Your browser does not seem to support JavaScript. As a result, your viewing experience will be diminished, and you have been placed in read-only mode.
Please download a browser that supports JavaScript, or enable it if it's disabled (i.e. NoScript).
שלום, המזגן ברכב (יונדאי I30) עובד מעולה בלילה, מקפיא עד לשד העצמות, אבל ביום - ההיפך הגמור… לא מקרר כמעט בכלל, לוקח לו רבע שעה עד שבכלל יוצא אויר לא חם, ועדיין הוא לא מקרר את הרכב כמעט, לא משנה כמה זמן הוא דלוק… הבו עצה בבקשה, תודה רבה!