאת.

                    אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @אריאל-קמחי כתב בעזרה דחופה!!:

                      אפי’ טיפ קטן…

                      חביבי. קודם שיחזור הכסף…
                      בלי לדבר על החוקיות של סחיטה כזאת.

                      אריאל קמחיא מנותק
                      אריאל קמחיא מנותק
                      אריאל קמחי
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי אריאל קמחי
                      #8

                      @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                      חביבי. קודם שיחזור הכסף…

                      אם יתקשרו אליו 3,000 איש ויגידו לו למה גנבת את פלוני, אז הוא יחזיר אל הכסף על ארבע… חביבי…
                      וכמובן אני מצטרף ל @יחצ-המקצוען שלא לפרסם שם או מספר לפני ששואלים רב.
                      עריכה: איך שכחנו? @יוני-9 ברוך הבא לפורום!!! 🎉

                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                        @חובק-עולם כתב בעזרה דחופה!!:

                        חביבי. קודם שיחזור הכסף…

                        אם יתקשרו אליו 3,000 איש ויגידו לו למה גנבת את פלוני, אז הוא יחזיר אל הכסף על ארבע… חביבי…
                        וכמובן אני מצטרף ל @יחצ-המקצוען שלא לפרסם שם או מספר לפני ששואלים רב.
                        עריכה: איך שכחנו? @יוני-9 ברוך הבא לפורום!!! 🎉

                        טוסוןט מנותק
                        טוסוןט מנותק
                        טוסון
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אריאל-קמחי מי אמר שגנב, יכול להיות שמצידו הוא בסדר, והיה לו בלת"מ (מצווה לדון לכף זכות עדיין יש לנו, כמובן שבעל העסקה צריך ליזהר על ממונו, אבל לא הולכים ישר על למה גנבת)
                        לא נראה לי שסוכן יגנוב דמי קדימה יש לו עקיצות הרבה יותר מכניסות לעשות…
                        כמובן שיש לנו כאן גם מצוות השבת אבידה לפות"ש, להזהירו שלא יקנה חייתא דקטירי, במיוחד אם החתול בועט מתוך השק, וזכותו לבטל העסקה, וודאי וודאי שלא לקנות בלי בדיקה
                        אבל צריך לדעת לא להפוך כל מי שלא התנהל בדיוק כמצופה, לגנב רוצח ושודד
                        (הטענה שלי היא לא עליך ספציפית, ואני מבין גם את מי שיטען אחרת)

                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                        (מס"י פ"א)

                        נחייה ולא…

                        אריאל קמחיא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        3
                        • טוסוןט טוסון

                          @אריאל-קמחי מי אמר שגנב, יכול להיות שמצידו הוא בסדר, והיה לו בלת"מ (מצווה לדון לכף זכות עדיין יש לנו, כמובן שבעל העסקה צריך ליזהר על ממונו, אבל לא הולכים ישר על למה גנבת)
                          לא נראה לי שסוכן יגנוב דמי קדימה יש לו עקיצות הרבה יותר מכניסות לעשות…
                          כמובן שיש לנו כאן גם מצוות השבת אבידה לפות"ש, להזהירו שלא יקנה חייתא דקטירי, במיוחד אם החתול בועט מתוך השק, וזכותו לבטל העסקה, וודאי וודאי שלא לקנות בלי בדיקה
                          אבל צריך לדעת לא להפוך כל מי שלא התנהל בדיוק כמצופה, לגנב רוצח ושודד
                          (הטענה שלי היא לא עליך ספציפית, ואני מבין גם את מי שיטען אחרת)

                          אריאל קמחיא מנותק
                          אריאל קמחיא מנותק
                          אריאל קמחי
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @טוסון צודק! הלכתי ישר על תקיפה… אבל אם יתברר שיש דברים בגו, זה יהיה מעניין הרעיון, לא?

                          מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי…

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • אריאל קמחיא אריאל קמחי

                            @טוסון צודק! הלכתי ישר על תקיפה… אבל אם יתברר שיש דברים בגו, זה יהיה מעניין הרעיון, לא?

                            מחילה אני פשוט אוהב עקשן… אם היית באחת ההפגנות האחרונות אז וודאי שראית אותי…

                            טוסוןט מנותק
                            טוסוןט מנותק
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @אריאל-קמחי

                            לא טענתי את זה דווקא אליך
                            אני יודע שאנשים הולכים דבר ראשון על מה הכי גרוע שיכול לקרות, וזה כדאי לדעת מה יכול להשתבש, אבל לא הורגים יתוש עם להביור

                            אני גם אוהב עקשען, אבל אנחנו לא הולכים להפגנות
                            (העצמות שלי עדינות מדי מכדי שאכנס מרצוני החופשי תחת ה’מאגייקעס’ של הלסטים ששולטים בינתיים באה"ק)

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)

                            נחייה ולא…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י יוני 9

                              אשמח לעזרתכם הדחופה.

                              בעקבות המלצות רבות פניתי לסוכן רכבים חרדי ומוכר. הוא המליץ לי על רכב שלדבריו היה מציאה, וביקש שלא אעשה בדיקה במכון כי הוא עובד רק עם מי שסומך על המילה שלו.

                              סגרנו על העסקה, והוא כבר חייב את כרטיס האשראי שלי כמקדמה על חשבון הרכב.

                              קבענו להיפגש היום ב-10:00. בתחילה אמר שיש עיכוב קטן, אחר כך שהרכב מסיים תיקוני צבע, ומאז הוא לא עונה לטלפונים ואף דוחה את השיחות.

                              אני בכוונה לא מציין את שמו, כי ייתכן שקרה לו משהו ואני לא רוצה חלילה לפגוע בפרנסה שלו לפני שהתבררו העובדות.

                              מישהו נתקל במקרה דומה או יכול לייעץ איך נכון לפעול?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              איש גמזו
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @יוני-9 עוד נקודה חשובה,
                              גם אם הוא בסוף יענה לך ויתקע לך איזה תירוץ, כל עוד לא הוכחה חפותו אל תקנה ממנו את הרכב!
                              לך תדע מה הוא דחף לך שם, ועוד לא הרשה לך לבדוק

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              61

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.8k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום