מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
פוסט זה נמחק!
-
@יוני
אני באמת לא מצליח להבין מי נכנס,
ועוד מרצונו הטוב לתוך… הפקק הגדול בהיסטוריה בישראל???
לא יודע מה איתכם אני לא מסוגל. -
מתוך אתר הגיזרה
נהיה בכל כביש | בוועדה המארגנת של מחאת הרכבים טוענים שהם מדליפים מפות במטרה להטעות את המשטרה. גורם בוועדה: “רק בזמן אמת נחליט מאיפה נוסעים. נהיה בכל כביש בישראל” -
אבי מוסקוב ב׳קול ברמה׳: עד כה נרשמו 2,500 כלי רכב למחאת הרכבים. להערכת הוועדה המארגנת, בפועל יגיעו כ-4,000 רכבים.
-
נראה לציבור שאני אוכל למחות במהירות (יחסית) מאשדוד לירושלים באיזושהי דרך?
אין בבעלותי רכב, כך שאני לא משתתף במחאה
@פתוח-לשמוע שאלתי (גם) ברצינות
השאלה אם לחכות באשדוד עד יעבור זעם, ולסכם עם החברותא על סד"ב טלפוני…
(כמובן שאבדוק בוויז)
לכאורה כמעט כל הדרך זה הכיוון ההפוך (כביש 1 ביציאה מירושלים עומד כבר עכשיו) -
מישהו יודע מה דעתו האמיתי של מרן רה"י הגרמ"ה הירש שליט"א על הענין?
כי זה נראה קצת מוזר המכתב הזה@תודה-השם כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
מישהו יודע מה דעתו האמיתי של מרן רה"י הגרמ"ה הירש שליט"א על הענין?
כי זה נראה קצת מוזר המכתב הזהעדכונים ומידע ללא פוליטיקה
לברורים כאלו יש את מדור אקטואליה בפורום לתורה
או לעשות זכר ל’וקמת ועלית’ לרח’ הרב שר -
מישהו יודע מה דעתו האמיתי של מרן רה"י הגרמ"ה הירש שליט"א על הענין?
כי זה נראה קצת מוזר המכתב הזה -
@חיים-אשלג שידור חי מקבל רק מי שמשתתף במחאה
-
-
ההפגנה מתואמת | סנ"צ רועי עמיחי ראש ענף המבצעים באת"ן למשי וגדלוביץ ב’קול ברמה’:
“ההפגנה מתואמת עם המשטרה. נסיעה איטית בנתיב הימני אינה בעיה.
לא תתאפשר תנועה איטית ב-3 נתיבים. באפשרותינו לתת קנסות ולגרור רכבים. יהיה שימוש גם באכיפה דיגיטלית”.




