דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח

      בשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשמלי רק 99 א' ש"ח

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      13 פוסטים 9 כותבים 203 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ת תגיענו לשלום

        מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
        רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
        מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
        יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
        ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה😊

        א מנותק
        א מנותק
        אין עוד מלבדו 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #4

        @תגיענו-לשלום כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

        האם יש דרך לברר אמינות

        יש אחריות ל 5 שנים ללא הגבלת קילומטרים.
        (לא יודע מה כלול באחריות…)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מושב טוב

          עיין כאן ודו"ק https://www.cartube.co.il/חדשות-רכב/מי-את-ביאק-eu5-הנמכרת-ברמי-לוי-במחיר-של-99900-שקל

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
          #5
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ת תגיענו לשלום

            מה אומרים זו באמת בשורה? או עוד ספין מבית רמי לוי?
            רמי לוי נכנס גם לתחום הרכב, רכב חשמלי עם טווח של 400 קילומטר רק 99 א’ ש"ח!!
            מה אומרים על החברה הסינית (לא מוכרת בישראל לי לפחות) האם יש דרך לברר אמינות?
            יש עוד הרבה דגמים ראו בקישור
            ואיך שכחתי כל קונה מקבל 5000 ש"ח תווי קנייה😊

            BENY 0B מנותק
            BENY 0B מנותק
            BENY 0
            כתב נערך לאחרונה על ידי BENY 0
            #6

            @תגיענו-לשלום לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0, זה הציון. ואם יש לך ילדים אין להם הגנה כלל.
            והבנתי שגם המערכות שלו מאוד ישנות. אם ישנם בכלל.
            ולפי מספר כתבות שפורסמו המכונית הזו גם לא נמכרת בסין, אלא רק לנהגי מוניות, והסיבה שהמדינה שם מחייבת אותם לרכוש את הרכב הזה בדווקא, אבל שום לקוח פרטי לא קונה אותו לעצמו.
            כך שזה לא נראה שווה במיוחד בלשון המעטה.

            I תגובה 1 תגובה אחרונה
            3
            • BENY 0B BENY 0

              @תגיענו-לשלום לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0, זה הציון. ואם יש לך ילדים אין להם הגנה כלל.
              והבנתי שגם המערכות שלו מאוד ישנות. אם ישנם בכלל.
              ולפי מספר כתבות שפורסמו המכונית הזו גם לא נמכרת בסין, אלא רק לנהגי מוניות, והסיבה שהמדינה שם מחייבת אותם לרכוש את הרכב הזה בדווקא, אבל שום לקוח פרטי לא קונה אותו לעצמו.
              כך שזה לא נראה שווה במיוחד בלשון המעטה.

              I מנותק
              I מנותק
              ITAMAR25
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי ITAMAR25
              #7

              @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

              לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0

              1😉

              BENY 0B תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I ITAMAR25

                @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                לרכב יש ציון בטיחות 0, כן 0

                1😉

                BENY 0B מנותק
                BENY 0B מנותק
                BENY 0
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #8

                @ITAMAR25 msedge_o5emV2FrqF.png
                לא. הציון הוא 0

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • BENY 0B BENY 0

                  @ITAMAR25 msedge_o5emV2FrqF.png
                  לא. הציון הוא 0

                  I מנותק
                  I מנותק
                  ITAMAR25
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #9

                  @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                  @ITAMAR25 msedge_o5emV2FrqF.png
                  לא. הציון הוא 0

                  a0edb05b-9e6d-46b3-8420-0ed77a1381e6-image.png
                  צודק, כנראה זכרתי את הזיהום אויר

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • יוניי מנותק
                    יוניי מנותק
                    יוני
                    מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #10

                    מעניין אם הביטוח חובה שלו מאד יקר יחסית לשאר הרכבים (וכמובן צ"ג ומקיף)

                    אולי רמי לוי ביטוח יעשה מבצע בביטוח של הרכב הזה

                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י מנותק
                      י מנותק
                      יהודה
                      כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                      #11

                      הבנתי שהם שמו מערכות בהתקנה מקומית (כנראה מובילאי)
                      השאלה אם הרכב עצמו טוב, כי זה נשמע מחיר מפתה

                      BENY 0B תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י יהודה

                        הבנתי שהם שמו מערכות בהתקנה מקומית (כנראה מובילאי)
                        השאלה אם הרכב עצמו טוב, כי זה נשמע מחיר מפתה

                        BENY 0B מנותק
                        BENY 0B מנותק
                        BENY 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #12

                        @יהודה כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                        השאלה אם הרכב עצמו טוב

                        אני חושב שהתשובה אמורה להיות ברורה, לאור הציון שלו ולאור מה שפורסם שגם בסין בקושי קונים אותו.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • BENY 0B BENY 0

                          @יהודה כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                          השאלה אם הרכב עצמו טוב

                          אני חושב שהתשובה אמורה להיות ברורה, לאור הציון שלו ולאור מה שפורסם שגם בסין בקושי קונים אותו.

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מאיר ג
                          כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                          #13

                          @BENY-0 כתב בבשורה אמתית ? רמי לוי נכנס לשוק הרכב חשלי רק 99 א' ש"ח:

                          גם בסין בקושי קונים אותו

                          זה לא ראיה בכלל כי בסינים הם אלו שדורשים את אוטוסרדת החידושים והפיצ’רים וזה דאצ’יה סינית
                          ואם דאצ’יה יכולה לעבוד ברומניה בסין אין לה מקום אז מה תאמר שאפי’ סינים לא קונים דאצ’יה?
                          הייתי קורא לזה האטראז’ של החשמליות
                          (סליחה גברת אטראז’ אם נעלבת😢 )

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          84

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.7k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום