מולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן
-
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר … -
אז תכלס אתם אומרים שמבחינת נוחות וחום וזיעה זה לא נח ,
כי אם כן אני האחרון שיעשה את זה אני סובל מחום , אני צריך כמו מי שאמר כאן קירור בכיסאות ובכל מקום שאפשר לקרר באוטו גם את הידית שמעל הראש אם אפשר … -
אם כבר לשדרג את המושבים, אני הייתי מוסיף להם קירור (אני משער כמובן שזה לא ישים)
נסעתי עם מישהו בזיקר, זה ממש גישמאק לדבר ככה בלימוד…
על המסאז׳ הייתי מוותר -
@שלמה-א-0 כתב במולטימדיה וריפודים לקורולה סטיישן:
כשאתה יושב על ספה מעור זה מציק לך? ( ותבדוק גם עם ב"ב), זה אמור להיות אותו דבר רק למשך זמן ממושך יותר
מה בספה בבית יש לך שמש יוקדת כמו ברכב ???
שאתה נכנס הביתה אחרי כמה שעות שלא פעל שם מזגן יש לך 100 מעלות חום בבית???
