מולטמדיה מציבושי אווטלנדר 2016
-
@מיכאל-4 כתב במולטמדיה מציבושי אווטלנדר 2016:
אשמח לקבל המלצות כל מערכת שמתאימה לאווטלנדר 2016
אתה מחפש קישור לעלי אקספרס או הצעה ממתקין מקומי מהפורום
כיון שהקיים נהרס תודה
מה היה עד עכשיו ? מה שהגיע עם הרכב או אנדרואיד שהותקן לאחר מכן ואם כאופציה השניה היה 9 או 10 אינטש ?
-
@מיכאל-4 לי יש 2015 המערכת לא טובה אי אפשר להשים וויז
שווה 2016 דגם יותר משופר אבל יותר כסף ב20 אלף שווה ? -
@מיכאל-4 לי יש 2015 המערכת לא טובה אי אפשר להשים וויז
שווה 2016 דגם יותר משופר אבל יותר כסף ב20 אלף שווה ?@אליהו-בן-יוסף גם ב16 כבר אין וויז בכל מקרה אם תרצה שיענו לך תפתח נושא עם כל השאלות ויענוו לך בשמחה

(בשם רב