SOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא משהו מיוחד
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:לא היה לו כלום עד עכשיו?
כלום נוסע פיקס עד עכשיו
החליפו לו 4 קויילים@הכהן-הגדול אז יתכן ודברי @נייטרון-חפשי צודקים
יש אולי רעש של דפיקות?
-
@הכהן-הגדול אז יתכן ודברי @נייטרון-חפשי צודקים
יש אולי רעש של דפיקות?
@מאיר-ג
כן יש רעש של דפיקותאתה יכול להתקשר איליו? ממש יעזור לו
0534107822 -
@מאיר-ג
כן יש רעש של דפיקותאתה יכול להתקשר איליו? ממש יעזור לו
0534107822@הכהן-הגדול אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחקמה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
שיעביר לניוטרל ויגיד מה הוא מרגיש.
הרעש של הדפיקות הוא חד ויציב או לא יציב?
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לו סוג של בעיטה כשהרכב עובר ממצב בטריה למנוע?
לא משהו מיוחד
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:לא היה לו כלום עד עכשיו?
כלום נוסע פיקס עד עכשיו
החליפו לו 4 קויילים@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
החליפו לו 4 קויילים
מתי החליפו?
אם הרעידות הם קבועות זה כנראה פלאג אם לא זה קוייל -
@הכהן-הגדול אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחקמה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
שיעביר לניוטרל ויגיד מה הוא מרגיש.
הרעש של הדפיקות הוא חד ויציב או לא יציב?
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
מה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
לא נדלק
בניתיים הוא טען תבטריה ונוסע קצת קצת
הוא אמר שכבר הלך לו הפלאגים פעם וזה לא דומה זה הרבה יותר עכשיו והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן -
@הכהן-הגדול אני מבין ברכבים מכיר את העסק יודע מי נגד מה
אבל כדאי הוא רבי @נייטרון-חפשי לסמוך עליו בשעת הדחקמה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
שיעביר לניוטרל ויגיד מה הוא מרגיש.
הרעש של הדפיקות הוא חד ויציב או לא יציב?
-
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
מה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
לא נדלק
בניתיים הוא טען תבטריה ונוסע קצת קצת
הוא אמר שכבר הלך לו הפלאגים פעם וזה לא דומה זה הרבה יותר עכשיו והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן@הכהן-הגדול כויל תקול לא הכי בריא למנוע אבל לא ברמה של יהרוס את הרכב
-
@הכהן-הגדול יציב או לא???
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו -
@הכהן-הגדול יציב או לא???
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יציב או לא???
רעידות יציבות
הוא החליף לפני פחות מחצי שנה 4 קווילים -
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יציב או לא???
רעידות יציבות
הוא החליף לפני פחות מחצי שנה 4 קווילים@הכהן-הגדול יכול להיות שיש תקלות מסויימות שיכולות לגרום להם ללכת מהר? או אם זה קויילים ברמה נמוכה ? אני לא מבין בזה אבל קטע הרעידות היה לי גם וזה היה פלאג או קוייל אחת מהשתיים
-
@mik6868 כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לי סורק הוא יוכל לסרוק את זה ? השאלה אם יש לי למה לבא אליו עכשיו או שזה סתם לצאת אליו?
הוא בדרך לבית שלו מדרדר
אין מה לצאת איליו נראה לי
אבל הוא טוען בתוקף שזה לא קוויל או פלאגים -
@mik6868 כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
יש לי סורק הוא יוכל לסרוק את זה ? השאלה אם יש לי למה לבא אליו עכשיו או שזה סתם לצאת אליו?
הוא בדרך לבית שלו מדרדר
אין מה לצאת איליו נראה לי
אבל הוא טוען בתוקף שזה לא קוויל או פלאגים@הכהן-הגדול אני ממודיעין עילית אולי שיחכה בכניסה לעיר אני יבא עם הסורק גם מוסכניק אם אין נורה מאמין שיוכל למצוא רק עם סורק .
קהילת המקצוענים סורק איכותי שאני מוצא איתו תקלות עם האפליקציות שיש לפון ימצאו או שצריך גרסאות פרו למיניהם? -
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
מה שכן אם זה קויל אז אמור להידלק נורה לא נדלק עדיין כלום?
לא נדלק
בניתיים הוא טען תבטריה ונוסע קצת קצת
הוא אמר שכבר הלך לו הפלאגים פעם וזה לא דומה זה הרבה יותר עכשיו והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן@הכהן-הגדול כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
והחליפו לו פלאגים וקווילים לא מזמן
מישהו אמין?
לא מחליפים סתם ככה 4 קויילים או שלא באמת החליפו או שדחפו לו משהו סיני. -
@הכהן-הגדול אני ממודיעין עילית אולי שיחכה בכניסה לעיר אני יבא עם הסורק גם מוסכניק אם אין נורה מאמין שיוכל למצוא רק עם סורק .
קהילת המקצוענים סורק איכותי שאני מוצא איתו תקלות עם האפליקציות שיש לפון ימצאו או שצריך גרסאות פרו למיניהם?@mik6868
אני לא יודע איפה הוא עכשיו תתקשר אליו אולי
0534107822 -
@הכהן-הגדול יציב או לא???
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבו@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבואני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש
@הכהן-הגדול
אני לא יודע מה לענות
הרבה הצלחה!!! -
@מאיר-ג כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
הוא יודע היכן נמצא הקויל ?
אם כן אפשר להציץ עליו ולראות את מצבואני לא יודע מה הוא יודע אבל בשביל להגיע לקויל בפריוס צריך לפרק את המגבים ושני מגשים שמתחת זה לא משהו שכל כך אפשרי לעשות באמצע כביש
@הכהן-הגדול
אני לא יודע מה לענות
הרבה הצלחה!!!@יודי-ויין כתב בSOS דחוף שאלה בשביל חבר שתקוע עכשיו:
פלאגים זה לא כי זה לא עושה רעידות וזה לא קשור
בוודאי שכן אין כ"כ הרבה הבדל בין קוייל לפלאג, בשניהם חסר הצתה, אלא שבכוייל רוב הפעמים הוא לא הולך לגמרי אלא מגמגם, ולכן הרעידות לא קבועות משא"כ בפלאג.
