התקנת מגבר למערכת מקורית
-
יש לי רודיוס עם מערכת שמע מקורית, קניתי סאב ומגבר ואני רוצה לחבר אותם בלי להסתבך עם המערכת. האם אפשר להתחבר לרמקולים האחוריים? (עם חיבור כמובן למצבר)
אודה לעזרה -
-
@ישראל-מאיר-1
אם אתה רוצה לקחת רק את השמע מהרמקולים לא אמור להיות בעיה כי המגבר לוקח את החשמל ממקום אחר ולא יהיה על הרמקולים האחוריים עומס
