טיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל
-
לאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
(לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין
) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
@צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם) -
לאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
(לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין
) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
@צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם)@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
ללכת למוסך ספציפי,
רצוי מוסך שמכיר רכבי רנו בדווקא
כך לענ’'ד
בוודאי לא מוסך מדרכה -
@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
ללכת למוסך ספציפי,
רצוי מוסך שמכיר רכבי רנו בדווקא
כך לענ’'ד
בוודאי לא מוסך מדרכה@חיים-Y0737 לא להגזים על טיפול תקופתי.
-
לאחר שהקב"ה זימן לידנו רנו קליאו דיזל, אני רוצה לעשות לה טיפול שנתי/10/15 בשביל השקט
כמה זה קשה לעשות לבד, והאם חשוב ללכת למוסך ספציפי, או שאני יכול לתת לחבר לעשות
ומה ואיפה אני צריך לקנות, (ירושלים-בני ברק, והציר שביניהם)
(לגבי טיפולים גדולים, הרכב טופל לפי הספר עד היום, ואוחז ב273k כן ירבו, ונראה ממש חדש ( @שמואל-קליין
) אם כי אין לי את היסטוריית הטיפולים שלו, אז אם יש משהו שצריך לבדוק שבוצע, אני אשמח לשמוע, אין לי תוכניות לעבור איתו את ה15k בשנה הקרובה)
@צילפינגים (אני כבר ממש מנג׳ז לך, אני לא שואל במייל, כי זה יועיל לכולם מן הסתם)@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
כמה זה קשה לעשות לבד
לא קשה בכלל על גבול הקל מאוד פילטר שמן נמצא למעלה בין הרדיאטור למנוע למטה יש לך רק לרוקן את השמן עשיתי לא מזמן קל מאוד רק צריך חלפים מקוריים ושמן בתקן RN720 או C4 של חברה טובה ומוכרת לא לזלזל חשוב מאוד!
@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
ומה ואיפה אני צריך לקנות,
פילטר אוויר ופילטר שמן ושמן מה עוד אתה רוצה יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף ומה עם טיימינג מתי בוצע?
@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
אני לא שואל במייל
אני יש לי משהו לשאול אותך במייל תוכל ליצור איתי קשר? אני ישמח!
-
@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
כמה זה קשה לעשות לבד
לא קשה בכלל על גבול הקל מאוד פילטר שמן נמצא למעלה בין הרדיאטור למנוע למטה יש לך רק לרוקן את השמן עשיתי לא מזמן קל מאוד רק צריך חלפים מקוריים ושמן בתקן RN720 או C4 של חברה טובה ומוכרת לא לזלזל חשוב מאוד!
@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
ומה ואיפה אני צריך לקנות,
פילטר אוויר ופילטר שמן ושמן מה עוד אתה רוצה יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף ומה עם טיימינג מתי בוצע?
@טוסון כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
אני לא שואל במייל
אני יש לי משהו לשאול אותך במייל תוכל ליצור איתי קשר? אני ישמח!
@צילפינגים כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף
זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)
היה לי בפלואנס עשיתי במוסך לא מומחה והדליק לי נורת מים בסולר…
יש שם חתיכת עבודה מדוייקת ומורכבת, בפלואנס עולה מקורי ותחליפי 220 רק הפילטר עצמו (שונה מאוד מאוד מגרמניות, לא לקנות בשום אופן סיני ב 50 ש’‘ח!!) אם אין מוסך מומחה פשוט לא להחליף אם אין הכרח לענ’'ד -
@צילפינגים כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
יש לך גם פילטר סולר שצריך להחליף
זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)
היה לי בפלואנס עשיתי במוסך לא מומחה והדליק לי נורת מים בסולר…
יש שם חתיכת עבודה מדוייקת ומורכבת, בפלואנס עולה מקורי ותחליפי 220 רק הפילטר עצמו (שונה מאוד מאוד מגרמניות, לא לקנות בשום אופן סיני ב 50 ש’‘ח!!) אם אין מוסך מומחה פשוט לא להחליף אם אין הכרח לענ’'ד@חיים-Y0737 כתב בטיפול 10/15,000 לבד/מדרכה/מורשה/חברה?, קליאו דיזל:
זה מסובך מאוד אם זה זהה לפלואנס (הגיוני מאוד שכן)
דיברתי על טיפול שיגרתי שהוא קל על פילטר סולר אתה צודק במאה אחוז לא חלקתי
אבל באמת שקרה לך שנדלק לך נורת מים בפילטר איך פתרת את זה? זה קרה לאבא שלי
