דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      43 פוסטים 9 כותבים 327 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מאיר ג

        @הכהן-הגדול איזה נורה?

        הכהן הגדולה מנותק
        הכהן הגדולה מנותק
        הכהן הגדול
        כתב נערך לאחרונה על ידי הכהן הגדול
        #30

        @מאיר-ג
        @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

        הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

        בסוף זה היה קוייל
        (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @הכהן-הגדול דבר ראשון בדוק שמן!
          הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0ת מנותק
          תודה לבורא עולם 0
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
          #31

          @נייטרון-חפשי
          הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

          @מאיר-ג כתב
          אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
          אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחק

          @הכהן-הגדול
          עכשיו נדלק לו איזה שהיא נורה ככה אמר לי

          @הכהן-הגדול כתב
          בסוף זה היה קוייל

          👍 👍 👏 👏 נייטרון האלוף!!

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • הכהן הגדולה הכהן הגדול

            @מאיר-ג
            @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

            הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל…

            בסוף זה היה קוייל
            (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

            (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

            כן!

            בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

            אם כבר להיפך.

            pikolinou@gmail.com

            I מ 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

              (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

              כן!

              בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

              אם כבר להיפך.

              I מנותק
              I מנותק
              israel_458xv20n
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #33

              @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

              אם כבר להיפך.

              כך אמרו לי כמה וכמה מוסכניקים, וגם ראיתי ככה אצלי.

              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • I israel_458xv20n

                @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                אם כבר להיפך.

                כך אמרו לי כמה וכמה מוסכניקים, וגם ראיתי ככה אצלי.

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
                #34

                @israel_458xv20n תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.

                pikolinou@gmail.com

                I תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                  (אגב 600 ש"ח (500 במזומן) זה מחיר סביר )

                  כן!

                  בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.

                  אם כבר להיפך.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                  #35

                  @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                  תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.

                  פלאג לאט לאט נשרף ונשחק (החלק הקרמי (או נוחשת או אירידיום) נשחק והמרחק גדל) מה שלא נותן הצתות מקסימליות

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @israel_458xv20n תחשוב על איך פלאג עובד ואיך הוא נשחק ותבין שכמעט אין אופציה שפלאג יהרס בבת אחת, מה גם שפלאג הכי הרוס שיש עדיין יעבוד במידה מסויימת.

                    I מנותק
                    I מנותק
                    israel_458xv20n
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    @נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.

                    נייטרון חפשינ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • I israel_458xv20n

                      @נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.

                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשינ מנותק
                      נייטרון חפשי
                      מאסטר
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                      בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם

                      @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                      בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם,

                      או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
                      אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.

                      pikolinou@gmail.com

                      I תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • I israel_458xv20n

                        @נייטרון-חפשי נכון, ולכן זה כמו שאמרתי, שפלאג מתחיל להשחק אז מתחיל רעידות ולכן הרעידות הן קבועות, ומתגברות לאט לאט, אבל עדיין הם קבועות. בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם והרעידות לא יציבות. ככה אני הבנתי ממה שראיתי בסרטונים.

                        מ מנותק
                        מ מנותק
                        מאיר ג
                        כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                        #38

                        @israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                        והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                        וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
                        עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
                        פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
                        כי פעולת המנוע לא מתואמת
                        תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
                        ובצלינדר שני במהירות אחרת
                        וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה

                        I תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                          @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                          בקויל הוא נהרס בפתאומיות ולכן הוא עדיין מגמגם

                          @israel_458xv20n כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                          בכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם,

                          או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
                          אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.

                          I מנותק
                          I מנותק
                          israel_458xv20n
                          כתב נערך לאחרונה על ידי israel_458xv20n
                          #39

                          @נייטרון-חפשי כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                          או שיש לי בעיה בהבנת הנכתב או שיש כאן הבדלי שפה.
                          אני מבין שמגמגם פירושו עובד חלקית, לעומת, ‘נהרס’ שזה אומר הפסיק לעבוד.

                          לכבוד הוא לי שלקחת את דברי בדקדוק רב, להבדיל כמו דברי הגמרא הק’

                          ממש לא הבנת את דברי, הקוייל נהרס בזה שהוא מגמגם.

                          לענייננו: אני ממש לא באתי להתווכח איתך, אני בסך הכל נמצא כאן בפורום כדי ללמוד, ואם אני יכול גם לעזור לאחרים, ומה שאמרתי לו שאפשר להבין איזה חלק פגום ע"י סוג הרעידות
                          אתה כתבת אם כבר ההפך, ואני הבנתי שאתה מדבר על הרעידות אז בבקשה ממך פעם הבאה אל תחסוך במילים אלא תסביר על מה כוונתך.

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מאיר ג

                            @israel_458xv20n @נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                            והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                            וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.
                            עכשיו להגיון שמאחורי הדברים
                            פלאג תקול יוצר פולסים לא יציבים ודווקא לכן יש רעידות לא יציבות
                            כי פעולת המנוע לא מתואמת
                            תחשוב שבצלינר אחד הבוכנה זזה במהירות איקס
                            ובצלינדר שני במהירות אחרת
                            וכל התנועות האלו אמורים להיפגש היכן שהוא-בגל הארכובה

                            I מנותק
                            I מנותק
                            israel_458xv20n
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #40

                            @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                            נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                            והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                            וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.

                            לא טענתי דבר כזה בשום מקום. לא הבנת את מה שכתבתי תראה בפוסט קודם אני דיברתי רק על הרעידות שמישהו כתב שאין רעידות בפלאג.

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • I israel_458xv20n

                              @מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:

                              נייטרון-חפשי התווכח איתך בעיקר על מה שטענת שכויל לא הולך לגמרי ופלאג מיד הולך
                              והמציאות היא הפוכה שפלאג זה תהליך ארוך
                              וכויל הולך מהר ובפתע פתאום-נשרף.

                              לא טענתי דבר כזה בשום מקום. לא הבנת את מה שכתבתי תראה בפוסט קודם אני דיברתי רק על הרעידות שמישהו כתב שאין רעידות בפלאג.

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאיר ג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                              #41

                              @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
                              אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

                              (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

                              טוסוןט I 2 תגובות תגובה אחרונה
                              2
                              • מ מאיר ג

                                @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
                                אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

                                (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

                                טוסוןט מנותק
                                טוסוןט מנותק
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #42
                                פוסט זה נמחק!
                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מ מאיר ג

                                  @israel_458xv20n אוקי עכשיו עברתי על הכל לפי הסדר אתה צודק שלא הובנת לגמרי
                                  אבל אם יש לך עוד כוח 💪 יש עדיין על מה להתווכח😀

                                  (לי אין. אני הרבה פעמים מעדיף להיות הלא צודק ולא להתיש את עצמי בוויכוחים עקרים)

                                  I מנותק
                                  I מנותק
                                  israel_458xv20n
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #43

                                  @מאיר-ג


                                  כפי שכתבתי לא באתי להתווכח אלא להבין, הייתי שמח להמשיך אבל יש כולל מחר

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3

                                  36

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.7k

                                  נושאים

                                  131.2k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום