פנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף
-
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
לא הבנתי?
אני יודע איפה החור…
אני אישית לא יודע לאתר חורים אבל חבר איתר לי אותו ב3 דקות -
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון
לא הבנתי?
אני יודע איפה החור…
אני אישית לא יודע לאתר חורים אבל חבר איתר לי אותו ב3 דקות -
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
זה במקום שאסור לתקן בו פנצ’ר? אני מנסה להבין…
@MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי
-
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
זה במקום שאסור לתקן בו פנצ’ר? אני מנסה להבין…
@MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:
יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי
הפנצ’ר היה בין המתחת לצד…
תכל’ס קניתי חדש
שכחתי לברר מראש…
הבנתי שהם בסדר וגם עשו לי מחיר
שילמתי 250 על סיני [מלבדו כל השאר של דונלופ - אמרו לי שעולה 450 בערך]
זה סביר/שווה?
הסיני מחזיק?בנוסף אם יש אי אלו הנחיות לאחרי החלפת גלגל אשמח לדעת יען אשר זו הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה…
תודה רבה!
-
הפנצ’ר היה בין המתחת לצד…
תכל’ס קניתי חדש
שכחתי לברר מראש…
הבנתי שהם בסדר וגם עשו לי מחיר
שילמתי 250 על סיני [מלבדו כל השאר של דונלופ - אמרו לי שעולה 450 בערך]
זה סביר/שווה?
הסיני מחזיק?בנוסף אם יש אי אלו הנחיות לאחרי החלפת גלגל אשמח לדעת יען אשר זו הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה…
תודה רבה!
-
@MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר.
בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף.
(בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.)
סע בדרכים ישרות.@חובק-עולם כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
@MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר.
בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף.
(בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.)
סע בדרכים ישרות.וחיזוק ברגים זה משהו שאמורים לעשות או שמספיק ההברגה שלהם?
[ראיתי איזה שלט של צמיגי אליאנס שם] -
@חובק-עולם כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
@MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר.
בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף.
(בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.)
סע בדרכים ישרות.וחיזוק ברגים זה משהו שאמורים לעשות או שמספיק ההברגה שלהם?
[ראיתי איזה שלט של צמיגי אליאנס שם]@MEM כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
ההברגה שלהם
סביר שחיברו לך את הגלגל עם אקדח אויר חשמלי, ואז זה חזק מאוד
שמת לב? -
@MEM כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
ההברגה שלהם
סביר שחיברו לך את הגלגל עם אקדח אויר חשמלי, ואז זה חזק מאוד
שמת לב?@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
@MEM כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
ההברגה שלהם
סביר שחיברו לך את הגלגל עם אקדח אויר חשמלי, ואז זה חזק מאוד
שמת לב?אני חושב שכן - לפרק הוא ודאי פירק עם זה…
בכה"ג אי"צ לחזק יותר? -
@חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
@MEM כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
ההברגה שלהם
סביר שחיברו לך את הגלגל עם אקדח אויר חשמלי, ואז זה חזק מאוד
שמת לב?אני חושב שכן - לפרק הוא ודאי פירק עם זה…
בכה"ג אי"צ לחזק יותר?@MEM כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
אי"צ לחזק יותר?
לא שייך יותר
זה הרבה יותר כוח שמופעל, מאשר היד שלך -
@יוני כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:
לי ספציפית אחרי כמאה ק"מ היה צורך לחזק
מעניין למה
אני שנים מחזיק מכוניות ולא זכור לי שחיזקו חלש מידיי
