דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מצלמת רוורס

      מצלמת רוורס

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 6 כותבים 55 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • ל מנותק
        ל מנותק
        ליבלהה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        שלום רב
        אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז
        תודה רבה

        הכהן הגדולה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל ליבלהה

          שלום רב
          אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז
          תודה רבה

          הכהן הגדולה מחובר
          הכהן הגדולה מחובר
          הכהן הגדול
          כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
          #2

          @ליבלהה
          אני שלחתי תרכב שלי (סיוויק ) לכפר ועשו לי מצלמה ומסך מולטימדיה ב-700 ש"ח)
          בנתיים עובד טוב
          את המחפש משהו איכותי מאוד כי זה פשוט אבל מה צריך יותר מזה

          תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • הכהן הגדולה הכהן הגדול

            @ליבלהה
            אני שלחתי תרכב שלי (סיוויק ) לכפר ועשו לי מצלמה ומסך מולטימדיה ב-700 ש"ח)
            בנתיים עובד טוב
            את המחפש משהו איכותי מאוד כי זה פשוט אבל מה צריך יותר מזה

            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0ת מנותק
            תודה לבורא עולם 0
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
            אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.

            אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.

            הכהן הגדולה EBAE 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

              @הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
              אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.

              אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.

              הכהן הגדולה מחובר
              הכהן הגדולה מחובר
              הכהן הגדול
              כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
              #4

              @תודה-לבורא-עולם-0
              דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

              יכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
              ולא נראה לי שווה תכסף

              תודה לבורא עולם 0ת תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • הכהן הגדולה הכהן הגדול

                @תודה-לבורא-עולם-0
                דיברתי עם אחד פה הוא רצה 1500 על המולטימדיה ועוד 250 על המצלמה

                יכול להיות שזה יותר איכותי אבל מי שלא צריך וויז ואינטרנט אז זה לא משמעותי
                ולא נראה לי שווה תכסף

                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0ת מנותק
                תודה לבורא עולם 0
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
                #5

                @הכהן-הגדול א"כ אני חוזר בי. וסליחה.
                למעשה גם תלוי מאוד סוג המערכת והמצלמה.

                בכל אופן הייתי ממליץ ל @ליבלהה לברר קודם אצל המתקינים פה.
                אזמין לכאן את @EBA ו @מיישה שיקחו את המיקרופון במקומי…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • על הטוב שלךע מנותק
                  על הטוב שלךע מנותק
                  על הטוב שלך
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  ותוסיף את הרב @פתוח-לשמוע ממש מקצועי ואדיב ואני חושב בהרבה פחות כסף ממה שהיצעו לך

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמועפ מנותק
                    פתוח לשמוע
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    המתקינים נהגו לא לפרסם מחירים
                    בכל מקרה אתה רוצה מערכת רק למוזיקה ומצלמת רוורס בלי וויז T100 וכדומה
                    המחיר ממש לא בכיוון של 1500 זה המחירים של מערכת ברף הגבוהה מהארץ

                    @ליבלהה כתב במצלמת רוורס:

                    אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז

                    בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

                    אנשים חכמים הם אינם אלה שמוצאים את הדרך בעצמם
                    הם אלו שיודעים לשאול
                    מתקין וחוסם מולטימדיות + סים של RL באשדוד

                    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                      @הכהן-הגדול מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
                      אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.

                      אפשר אצל המתקינים כאן נראה לי במחיר דומה, ועם שירות מעל ומעבר.

                      EBAE מנותק
                      EBAE מנותק
                      EBA
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @תודה-לבורא-עולם-0 כתב במצלמת רוורס:

                      מצלמה ומסך ב-700 ש"ח בכפר???
                      אל תתפוס אותי על המילה אבל נראה לי סחיטה, במחיר כזה לא צריך כפר.

                      זה בדיוק המחיר שם, אולי טיפונת פחות, אבל כמובן למולטימדיה דפוקה לעילא ולעילא, וכבר היום אצלי לא אחד ולא שניים [ולא עשרה…] שעשו בכפר ובאו אליי אח"כ להחליף למשהו נורמלי.

                      התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
                      050-4133851
                      מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                        המתקינים נהגו לא לפרסם מחירים
                        בכל מקרה אתה רוצה מערכת רק למוזיקה ומצלמת רוורס בלי וויז T100 וכדומה
                        המחיר ממש לא בכיוון של 1500 זה המחירים של מערכת ברף הגבוהה מהארץ

                        @ליבלהה כתב במצלמת רוורס:

                        אשמח להמלצה למצלמת רוורס לדייהטסו סירון עם מסך לא חייב לוויז

                        בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

                        ל מנותק
                        ל מנותק
                        ליבלהה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @פתוח-לשמוע כתב במצלמת רוורס:

                        בכל מקרה לא פירטת אם אתה רוצה מולטימדיה או רק מסך לתצוגת המצלמה…

                        מעדיף במולטימדיה את המצלמה

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0

                        127

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.7k

                        נושאים

                        131.4k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום