יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס
-
@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
@נייטרון-חפשי אני לא מתווכח על זה
אבל נגיד אדם כמו דוד שלי שיש לו וורסו כבר כמה שנים, נוסע עם רכב מלא פעם בכמה חודשים, רק מדי פעם מקפיץ ילדים למוסדות, אבל יושב על הרכב יומם ולילה בתוך העיר, כולל חניות צפופות ומדרכות וכו’, אז יכול להיות שהוא לא באמת צריך רכב עם 7 חגורות כי להכניס את כל המשפחה הוא יצטרך h1/הייאס
אבל זה נותן לו שימושיות מסויימת, וגרנדיס וודאי לא יתאים לואבא שלי לפני 10 שנים בערך החליט שלא שווה לו להסתובב כל היום עם רכב גדול בשביל כמה פעמים בשנה, ומאז הכל בסדר, פשוט המריבה על מי באוטובוס יותר גדולה, או ששולח עם הילדים הנשואים/גיסים
-
ממליץ על הורדות בגלל האמינות ואני אומר את זה מכונאי שמקבל כל הזמן עבודות על שתי הרכבים וכבעלי גראנדיס מוגזת במצב טוב למכירה שעדיין לגופה של שאילה חושב שעדיף וארסו בגלל האמינות
@87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וארסו בגלל האמינות
על ורסו יש בעיות ידועות של גיר וממיר.
איזה בעיות אתה מכיר בגרנדיס? חוץ מצריכת דלק כמובן… -
טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים
-
טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים
@87878787 יש לי כמה חברים עם גרנדיס בלי נזילות שמן,
אולי באו אליך רכבים שלא מתוחזקים יותר מדי טוב או שלא תוחזקו?
משאבה הולך פעם ב90/100 אלף (2000/2500 ש"ח) לא בשמיים,
תושבות מנוע זכור לי בלאי ממוצע לא קיצוני ממש מהר (אולי תושבת אחת שיש לה בלאי מהר יותר?)
תכלס הגרנדיס הרבה יותר נוחה ועם כח ומחיר ברצפה יחסית ל “טויוטה” -
טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים
@87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
גיר פחות אמין
קשה לי להאמין שגיר פלנטרי של פעם יהיה פחות אמין מגיר רציף של ורסו שהוא רגיש…
אגב מה זה לא להשתולל, לנסוע כמו צב? ואם אני קצת ממהר?
