SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
-
חבר שלי עם פריוס 2011
נסע עכשיו וכל עוד הרכב היה על הבטריה הוא עבד לו פיקס
ברגע שנגמר הבטריה והוא לוחץ על הגז הרכב רועד בצורה מפגרת
עד כדי שאי אפשר לנהוג
אין שום נורה דולקתאשמח לעזרה בשבילו
@מאיר-ג @יודי-ויין @צילפינגים
תודה -
חבר שלי עם פריוס 2011
נסע עכשיו וכל עוד הרכב היה על הבטריה הוא עבד לו פיקס
ברגע שנגמר הבטריה והוא לוחץ על הגז הרכב רועד בצורה מפגרת
עד כדי שאי אפשר לנהוג
אין שום נורה דולקתאשמח לעזרה בשבילו
@מאיר-ג @יודי-ויין @צילפינגים
תודה@הכהן-הגדול EGR
כמה ק"מ הרכב עשה?
-
@הכהן-הגדול EGR
כמה ק"מ הרכב עשה?
@מאיר-ג
אין שום נורה -
@הכהן-הגדול EGR
כמה ק"מ הרכב עשה?
-
@הכהן-הגדול דבר ראשון בדוק שמן!
הנורה תידלק בטח עוד רגע, בטח הלך קוייל… -
@מאיר-ג
אין שום נורה@הכהן-הגדול לא מחייב שיהיה נורה
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא היה לו כלום עד עכשיו?
-
@הכהן-הגדול לא מחייב שיהיה נורה
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא היה לו כלום עד עכשיו?
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא משהו מיוחד
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:לא היה לו כלום עד עכשיו?
כלום נוסע פיקס עד עכשיו
החליפו לו 4 קויילים -
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא משהו מיוחד
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:לא היה לו כלום עד עכשיו?
כלום נוסע פיקס עד עכשיו
החליפו לו 4 קויילים@הכהן-הגדול אז יתכן ודברי @נייטרון-חפשי צודקים
יש אולי רעש של דפיקות?
-
@הכהן-הגדול אז יתכן ודברי @נייטרון-חפשי צודקים
יש אולי רעש של דפיקות?
@מאיר-ג
כן יש רעש של דפיקות -
@מאיר-ג
כן יש רעש של דפיקות@הכהן-הגדול אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחקמה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
שיעביר לניוטרל ויגיד מה הוא מרגיש.
הרעש של הדפיקות הוא חד ויציב או לא יציב?
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא משהו מיוחד
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:לא היה לו כלום עד עכשיו?
כלום נוסע פיקס עד עכשיו
החליפו לו 4 קויילים@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
החליפו לו 4 קויילים
מתי החליפו?
אם הרעידות הם קבועות זה כנראה פלאג אם לא זה קוייל -
@הכהן-הגדול אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחקמה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
שיעביר לניוטרל ויגיד מה הוא מרגיש.
הרעש של הדפיקות הוא חד ויציב או לא יציב?
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
מה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
לא נדלק
בניתיים הוא טען תבטריה ונוסע קצת קצת
הוא אמר שכבר הלך לו הפלאגים פעם וזה לא דומה זה הרבה יותר עכשיו והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן -
@הכהן-הגדול אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחקמה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
שיעביר לניוטרל ויגיד מה הוא מרגיש.
הרעש של הדפיקות הוא חד ויציב או לא יציב?
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
מה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
לא נדלק
בניתיים הוא טען תבטריה ונוסע קצת קצת
הוא אמר שכבר הלך לו הפלאגים פעם וזה לא דומה זה הרבה יותר עכשיו והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן@הכהן-הגדול כויל תקול לא הכי בריא למנוע אבל לא ברמה של יהרוס את הרכב
-
@הכהן-הגדול יציב או לא???
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו -
@הכהן-הגדול יציב או לא???
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יציב או לא???
רעידות יציבות
הוא החליף לפני פחות מחצי שנה 4 קווילים -
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יציב או לא???
רעידות יציבות
הוא החליף לפני פחות מחצי שנה 4 קווילים@הכהן-הגדול יכול להיות שיש תקלות מסויימות שיכולות לגרום להם ללכת מהר? או אם זה קויילים ברמה נמוכה ? אני לא מבין בזה אבל קטע הרעידות היה לי גם וזה היה פלאג או קוייל אחת מהשתיים
-
@mik6868 כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לי סורק הוא יוכל לסרוק את זה ? השאלה אם יש לי למה לבא אליו עכשיו או שזה סתם לצאת אליו?
הוא בדרך לבית שלו מדרדר
אין מה לצאת איליו נראה לי
אבל הוא טוען בתוקף שזה לא קוויל או פלאגים -
@mik6868 כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לי סורק הוא יוכל לסרוק את זה ? השאלה אם יש לי למה לבא אליו עכשיו או שזה סתם לצאת אליו?
הוא בדרך לבית שלו מדרדר
אין מה לצאת איליו נראה לי
אבל הוא טוען בתוקף שזה לא קוויל או פלאגים@הכהן-הגדול אני ממודיעין עילית אולי שיחכה בכניסה לעיר אני יבא עם הסורק גם מוסכניק אם אין נורה מאמין שיוכל למצוא רק עם סורק .
קהילת המקצוענים סורק איכותי שאני מוצא איתו תקלות עם האפליקציות שיש לפון ימצאו או שצריך גרסאות פרו למיניהם?
