תקלה נורת ניפוח גלגלים
-
לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין
@אליהו-בן-יוסף או איפוס
או חישן תקול -
לא מזמן קניתי רכב מיצובישי ויש תקלה גם שאני ממלה אויר בגלגלים זה מראה לי את הנורה עדיין
@אליהו-בן-יוסף
לא יודע איך זה ברכב שלך, אבל בהרבה רכבים אחרי שממלאים אוויר צריך לכבות את הנורה ע"י לחיצה ארוכה על כפתור אם הסמל של לחץ אוויר בגלגלים. -
@אליהו-בן-יוסף או איפוס
או חישן תקול@מאיר-ג איך עושים איפוס
מחשב? -
@אליהו-בן-יוסף
לא יודע איך זה ברכב שלך, אבל בהרבה רכבים אחרי שממלאים אוויר צריך לכבות את הנורה ע"י לחיצה ארוכה על כפתור אם הסמל של לחץ אוויר בגלגלים.@משה-שמחה איפה .אשמח לדעת ?
-
@משה-שמחה איפה .אשמח לדעת ?
@אליהו-בן-יוסף
איזה רכב בדיוק? -
@אליה גלגל רזרבי אם יש אוויר?
-
@אליה גלגל רזרבי אם יש אוויר?
-
@אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר@אליה תודה אבדוק עשיתי 37נראה לך זה משנה?
-
@אליהו-בן-יוסף אם יש אויר כנדרש
אם זה צמיג רגיל סביבות 40psi אם זה דונאט אמור להיות יותר@אליה בדקתי לא עובד מילאתי גם ברזרבה
-
יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים -
יכול להיות שההוא לפניך נתקע עם פנצ’ר…
והוא הזרים לבתוכו חומר בצבע לבן שעושה עזרה ראשונה לגלגל עד לפנצ’ריה, והחומר הזה דופק את החיישנים.
וזה דבר טוב שידעו שאסור בשום אופן למלא את החומר הזה, זה דופק את החיישנים של הגלגלים@פריוס-אפור למה זה דופק
החישן מזהה לחץ PSI
למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה? -
@פריוס-אפור למה זה דופק
החישן מזהה לחץ PSI
למה אם נדבק לו מהשו זה דופק אותו. הלחץ קיים ?
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה? -
@מאיר-ג כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?
כשעשינו הדרכה של ידידים אמרו לנו את זה (ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים)
והוא סיפר שכשהיה בחור קנה אאודי חדשה ונהיה לו פנצ’ר והוא השפריץ את זה, וזה דפק לו את החיישן -
@מאיר-ג כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
אתה אומר מידיעה או מסברא או משמועה?
כשעשינו הדרכה של ידידים אמרו לנו את זה (ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים)
והוא סיפר שכשהיה בחור קנה אאודי חדשה ונהיה לו פנצ’ר והוא השפריץ את זה, וזה דפק לו את החיישן@פריוס-אפור כתב בתקלה נורת ניפוח גלגלים:
ואני משער שהם יודעים מה הם אומרים
אני גם משער כמוך
במחשבה שלישית יש הגיון
