דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח

      בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      22 פוסטים 11 כותבים 242 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מנותק
        מ מנותק
        מושב טוב
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #3

        עיין כאן ודו"ק https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מי-את-ביאק-eu5-הנמכרת-ברמי-לוי-במחיר-של-99900-שקל

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ת תגיענו לשלום

          מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
          רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
          מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
          יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
          ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה😊

          א מנותק
          א מנותק
          אין עוד מלבדו 0
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @תגיענו-לשלום כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

          האם יש דרך לברר אמינות

          יש אחריות ל 5 שנים ללא הגבלת קילומטרים.
          (לא יודע מה כלול באחריות…)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מושב טוב

            עיין כאן ודו"ק https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מי-את-ביאק-eu5-הנמכרת-ברמי-לוי-במחיר-של-99900-שקל

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
            #5
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ת תגיענו לשלום

              מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
              רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
              מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
              יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
              ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה😊

              BENY 0B מנותק
              BENY 0B מנותק
              BENY 0
              כתב נערך לאחרונה על ידי BENY 0
              #6

              @תגיענו-לשלום לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0, זה הציון. ואם יש לך ילדים אין להם הגנה כלל.
              והבנתי שגם המערכות שלו מאוד ישנות. אם ישנם בכלל.
              ולפי מספר כתבות שפורסמו המכונית הזו גם לא נמכרת בסין, אלא רק לנהגי מוניות, והסיבה שהמדינה שם מחייבת אותם לרכוש את הרכב הזה בדווקא, אבל שום לקוח פרטי לא קונה אותו לעצמו.
              כך שזה לא נראה שווה במיוחד בלשון המעטה.

              I תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • BENY 0B BENY 0

                @תגיענו-לשלום לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0, זה הציון. ואם יש לך ילדים אין להם הגנה כלל.
                והבנתי שגם המערכות שלו מאוד ישנות. אם ישנם בכלל.
                ולפי מספר כתבות שפורסמו המכונית הזו גם לא נמכרת בסין, אלא רק לנהגי מוניות, והסיבה שהמדינה שם מחייבת אותם לרכוש את הרכב הזה בדווקא, אבל שום לקוח פרטי לא קונה אותו לעצמו.
                כך שזה לא נראה שווה במיוחד בלשון המעטה.

                I מנותק
                I מנותק
                ITAMAR25
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
                #7

                @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0

                1😉

                BENY 0B תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • I ITAMAR25

                  @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                  לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0

                  1😉

                  BENY 0B מנותק
                  BENY 0B מנותק
                  BENY 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @ITAMAR25 msedge_o5emV2FrqF.png
                  לא. הציון הוא 0

                  I תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • BENY 0B BENY 0

                    @ITAMAR25 msedge_o5emV2FrqF.png
                    לא. הציון הוא 0

                    I מנותק
                    I מנותק
                    ITAMAR25
                    מאסטר
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                    @ITAMAR25 msedge_o5emV2FrqF.png
                    לא. הציון הוא 0

                    a0edb05b-9e6d-46b3-8420-0ed77a1381e6-image.png
                    צודק, כנראה זכרתי את הזיהום אויר

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוניי מנותק
                      יוניי מנותק
                      יוני
                      מגיה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      מעניין אם הביטוח חובה שלו מאד יקר יחסית לשאר הרכבים (וכמובן צ"ג ומקיף)

                      אולי רמי לוי ביטוח יעשה מבצע בביטוח של הרכב הזה

                      רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                      גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י מנותק
                        י מנותק
                        יהודה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                        #11

                        הבנתי שהם שמו מערכות בהתקנה מקומית (כנראה מובילאי)
                        השאלה אם הרכב עצמו טוב, כי זה נשמע מחיר מפתה

                        BENY 0B תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יהודה

                          הבנתי שהם שמו מערכות בהתקנה מקומית (כנראה מובילאי)
                          השאלה אם הרכב עצמו טוב, כי זה נשמע מחיר מפתה

                          BENY 0B מנותק
                          BENY 0B מנותק
                          BENY 0
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @יהודה כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                          השאלה אם הרכב עצמו טוב

                          אני חושב שהתשובה אמורה להיות ברורה, לאור הציון שלו ולאור מה שפורסם שגם בסין בקושי קונים אותו.

                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • BENY 0B BENY 0

                            @יהודה כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                            השאלה אם הרכב עצמו טוב

                            אני חושב שהתשובה אמורה להיות ברורה, לאור הציון שלו ולאור מה שפורסם שגם בסין בקושי קונים אותו.

