התקנת מגבר למערכת מקורית
-
יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר)
אודה לעזרה -
-
@ישראל-מאיר-1
אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומס -
@ישראל-מאיר-1
אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומס@אהרון-שלום כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית:
@ישראל-מאיר-1
אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומסמהה?
@ישראל-מאיר-1 כתב בהתקנת מגבר למערכת מקורית:
יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר)
אודה לעזרהלא הבנתי מה אתה רוצה לעשות…
בכל אופן נדיר למצוא הגברה לרמקולים אחוריים…
זה פוגע באלמנט של הסאונד מקדימה ויותר אי איזון למערכת.
