דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. פנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף

      פנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      14 פוסטים 4 כותבים 152 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • M MEM

        @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

        @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

        מה אני צריך לבקש/לשאול/לבדוק בעניין?

        והאם באמת שווה ללכת על יד 2?

        אין לי מושג כמה שנים תוקף גלגל
        איך אני בודק שתקין
        ואילו חברות מומלצות
        מדובר על מזדה 3 (2010)

        תודה רבה!

        חובק עולםח מנותק
        חובק עולםח מנותק
        חובק עולם
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #5

        @MEM עיין כאן

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • חובק עולםח חובק עולם

          @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

          M מנותק
          M מנותק
          MEM
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #6

          @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

          @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

          בטוח שגם בנידו"ד שזה דעיר ממש ולוקח כמה ימים לאויר לצאת?

          חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • M MEM

            @חובק-עולם כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

            @MEM להחליף. חד וחלק. הדופן חלשה מאוד לעומת הסוליה וחסר לך איזה לחץ פתאומי/ בור בכביש שתמצא את עצמך ללא צמיג כלל.

            בטוח שגם בנידו"ד שזה דעיר ממש ולוקח כמה ימים לאויר לצאת?

            חובק עולםח מנותק
            חובק עולםח מנותק
            חובק עולם
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #7

            @MEM כן. הדופן אינה מחזקת עם רשת מתכת והחור יתרחב מחמת לחץ האויר בתוך הצמיג. אני ממש לא רוצה לחשוב מה יקרה אם זה יקרה בכביש מהיר.

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • ח מנותק
              ח מנותק
              חיים Y0737
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #8

              פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון

              M תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח חיים Y0737

                פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון

                M מנותק
                M מנותק
                MEM
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #9

                @חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון

                לא הבנתי?
                אני יודע איפה החור…
                אני אישית לא יודע לאתר חורים אבל חבר איתר לי אותו ב3 דקות

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • M MEM

                  @חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                  פנצר מאכר יכול לעיתים לאתר חור ע’'י בדיקה בבועות סבון

                  לא הבנתי?
                  אני יודע איפה החור…
                  אני אישית לא יודע לאתר חורים אבל חבר איתר לי אותו ב3 דקות

                  ח מנותק
                  ח מנותק
                  חיים Y0737
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #10

                  @MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                  אני יודע איפה החור…

                  זה במקום שאסור לתקן בו פנצ’ר? אני מנסה להבין…

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ח חיים Y0737

                    @MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                    אני יודע איפה החור…

                    זה במקום שאסור לתקן בו פנצ’ר? אני מנסה להבין…

                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולםח מנותק
                    חובק עולם
                    כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                    #11

                    @חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                    זה במקום שאסור לתקן בו פנצ’ר? אני מנסה להבין…

                    @MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                    יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי

                    M תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      @חיים-Y0737 כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                      זה במקום שאסור לתקן בו פנצ’ר? אני מנסה להבין…

                      @MEM כתב בפנצ'ר - לתקן או להחליף:

                      יש לי מיני פנצ’ר בצד של הגלגל האחורי

                      M מנותק
                      M מנותק
                      MEM
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #12

                      הפנצ’ר היה בין המתחת לצד…
                      תכל’ס קניתי חדש
                      שכחתי לברר מראש…
                      הבנתי שהם בסדר וגם עשו לי מחיר
                      שילמתי 250 על סיני [מלבדו כל השאר של דונלופ - אמרו לי שעולה 450 בערך]
                      זה סביר/שווה?
                      הסיני מחזיק?

                      בנוסף אם יש אי אלו הנחיות לאחרי החלפת גלגל אשמח לדעת יען אשר זו הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה…

                      תודה רבה!

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • M MEM

                        הפנצ’ר היה בין המתחת לצד…
                        תכל’ס קניתי חדש
                        שכחתי לברר מראש…
                        הבנתי שהם בסדר וגם עשו לי מחיר
                        שילמתי 250 על סיני [מלבדו כל השאר של דונלופ - אמרו לי שעולה 450 בערך]
                        זה סביר/שווה?
                        הסיני מחזיק?

                        בנוסף אם יש אי אלו הנחיות לאחרי החלפת גלגל אשמח לדעת יען אשר זו הפעם הראשונה שאני עושה דבר כזה…

                        תודה רבה!

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #13

                        @MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר.
                        בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף.
                        (בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.)
                        סע בדרכים ישרות.

                        M תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר.
                          בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף.
                          (בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.)
                          סע בדרכים ישרות.

                          M מנותק
                          M מנותק
                          MEM
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #14

                          @חובק-עולם כתב בפנצ'ר מיני בצד של הגלגל - לתקן או להחליף:

                          @MEM המחיר סביר. סיני מחזיק. הכל בסדר.
                          בצמיג אחורי אין כ"כ משהו מיוחד לבצע אחרי החלפת צמיג. אלא אם השחיקה לא הייתה אחידה בצמיג שהוחלף.
                          (בדרך כלל אם זה כך הפנצ’ר מעכאר אומר לך.)
                          סע בדרכים ישרות.

                          וחיזוק ברגים זה משהו שאמורים לעשות או שמספיק ההברגה שלהם?
                          [ראיתי איזה שלט של צמיגי אליאנס שם]

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          73

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          131.8k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום