זהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה
-
אמש חזרתי מירושלים לק’'ס מאוחר, ב 1:00 בלילה לערך, באחד הסיבובים ליד בית חורון נתקלתי בניידת עם אורות כבויים, שוטר יושב בפנים עם אקדח מהירות ‘‘ממל’‘ז’’ ומצלם מכוניות שנוסעות במהירות גבוהה
שאלה למבינים: יש סיכון אם נסעתי בנתיב ימני על 110? מותר שם 90
בנוסף: האם הוא מצלם את כולם אוטומטי או מתמקד ברכבים ספציפיים?
מקווה לטוב בעז’'הבכל אופן ראיתי צורך ליידע את הציבור כי שנים שלא היתה שם אכיפה
@חיים-Y0737 אם אף אחד לא עצר אותך הכל טוב.
יתרה מכך אני מכיר כאלה שברחו לשוטר ולא קרה כלום. -
@חיים-Y0737 אם אף אחד לא עצר אותך הכל טוב.
יתרה מכך אני מכיר כאלה שברחו לשוטר ולא קרה כלום.@israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
לא עצר אותך הכל טוב.
החשש הוא מדו’'ח לדואר…
בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן
-
@israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
לא עצר אותך הכל טוב.
החשש הוא מדו’'ח לדואר…
בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן
@חיים-Y0737 אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן
למה?
-
@חיים-Y0737 אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן
למה?
@israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
למה?
כי זו סכנת חיים וממון לברוח משוטר… עזוב אל תסיט את נושא השרשור
-
@חיים-Y0737 אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
בכל אופ ממליץ לך למחוק את השורה השניה שכתבת… זה מסוכן
למה?
@israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.
אכן, וכפי שנכתב כאן
-
@israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
למה?
כי זו סכנת חיים וממון לברוח משוטר… עזוב אל תסיט את נושא השרשור
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
כי זו סכנת חיים וממון לברוח משוטר… עזוב אל תסיט את נושא השרשור
איך הבנת מדבריי שאני מעודד לברוח משוטרים? סה"כ כתבתי שגם אם כבר ברחת, אין להם מה לעשות. (המקרה שאני מכיר אישית הוא של חבר עם טסלה שברח כמה פעמים ולקורולה אין מה לעשות נגד טסלה) בכל אופן אני לא הסטתי את הנושא.
-
@israel_458xv20n כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אין דבר כזה. הוא חייב לעצור אותך במקום ולשמור על קשר עין.
אכן, וכפי שנכתב כאן
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אכן, ו
בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!
-
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אכן, ו
בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!
@חיים-Y0737 אכן כן, אל תדאג הם בד"כ מחפשים יותר סקודות פחות רכבי פורד
-
@חיים-Y0737 אכן כן, אל תדאג הם בד"כ מחפשים יותר סקודות פחות רכבי פורד
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
פחות רכבי פורד
בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך -
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
אכן, ו
בקיצור אם לא עצרו בהמשך אפשר להמשיך בשיגרה? תרגיע אותי!!!
-
@חיים-Y0737 כמו שאמרו אם לא עצרו הכל בסדר
וגם הם בדרך כלל מתמקדים בדו"חות השמנים, אלו עם הנקודות (25 קמ"ש מעל המותר ומעלה)
מוזר שהם עמדו שם, כי צריך קשר עין, ובסיבוב זה יותר קשה@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
ובסיבוב זה יותר קשה
אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם
-
@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
ובסיבוב זה יותר קשה
אם אני זוכר נכון הוא חנה בחחנה של בית חורון לפני הסיבוב זה כביש רחב שם
@חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
@חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב? -
@חיים-Y0737 השאלה מה קורה מיד אחר כך, עד שהליסטים עוצר את הדג שעלה בחכתו
@חיים-Y0737 מבית חורון עד מכבים ישמור קשר עין עם האוקטבייה שנוסעת על 140 קמ"ש במקרה הטוב?@טוסון כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
עוצר את הדג שעלה בחכתו
יש שם מחסום סמוך, מעבר מכבים
לא נראה לי בעיה עבורם…
אבל ב 1 בלילה מי שישמע… כשהכביש חצי ריק… -
@טרנטע כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
פחות רכבי פורד
בהחלט חייכתי לעצמי כי אם הייתי עם אוקטביה אין מצב שהייתי על פחות מ 140…
אבל מעניין אני חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך
במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד. -
תודה חברים נרגענו ב’'ה
אפשר לשחרר
רק להבא מי שנוסע בכביש זה להזהר לא להאיץ בירידותחבר טוב שגם נוסע הרבה אמר לי גם שהתחילו אכיפה שם רק לאחרונה אחרי שנים של ‘‘שקט’’…
-
@חיים-Y0737 כתב בזהירות!! שוטרים ב 443 סמוך לבית חורון בירידה:
חשבתי שזה מצלם ישירות לדואר כמו שומרי הדרך
במד שיש כיום אין מצלמה, ואין אפשרות לצלם ע"י מצלמה אחרת, כי הקרן היא לא נראית ואין איך להוכיח שהרכב המצולם הוא זה שנמדד.
ובכל אופן זה הרבה יותר מסובך משומרי דרך שזה סתם מצלמה כי כאן יש הרבה חוקים איך למדוד.
