דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. הפנצ'רים

      הפנצ'רים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      15 פוסטים 6 כותבים 188 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • יודי וייןי מנותק
        יודי וייןי מנותק
        יודי ויין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        לכל מי שזה יעיל במיוחד לאלו שלא תמיד נוסעים על הכביש
        שמתי לב שCello(לשעבר סלופארק) אם אתה מנוי בעלות של 1.90 לחודש יש תיקון פנצרים בחינם
        רק להדגיש אין לי שום קשר לחברה רק יש לי חבר טוב שמשתמש עם השרות הזה לפחות פעם בחודש
        אפילו שבגדול מספיק פעם בשנה כדי שזה ישתלם
        ואולי זה משתלם מעוד בחינה שזה תיקון מקצועי ולא איזה תולעת או בורג מעלי אקספרס
        הרבה הצלחה !!!

        מ מיכאלושמ 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • יודי וייןי יודי ויין

          לכל מי שזה יעיל במיוחד לאלו שלא תמיד נוסעים על הכביש
          שמתי לב שCello(לשעבר סלופארק) אם אתה מנוי בעלות של 1.90 לחודש יש תיקון פנצרים בחינם
          רק להדגיש אין לי שום קשר לחברה רק יש לי חבר טוב שמשתמש עם השרות הזה לפחות פעם בחודש
          אפילו שבגדול מספיק פעם בשנה כדי שזה ישתלם
          ואולי זה משתלם מעוד בחינה שזה תיקון מקצועי ולא איזה תולעת או בורג מעלי אקספרס
          הרבה הצלחה !!!

          מ מנותק
          מ מנותק
          מאיר ג
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @יודי-ויין כתב בהפנצ'רים:

          חבר טוב שמשתמש עם השרות הזה לפחות פעם בחודש

          פעם בחודש? מוכשר!

          מה שכן יש להם פריסה של מוסכים מסוימים או כל מוסך ואני רק מביא את הקבלה ומקבל החזר?

          תודה על שעוררת האמת שמעתי על זה פעם ולא עשיתי עם זה כלום הגיע הזמן רק בשנה האחרונה קיבלתי 2 (כשבאחד מהם שברתי גוז’ון ולו היה לי ביטוח וזה היה נשבר ע"י המוסך הם גם היו נושאים בנזק)

          יודי וייןי תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ מאיר ג

            @יודי-ויין כתב בהפנצ'רים:

            חבר טוב שמשתמש עם השרות הזה לפחות פעם בחודש

            פעם בחודש? מוכשר!

            מה שכן יש להם פריסה של מוסכים מסוימים או כל מוסך ואני רק מביא את הקבלה ומקבל החזר?

            תודה על שעוררת האמת שמעתי על זה פעם ולא עשיתי עם זה כלום הגיע הזמן רק בשנה האחרונה קיבלתי 2 (כשבאחד מהם שברתי גוז’ון ולו היה לי ביטוח וזה היה נשבר ע"י המוסך הם גם היו נושאים בנזק)

            יודי וייןי מנותק
            יודי וייןי מנותק
            יודי ויין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

            פעם בחודש? מוכשר!

            נכון [הוא בודק את העירוב העירוני עם הרכב]

            @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

            מה שכן יש להם פריסה של מוסכים מסוימים או כל מוסך ואני רק מביא את הקבלה ומקבל החזר?

            יש להם באתר את הרשימה נראה לי לא קבלה אלא האפשרות לתקן זה רק בתוך הרשימה שלהם אבל זה נראה עם פריסה יפה אתה יכול לבדוק האם יש מקום רלוונטי בשבילך

            @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

            (כשבאחד מהם שברתי גוז’ון ולו היה לי ביטוח וזה היה נשבר ע"י המוסך הם גם היו נושאים בנזק)

            אני לא בטוח שהם היו נושאים בנזק יש שם כללים מאוד ברורים מה זה כולל ומה לא תעבור על הכללים באתר שלהם

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • יודי וייןי יודי ויין

              @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

              פעם בחודש? מוכשר!

              נכון [הוא בודק את העירוב העירוני עם הרכב]

              @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

              מה שכן יש להם פריסה של מוסכים מסוימים או כל מוסך ואני רק מביא את הקבלה ומקבל החזר?

              יש להם באתר את הרשימה נראה לי לא קבלה אלא האפשרות לתקן זה רק בתוך הרשימה שלהם אבל זה נראה עם פריסה יפה אתה יכול לבדוק האם יש מקום רלוונטי בשבילך

              @מאיר-ג כתב בהפנצ'רים:

              (כשבאחד מהם שברתי גוז’ון ולו היה לי ביטוח וזה היה נשבר ע"י המוסך הם גם היו נושאים בנזק)

              אני לא בטוח שהם היו נושאים בנזק יש שם כללים מאוד ברורים מה זה כולל ומה לא תעבור על הכללים באתר שלהם

              מ מנותק
              מ מנותק
              מאיר ג
              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
              #4

              @יודי-ויין כתב בהפנצ'רים:

              נכון [הוא בודק את העירוב העירוני עם הרכב]

              הכל מובן כורכר זה מתכון מצוין כי הבורג ממוקם בדיוק בשביל להיכנס כי הוא לא שוכב כמו על אספלט