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                            #13

                            @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                            גם בסין בקושי קונים אותו

                            זה לא ראיה בכלל כי בסינים הם אלו שדורשים את אוטוסרדת החידושים והפיצ’רים וזה דאצ’יה סינית
                            ואם דאצ’יה יכולה לעבוד ברומניה בסין אין לה מקום אז מה תאמר שאפי’ סינים לא קונים דאצ’יה?
                            הייתי קורא לזה האטראז’ של החשמליות
                            (סליחה גברת אטראז’ אם פגעתי בך 😢 )

                            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • מ מאיר ג

                              @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                              גם בסין בקושי קונים אותו

                              זה לא ראיה בכלל כי בסינים הם אלו שדורשים את אוטוסרדת החידושים והפיצ’רים וזה דאצ’יה סינית
                              ואם דאצ’יה יכולה לעבוד ברומניה בסין אין לה מקום אז מה תאמר שאפי’ סינים לא קונים דאצ’יה?
                              הייתי קורא לזה האטראז’ של החשמליות
                              (סליחה גברת אטראז’ אם פגעתי בך 😢 )

                              ח מנותק
                              ח מנותק
                              חיים Y0737
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @מאיר-ג כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:

                              האטראז’ של החשמליות

                              חזק!
                              השאלה אם יהיה לזה שוק בכלל… לך תדע
                              האטראז עם שוק מטורף לעומתו

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים Y0737

                                @מאיר-ג כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:

                                האטראז’ של החשמליות

                                חזק!
                                השאלה אם יהיה לזה שוק בכלל… לך תדע
                                האטראז עם שוק מטורף לעומתו

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                מאיר ג
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #15

                                @חיים-Y0737 חכה עוד שלש שנים בשוק היד 2 במחיר של פחות מארבעים אלף

                                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ מאיר ג

                                  @חיים-Y0737 חכה עוד שלש שנים בשוק היד 2 במחיר של פחות מארבעים אלף

                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסוןט מנותק
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @מאיר-ג כבר היום אתה יכול לקנות ליפמוטור בן 3, מהדגם בלי התקינה האירופאית ב50,000 ש"ח
                                  מה טווח הנסיעה של הפנדה-אטראז’-107 החשמלית הזו?

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)

                                  נחייה ולא…

                                  מ ח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @מאיר-ג כבר היום אתה יכול לקנות ליפמוטור בן 3, מהדגם בלי התקינה האירופאית ב50,000 ש"ח
                                    מה טווח הנסיעה של הפנדה-אטראז’-107 החשמלית הזו?

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מאיר ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                    #17

                                    @טוסון כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:

                                    מה טווח הנסיעה

                                    400 לפי החברה
                                    340 לפי WLTP

                                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מאיר ג

                                      @טוסון כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:

                                      מה טווח הנסיעה

                                      400 לפי החברה
                                      340 לפי WLTP

                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסוןט מנותק
                                      טוסון
                                      מייבין
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @מאיר-ג אז זה כמו הליפמוטור

                                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                      (מס"י פ"א)

                                      נחייה ולא…

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • טוסוןט טוסון

                                        @מאיר-ג אז זה כמו הליפמוטור

                                        מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                        #19

                                        @טוסון כמה הטווח שלה?
                                        היא גם הרבה יותר קטנה

                                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • מ מאיר ג

                                          @טוסון כמה הטווח שלה?
                                          היא גם הרבה יותר קטנה

                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסוןט מנותק
                                          טוסון
                                          מייבין
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                                          #20

                                          @מאיר-ג לא זוכר
                                          נראה לי משהו כזה
                                          היא יותר מיני/סופרמיני מסדאן, אבל היא גבוהה

                                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                          (מס"י פ"א)

                                          נחייה ולא…

                                          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • טוסוןט טוסון

                                            @מאיר-ג לא זוכר
                                            נראה לי משהו כזה
                                            היא יותר מיני/סופרמיני מסדאן, אבל היא גבוהה

                                            מ מנותק
                                            מ מנותק
                                            מאיר ג
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #21

                                            @טוסון תכלס’ אני חושב BAIC תימכר יותר זול מהליפמוטור
                                            מהסיבה שהיא הרבה יותר פשוטה עם 0 בטיחות
                                            ונתוני טעינה זוועתים

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            1
                                            • טוסוןט טוסון

                                              @מאיר-ג כבר היום אתה יכול לקנות ליפמוטור בן 3, מהדגם בלי התקינה האירופאית ב50,000 ש"ח
                                              מה טווח הנסיעה של הפנדה-אטראז’-107 החשמלית הזו?

                                              ח מנותק
                                              ח מנותק
                                              חיים Y0737
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #22

                                              @טוסון כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח:

                                              ב50,000 ש"ח

                                              הוא קטן, אם כבר יונדאי קונה חשמלית [עדיפה לענ’'ד מ ה MG ZS]

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              0

                                              • 1
                                              • 2

                                              40

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              131.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום