מחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה
-
@ביתשמשניק כתב במחאת הרכבים עדכונים ומידע ללא פוליטיקה:
אני לא מבין למה צריך להירשם
ברצוני אני נע למקום
וברצוני - לא
כאילו מהרוצים לדעת כמה שוטרים להביא

-
האם יש מקום מסויים שמשם כולם יוצאים ביחד או שזה יצא מכל עיר ועיר
צריך לדעת בשביל להבין אם יהיה פקקים מחוץ לערים -
כביש 6 יהיה חסום?
-
@ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.
-
@ביתשמשניק היינו הך. מספיק טיפש (או חכמולוג) אחד בשביל להרוס את כל הדבר המכובד הזה. ומבחינה סטטיסטית בכמות כזו של אנשים אמור להיות שם יותר מאחד.
-
@ביתשמשניק מה המטרה?