              נגמרה לי מכסת הלייקים
              סליחה
              הועלת מאד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנותק
                מ מנותק
                משתמש מתחיל
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                יש חברות ביטוח שעושות את זה ג"כ במקום, לא?!
                (לי יש בהתחייבות של עד 70 דקות תיקון פנצ’ר בכל מקום, מגיעים עד אלי, אבל לא יודע אם זה רק בחברה הספציפית של רכבי נכים)

                מ ל 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • מ משתמש מתחיל

                  יש חברות ביטוח שעושות את זה ג"כ במקום, לא?!
                  (לי יש בהתחייבות של עד 70 דקות תיקון פנצ’ר בכל מקום, מגיעים עד אלי, אבל לא יודע אם זה רק בחברה הספציפית של רכבי נכים)

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @משתמש-מתחיל ומה המחיר שאתה משלם בחברת ביטוח?

                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מאיר ג

                    @משתמש-מתחיל ומה המחיר שאתה משלם בחברת ביטוח?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    משתמש מתחיל
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @מאיר-ג כלול בפוליסת מקיף

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ משתמש מתחיל

                      @מאיר-ג כלול בפוליסת מקיף

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מאיר ג
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @משתמש-מתחיל הרבה לא עושים מקיף

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יודי וייןי יודי ויין

                        לכל מי שזה יעיל במיוחד לאלו שלא תמיד נוסעים על הכביש
                        שמתי לב שCello(לשעבר סלופארק) אם אתה מנוי בעלות של 1.90 לחודש יש תיקון פנצרים בחינם
                        רק להדגיש אין לי שום קשר לחברה רק יש לי חבר טוב שמשתמש עם השרות הזה לפחות פעם בחודש
                        אפילו שבגדול מספיק פעם בשנה כדי שזה ישתלם
                        ואולי זה משתלם מעוד בחינה שזה תיקון מקצועי ולא איזה תולעת או בורג מעלי אקספרס
                        הרבה הצלחה !!!

                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלושמ מנותק
                        מיכאלוש
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @יודי-ויין
                        https://rechavimzelaze.ovh/post/96512

                        לא צריך להיות מאסטר בשביל לדעת שבלי לקרוא גם תשובות של אחרים, אי אפשר להיות אפילו מייבין.

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • יוניי מנותק
                          יוניי מנותק
                          יוני
                          מגיה
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @יודי-ויין כתב בהפנצ'רים:

                          שCello

                          זה רק באפליקציה?

                          רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                          גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מיכאלושמ מיכאלוש

                            @יודי-ויין
                            https://rechavimzelaze.ovh/post/96512

                            מ מנותק
                            מ מנותק
                            מאיר ג
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            @מיכאלוש כתב בהפנצ'רים:

                            https://rechavimzelaze.ovh/post/96512

                            מה ש @יודי-ויין הציע זה 1.90
                            משא"כ מה ש @מתלמד הביא זה 2.90

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • מ משתמש מתחיל

                              יש חברות ביטוח שעושות את זה ג"כ במקום, לא?!
                              (לי יש בהתחייבות של עד 70 דקות תיקון פנצ’ר בכל מקום, מגיעים עד אלי, אבל לא יודע אם זה רק בחברה הספציפית של רכבי נכים)

                              ל מנותק
                              ל מנותק
                              לחי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @משתמש-מתחיל כתב בהפנצ'רים:

                              בחברה הספציפית של רכבי נכים

                              אני לא רוצה לגלוש (כי מצחיק לפתוח נושא חדש ע"ז) אז בלי להאריך
                              עד כמה הם יותר זולים והאם זה לא כל מי שיש לו תו נכה?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ל לחי

                                @משתמש-מתחיל כתב בהפנצ'רים:

                                בחברה הספציפית של רכבי נכים

                                אני לא רוצה לגלוש (כי מצחיק לפתוח נושא חדש ע"ז) אז בלי להאריך
                                עד כמה הם יותר זולים והאם זה לא כל מי שיש לו תו נכה?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משתמש מתחיל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי משתמש מתחיל
                                #13

                                @לחי

                                לא יודע מחירים בשוק הפתוח, לי הם לוקחים על סטאריה כ 7,200 כולל הכל, זה כלול במה שנקרא חבילה מונגשת
                                וזו לענ"ד סוכנות ביטוח שמיוחדת לרכבי נכים, כלו’ רכבים עם מעלון, אבזור ביטו"ל וכו’

                                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • מ משתמש מתחיל

                                  @לחי

                                  לא יודע מחירים בשוק הפתוח, לי הם לוקחים על סטאריה כ 7,200 כולל הכל, זה כלול במה שנקרא חבילה מונגשת
                                  וזו לענ"ד סוכנות ביטוח שמיוחדת לרכבי נכים, כלו’ רכבים עם מעלון, אבזור ביטו"ל וכו’

                                  ל מנותק
                                  ל מנותק
                                  לחי
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @משתמש-מתחיל מה השם שלהם

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    משתמש מתחיל
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    דודי סופר סוכנות ביטוח, רק אם אתה מתכנן לפנות אליהם (או כל אחד אחר מהפורום) מומלץ מאוד לסוכן הזה ספציפית וכמובן רק אחרי הצעות שונות…
                                    אריה בלום - 0504141552

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1

                                    96

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    131.1k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום