דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מערכת רכבים זה לזה
      3. הצעות יעול
      4. רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר הצעות יעול
      21 פוסטים 13 כותבים 592 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מאיר ג

        @שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

        עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’

        דבריך צודקים

        רק נקודה קטנטנה
        בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
        מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
        (אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
        אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
        ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
        (מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
        שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי).

        mik6868M מנותק
        mik6868M מנותק
        mik6868
        כתב נערך לאחרונה על ידי mik6868
        #21

        @מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:

        זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים

        נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
        צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
        אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?
        כמה פעמים נגמר לך “המוניטין” ? קורה לכולם…
        אז עוד 6 ולפי מוניטין מסוים יכול להיות רעיון טוב לא?

        (@מאיר-ג זה לא קשור אליך ישירות ראיתי איפשהו שטענו כך פשוט) ואם יש כמה ילדים בפורום שלא עברו גיל 18 שזה מה שיעניין אותם הרבה מוניטין ויעשו משחקים וכו’ לא נראה לי על שטות כזאת יקבעו תקנות למיניהם 20 ולא יותר אדרבה שיהנו עם ההרבה מוניטין (העיקר שיגדלו לתורה לחו…טובים😉)

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0

        • 1
        • 2

        67

        מחובר

        3.0k

        משתמשים

        9.8k

        נושאים

        131.8k

        פוסטים
        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • דף הבית
        • תקנון הפורום
        • מילון מושגים המלא
        • המדריך המלא למשתמש
        • פוסטים אחרונים
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום
        • פנייה למנהל הפורום