מזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום
-
שלום,
המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
אבל ביום - ההיפך הגמור…
לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
הבו עצה בבקשה,
תודה רבה!@נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
שלום,
המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
אבל ביום - ההיפך הגמור…
לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
הבו עצה בבקשה,
תודה רבה!דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
(דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז) -
@נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311
@שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה
גז זה רק סימפטום לבעיה האמיתית
עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות -
@נסיעתא כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
שלום,
המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
אבל ביום - ההיפך הגמור…
לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
הבו עצה בבקשה,
תודה רבה!דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום, לפני שהייתי רץ למלא גז.
(דווקא המקרה הזה הוא מקרה שנותן אבחון טוב לכך שלא חסר גז) -
@שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה
גז זה רק סימפטום לבעיה האמיתית
עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות@מאיר-ג כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
עריכה: וכמו שכתב @גיל שבמקרה הזה שהוא מתאר שעד שלא יוצא אויר חם משמע שגז זה לא הבעיה כי אם כן אז גם אחרי רבע שעה המצב לא היה אמור להשתנות
ייתכן שעד שהמדחס נדלק יוצא אויר חם ואם גם אחרי שהוא נדלק הוא מקרר אבל לא מספיק חזק כנראה שגם חסר גז.
-
@נסיעתא גם לי ב-i30 יש לי בעיה שהמדחס לא נכנס לפעולה עד שאני מעלה טורים למשך כמה שניות טובות (לאו דווקא בנסיעה), אבל כשהמזגן נדלק הוא מקרר דווקא די טוב,
הלכתי לשני חשמלאי רכב שאמרו לי אותו הדבר, שכנראה צריך להחליף איזה שהוא שסתום במדחס (800 ש״ח) ובמידה וזה לא יעזור צריך להחליף את המדחס,
בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.אם תרצה אוכל להרחיב לך בטלפון 058-3262311
@שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.
בדקתי גז במוסך ולא חסר.
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום
תוכל להרחיב בבקשה איך בודקים את זה? צריך מוסכניק לזה?
תודה לכל העונים והעוזרים!
-
שלום,
המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות,
אבל ביום - ההיפך הגמור…
לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק…
הבו עצה בבקשה,
תודה רבה! -
@שמואל-2 כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
בכל מצב הייתי ממליץ לך לבדוק גז דבר ראשון, לפעמים הבעיות מתחילות ונגמרות שמה.
בדקתי גז במוסך ולא חסר.
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
דווקא אני הייתי בודק שהמאוורר תקין והמדחס לא סתום
תוכל להרחיב בבקשה איך בודקים את זה? צריך מוסכניק לזה?
תודה לכל העונים והעוזרים!
@נסיעתא מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
וכאמור, שללת את זה.
הייתי בודק שהמאוורר של הרדיאטור עובד כמו שצריך, שהמעבה (הרדיאטור של המזגן) לא סתום מלכלוך, ושבודקים לחצי מערכת כדי לוודא שהמדחס עובד תקין גם בחום.
איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב. אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
@נייטרון-חפשי
-
@נסיעתא מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
וכאמור, שללת את זה.
הייתי בודק שהמאוורר של הרדיאטור עובד כמו שצריך, שהמעבה (הרדיאטור של המזגן) לא סתום מלכלוך, ושבודקים לחצי מערכת כדי לוודא שהמדחס עובד תקין גם בחום.
איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב. אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
@נייטרון-חפשי
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
וכאמור, שללת את זה.שואל בשביל ללמוד
זה שבלילה זה מקרר זה לא ראיה כי לא צריך עוצמת קירור כ"כ גדולה כשהטמפרטורות משתנות וגם אין שמש
הרי בלילה פאן 1 או 2 מקרר מצוין (ובנסיעה של שעה גם פאן על 2 מציק)מאידך תנסה לעשות נסיעה ביום עם פאן 1/2
(דבר איתי אם אתה זקוק לבגדים חילופיים) -
@נסיעתא מה שהתכוונתי לומר הוא שמה שמחשיד אותי זה שהמזגן מקרר מצוין בלילה ודווקא ביום מתקשה. זה פחות נשמע כמו חוסר גז, כי במקרה כזה בדרך כלל יש ירידה בביצועים גם בלילה.
וכאמור, שללת את זה.
הייתי בודק שהמאוורר של הרדיאטור עובד כמו שצריך, שהמעבה (הרדיאטור של המזגן) לא סתום מלכלוך, ושבודקים לחצי מערכת כדי לוודא שהמדחס עובד תקין גם בחום.
איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב. אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
@נייטרון-חפשי
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
גם בנסיעה בין עירונית.
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב.
יש כזה מקצוע? לא ידעתי…
אם ככה אני צריך לפתוח שרשור חדש על המלצות למזגניסט רכב בירושלים…תודה ענקית לכל העוזרים ב @גיל וברצון…
-
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
אגב, זה קורה גם בנסיעה בינעירונית או בעיקר בעמידה ובפקקים? זה יכול לעזור לתת כיוון.
גם בנסיעה בין עירונית.
@גיל כתב במזגן שעובד מעולה בלילה וכמעט לא מקרר ביום:
איפה בודקים? את הבדיקות האלה בדרך כלל עושים במוסך או אצל מזגניסט רכב.
יש כזה מקצוע? לא ידעתי…
אם ככה אני צריך לפתוח שרשור חדש על המלצות למזגניסט רכב בירושלים…תודה ענקית לכל העוזרים ב @גיל וברצון…
-
נ נסיעתא התייחס לנושא זה
