תקלה נורת ניפוח גלגלים
-
@אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר@אליה בדקתי לא עובד מילאתי גם ברזרבה
-
יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים -
יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים@פריוס-אפור למה זה דופק
החישן מזהה לחץ PSI
למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה? -
@פריוס-אפור למה זה דופק
החישן מזהה לחץ PSI
למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה? -
@מאיר-ג כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?
כשעשינו הדרכה של ידידים אמרו לנו את זה (ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים)
והוא סיפר שכשהיה בחור קנה אאודי חדשה ונהיה לו פנצ’ר והוא השפריץ את זה, וזה דפק לו את החיישן -
@מאיר-ג כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?
כשעשינו הדרכה של ידידים אמרו לנו את זה (ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים)
והוא סיפר שכשהיה בחור קנה אאודי חדשה ונהיה לו פנצ’ר והוא השפריץ את זה, וזה דפק לו את החיישן@פריוס-אפור כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים
אני גם משער כמוך
במחשבה שלישית יש הגיון
-
לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין
@אליהו-בן-יוסף
במיצובישי זה אמור להתאפס באופן אוטומטי ברגע שלחץ האוויר תקין…
הוא נדלק מתי שיש לחץ של פחות מ27 psi.אם ממשיכה לדלוק לך נורת לחץ האוויר והיא מהבהבת בתחילת הנסיעה אז ככל הנראה אחד מהחיישנים לא משדר והוא תקול.
אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש.
עלות חיישן ממוצעת כולל ההחלפה היא באיזור- 300-400 ש’'ח.חשוב לציין: ההחלפה היא לא קריטית, זה אמנם לא רכיב בטיחותי אלא כזה שרק נותן אינדיקציה- שיכולה למנוע הרבה עגמת נפש!
כי כשחלילה תדלק הנורה באמצע הכביש תוכל מיד לעצור בצד, ולשים בורג סיליקון ולהמשיך בנסיעה עד לתחנת הדלק ושם לנפח ללחץ התקין…משא’'כ כשהחיישן תקול שלא תדע שאין אוויר עד שהרכב ימשוך לצד מסויים!
ואז ברוב המקרים זה כבר מאוחר והצמיג כבר יאכל. -
יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים@פריוס-אפור עדי ף להחליף גלגל כבר או להישאר איתו?
-
@אליהו-בן-יוסף
במיצובישי זה אמור להתאפס באופן אוטומטי ברגע שלחץ האוויר תקין…
הוא נדלק מתי שיש לחץ של פחות מ27 psi.אם ממשיכה לדלוק לך נורת לחץ האוויר והיא מהבהבת בתחילת הנסיעה אז ככל הנראה אחד מהחיישנים לא משדר והוא תקול.
אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש.
עלות חיישן ממוצעת כולל ההחלפה היא באיזור- 300-400 ש’'ח.חשוב לציין: ההחלפה היא לא קריטית, זה אמנם לא רכיב בטיחותי אלא כזה שרק נותן אינדיקציה- שיכולה למנוע הרבה עגמת נפש!
כי כשחלילה תדלק הנורה באמצע הכביש תוכל מיד לעצור בצד, ולשים בורג סיליקון ולהמשיך בנסיעה עד לתחנת הדלק ושם לנפח ללחץ התקין…משא’'כ כשהחיישן תקול שלא תדע שאין אוויר עד שהרכב ימשוך לצד מסויים!
ואז ברוב המקרים זה כבר מאוחר והצמיג כבר יאכל.@אלוף-העולם-1 זה לא קשור לרזרבי נכון?
אז אתה בעצם אומר שעדיף לא להחליף גלגל -
@אליהו-בן-יוסף
במיצובישי זה אמור להתאפס באופן אוטומטי ברגע שלחץ האוויר תקין…
הוא נדלק מתי שיש לחץ של פחות מ27 psi.אם ממשיכה לדלוק לך נורת לחץ האוויר והיא מהבהבת בתחילת הנסיעה אז ככל הנראה אחד מהחיישנים לא משדר והוא תקול.
אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש.
עלות חיישן ממוצעת כולל ההחלפה היא באיזור- 300-400 ש’'ח.חשוב לציין: ההחלפה היא לא קריטית, זה אמנם לא רכיב בטיחותי אלא כזה שרק נותן אינדיקציה- שיכולה למנוע הרבה עגמת נפש!
כי כשחלילה תדלק הנורה באמצע הכביש תוכל מיד לעצור בצד, ולשים בורג סיליקון ולהמשיך בנסיעה עד לתחנת הדלק ושם לנפח ללחץ התקין…משא’'כ כשהחיישן תקול שלא תדע שאין אוויר עד שהרכב ימשוך לצד מסויים!
ואז ברוב המקרים זה כבר מאוחר והצמיג כבר יאכל.@אלוף-העולם-1 כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש.
בתקווה שהגלגלים מסודרים לפי הסדר המקורי ולא יצטרך לבדוק אחד אחד.
-
@אלוף-העולם-1 כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
אם תכנס לכל פנצ’ריה ממוצעת הוא יבדוק לך איזה חיישן תקול עם מחשב יחודי ויחליף לך את החיישן בחדש.
בתקווה שהגלגלים מסודרים לפי הסדר המקורי ולא יצטרך לבדוק אחד אחד.
@חובק-עולם בקיצור מסובך
