עלות קניית רכב והחזקתו
-
@איש-ירושלים קודם כל אני יתקן השאלה לא אם חסכוני לקנות אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד במוניות. השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הנוחות= ממוצע 10000 לפני עלות החזר על הלואה ודלק, והנה החשבון לעלות שנתי:
ביטוח נהג חדש ק"ו צעיר 6500-8000 נניח 7500
אגרת רישוי (טסט) 1500+מעביר לרכב ישן 300/אגרת בדיקה= 1800
רכב שנוסע ‘מעט’ 20K ק"מ= 2 טיפולים מינימום 400 כ"א= 800
בלמים לפחות פעם אחד (ללא צלחות) 250-450= 350
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800כבר עברתי את ה10000
זה לרכב בלי הפתעות תקלות כלל (אפי לא מצבר, פנצר, רצועות, אלטרנטור, מדחס, תושבת, תפוחים, משולשים -רשימה ארוכה…)
השיקול אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה לנוחות? יש אנשים שיגידו כן ויש שיעדיפו לשכור ואפילו לשלם לדרייוור…@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
-
@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
@רכב-זה-בית ממש לא, פעם ב3/4 שנים אבל מחיר יותר יקר מ800
-
@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

