דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תקלה נורת ניפוח גלגלים

      תקלה נורת ניפוח גלגלים

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      16 פוסטים 6 כותבים 100 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

        לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין

        מ מנותק
        מ מנותק
        מאיר ג
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #2

        @אליהו-בן-יוסף או איפוס
        או חישן תקול

        אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

          לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין

          משה שמחהמ מנותק
          משה שמחהמ מנותק
          משה שמחה
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @אליהו-בן-יוסף
          לא יודע איך זה ברכב שלך, אבל בהרבה רכבים אחרי שממלאים אוויר צריך לכבות את הנורה ע"י לחיצה ארוכה על כפתור אם הסמל של לחץ אוויר בגלגלים.

          אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • מ מאיר ג

            @אליהו-בן-יוסף או איפוס
            או חישן תקול

            אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסףא מנותק
            אליהו בן יוסף
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            @מאיר-ג איך עושים איפוס
            מחשב?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • משה שמחהמ משה שמחה

              @אליהו-בן-יוסף
              לא יודע איך זה ברכב שלך, אבל בהרבה רכבים אחרי שממלאים אוויר צריך לכבות את הנורה ע"י לחיצה ארוכה על כפתור אם הסמל של לחץ אוויר בגלגלים.

              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסףא מנותק
              אליהו בן יוסף
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @משה-שמחה איפה .אשמח לדעת ?

              משה שמחהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                @משה-שמחה איפה .אשמח לדעת ?

                משה שמחהמ מנותק
                משה שמחהמ מנותק
                משה שמחה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @אליהו-בן-יוסף
                איזה רכב בדיוק?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  אליה
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  בדוק גלגל רזרבי
                  ובדוק חיישן

                  אליהו בן יוסףא תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • א אליה

                    בדוק גלגל רזרבי
                    ובדוק חיישן

                    אליהו בן יוסףא מנותק
                    אליהו בן יוסףא מנותק
                    אליהו בן יוסף
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    @אליה גלגל רזרבי אם יש אוויר?

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • אליהו בן יוסףא אליהו בן יוסף

                      @אליה גלגל רזרבי אם יש אוויר?

                      א מנותק
                      א מנותק
                      אליה
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
                      אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר

                      אליהו בן יוסףא 2 תגובות תגובה אחרונה
                      1
                      • א אליה

                        @אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
                        אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר

                        אליהו בן יוסףא מנותק
                        אליהו בן יוסףא מנותק
                        אליהו בן יוסף
                        כתב נערך לאחרונה על ידי אליהו בן יוסף
                        #10

                        @אליה תודה אבדוק עשיתי 37נראה לך זה משנה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אליה

                          @אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
                          אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר

                          אליהו בן יוסףא מנותק
                          אליהו בן יוסףא מנותק
                          אליהו בן יוסף
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          @אליה בדקתי לא עובד מילאתי גם ברזרבה

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ מחובר
                            פ מחובר
                            פריוס אפור
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
                            והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
                            וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • פ פריוס אפור

                              יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
                              והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
                              וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מאיר ג
                              כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                              #13

                              @פריוס-אפור למה זה דופק
                              החישן מזהה לחץ PSI
                              למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
                              אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מאיר ג

                                @פריוס-אפור למה זה דופק
                                החישן מזהה לחץ PSI
                                למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
                                אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?

                                א מחובר
                                א מחובר
                                אלעזר 3
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #14

                                @מאיר-ג הלחץ לא קיים הוא נסתם

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פ מחובר
                                  פ מחובר
                                  פריוס אפור
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #15

                                  @מאיר-ג כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:

                                  אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?

                                  כשעשינו הדרכה של ידידים אמרו לנו את זה (ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים)
                                  והוא סיפר שכשהיה בחור קנה אאודי חדשה ונהיה לו פנצ’ר והוא השפריץ את זה, וזה דפק לו את החיישן

                                  מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פ פריוס אפור

                                    @מאיר-ג כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:

                                    אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?

                                    כשעשינו הדרכה של ידידים אמרו לנו את זה (ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים)
                                    והוא סיפר שכשהיה בחור קנה אאודי חדשה ונהיה לו פנצ’ר והוא השפריץ את זה, וזה דפק לו את החיישן

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מאיר ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #16

                                    @פריוס-אפור כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:

                                    ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים

                                    אני גם משער כמוך

                                    במחשבה שלישית יש הגיון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0

                                    48

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    131.5k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום