רק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?
-
@שרולצ-ה כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
עד שראיתי שרשורים כגון חיות בכביש ורכבים מעניינים וכדו’
דבריך צודקים
רק נקודה קטנטנה
בדרך כלל מי שמצלם רכבים יפים ומתלהב מרכבים נדירים אלו אנשים שאוהבים רכבים
מה שבדרך כלל מוביל לאהבה לא רק לעטיפה אלא גם למה שבתוך העטיפה-מכסה מנוע
(אני יכול לסנסוע אם אנשים באוטו ואני מצביע להם “:תראו” והם אומרים לי “:מה לראות?” ואני מתפלץ מה אתם באמת לא רואים את הקדילאק משנת 1940 שנוסעת מול האף שלכם-למה כי זה לא התחום שלהם)
אבל מסכים איתך (לגמרי) לגבי מודעות מוגזמות ביד 2 וכן חיות בכביש
ובפרט ההגיגים הנלווים עליהם
(מבלי לזלזל בהם זה כיף נחמד ועושה אוירה טובה ונעימה ומימלא גם מפרגנת בפורום. אני מדבר רק לעניין הליקיים
שזה מסיט את המטרה שלשמה נוצר הלייקים-זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים ריטינג=צומי).@מאיר-ג כתב ברק 20 מוניטין(פירגונים) ליום?:
זה לא ח"ו רשת חברתית שאנשים חברים בה רק בשביל לקבל כמה שיותר ליקים
נכון אבל חידוד לשון יפה משהו שנהנת לא תיתן לייק?
צודק זה לא רשת חברתית כהגדרתה אבל תסכים איתי שהאחווה (מקווה שאני מגדיר את זה נכון) שיש בפורום והחיבור בין האנשים שנוצר טבעית מתוך כל המלל גורם להיכנס שוב לפורום לא רק ממקום מי צריך עזרה טכנית גם מצד הקשר שיש פה בין האנשים,
אז גם כשהפוסט לא בדיוק מסביר איך יוצר המנוע אלא סתם פוסט שחידש/הוסיף לי או כל דבר אחר שראוי חידוד לשון שנהנתי אז מלייקים לא?
כמה פעמים נגמר לך “המוניטין” ? קורה לכולם…
אז עוד 6 ולפי מוניטין מסוים יכול להיות רעיון טוב לא?(@מאיר-ג זה לא קשור אליך ישירות ראיתי איפשהו שטענו כך פשוט) ואם יש כמה ילדים בפורום שלא עברו גיל 18 שזה מה שיעניין אותם הרבה מוניטין ויעשו משחקים וכו’ לא נראה לי על שטות כזאת יקבעו תקנות למיניהם 20 ולא יותר אדרבה שיהנו עם ההרבה מוניטין (העיקר שיגדלו לתורה לחו…טובים
)
