יעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס
-
הגרנדיס מטחנת דלק אבל אמינה, היפניות של פעם
הוורסו חסכונית בהרבה אבל גיר בעייתי, וכן דווח לי על בעיות ממיר לפעמים (מידע מכמה שנתונים לא יודע ספציפית ל 2013)הייתי מעדיף את הגרנדיס שנשמעת שמורה [בכפוף לבדיקה] כהשקפתי לשלם קצת יותר בדלק ולא להתרוצץ במוסכים, בפרט שפער המחיר גדול
ושים לב שהמרווח הפנימי בגרנדיס עצום ויש תא מטען סביר, לעומת הוורסו שקטנה בהרבה- יתרון רק בחנייה
-
@יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלהאולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וגיר במצב טוב
תאמין או לא אבא שלי קנה ורסו 2017 עם 40 אק’‘מ מליסינג, ובמהלך 120 אק’‘מ שאצלו החליפו לו במסגרת האחריות יותר מפעם אחת גיר, ב’'ה על חשבון טויוטה…
החודש שוב עשה בעיות אז שמו לו משופץ!! הנזק הסתכם ברכב שכור על חשבונו… -
@יצחק-רשטונ כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
הוורסו בטוח לא
הגרנדיס הנתונים טובים, תלוי במצב המכני שלהאולי כדאי שתסביר, אני הייתי אומר שהוורסו לא כיוון שהיא ממש יקרה ולא שווה את זה, אבל בעשירייה פחות אולי כן, אתה מתכוון שבכל מקרה לא וורסו?
ברור שגרנדיס רכב יותר טוב, וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד וצריך חסכון יחסי (כמובן שמורה וגיר במצב טוב)@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
-
@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
@נייטרון-חפשי כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
ולא איכפת לו נוחות,
כפי שציינתי, הורסו קטנה- יתרון בב’‘ב למשל שקשה עם חניות…
אבל לגרנדיס עכ’‘פ יתרונות גדולים לענ’'ד יותר -
@טוסון כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וורסו טוב רק למי שיש לו ילדים ממש קטנים, ונוסע הרבה לבד
ולא איכפת לו נוחות, והוא נוסע בעיקר בחורף כי בקיץ אין מזגן מאחורה, והוא לא צריך תא מטען…
@נייטרון-חפשי אני לא מתווכח על זה
אבל נגיד אדם כמו דוד שלי שיש לו וורסו כבר כמה שנים, נוסע עם רכב מלא פעם בכמה חודשים, רק מדי פעם מקפיץ ילדים למוסדות, אבל יושב על הרכב יומם ולילה בתוך העיר, כולל חניות צפופות ומדרכות וכו’, אז יכול להיות שהוא לא באמת צריך רכב עם 7 חגורות כי להכניס את כל המשפחה הוא יצטרך h1/הייאס
אבל זה נותן לו שימושיות מסויימת, וגרנדיס וודאי לא יתאים לואבא שלי לפני 10 שנים בערך החליט שלא שווה לו להסתובב כל היום עם רכב גדול בשביל כמה פעמים בשנה, ומאז הכל בסדר, פשוט המריבה על מי באוטובוס יותר גדולה, או ששולח עם הילדים הנשואים/גיסים
-
ממליץ על הורדות בגלל האמינות ואני אומר את זה מכונאי שמקבל כל הזמן עבודות על שתי הרכבים וכבעלי גראנדיס מוגזת במצב טוב למכירה שעדיין לגופה של שאילה חושב שעדיף וארסו בגלל האמינות
@87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
וארסו בגלל האמינות
על ורסו יש בעיות ידועות של גיר וממיר.
איזה בעיות אתה מכיר בגרנדיס? חוץ מצריכת דלק כמובן… -
טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים
-
טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים
@87878787 יש לי כמה חברים עם גרנדיס בלי נזילות שמן,
אולי באו אליך רכבים שלא מתוחזקים יותר מדי טוב או שלא תוחזקו?
משאבה הולך פעם ב90/100 אלף (2000/2500 ש"ח) לא בשמיים,
תושבות מנוע זכור לי בלאי ממוצע לא קיצוני ממש מהר (אולי תושבת אחת שיש לה בלאי מהר יותר?)
תכלס הגרנדיס הרבה יותר נוחה ועם כח ומחיר ברצפה יחסית ל “טויוטה” -
טוב אז ככה יש לו יותר נזילות שמן חד משמעית בן המנוע הן מהקיר גיר פחות אמין משאבת שמן מנוע פחות אמינה מה שכן את המנוע חנייה כללית בלאי גדול יותר מטויוטה תושבת מנוע יקרה שהולכת די הרבה וסהכ מומלץ יותר ורסו שיש לו אומנם גיר עדין שאם לא משתוללים עליו עושה את העבודה יופי ואיזה חישן במנוע שיקר להחליף אבל לא הולך כל חמש שנים
@87878787 כתב ביעוץ מה עדיף וארסו או גרנדיס:
גיר פחות אמין
קשה לי להאמין שגיר פלנטרי של פעם יהיה פחות אמין מגיר רציף של ורסו שהוא רגיש…
אגב מה זה לא להשתולל, לנסוע כמו צב? ואם אני קצת ממהר?
