עלות קניית רכב והחזקתו
-
@אליהוא
זה נכון אין כמעט השכרה בלבן לנהג חדש (ק"ו צעיר)
טו כאר ברמות מינימום 3 וחצי חודשים
פריזבי חצי שנה
סיטי כאר/מי כאר שנה
וכן האלה
כמובן יש את חושן ונתיב אבל רק מהשהעות עליהם אתה מתחיל לרעוד בכל גופך
(כי אין ביטול השתתפות עצמית) -
@אליהוא כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
גם קשה לשכור רכב.
מאידך מחירי הביטוח מופרזים מאוד לחדש צעיר
שיחכה קצת ויצבור ותק, זה שווה לדעתי ואז ישכור רכב כאוות נפשו -
@אליהוא
זה נכון אין כמעט השכרה בלבן לנהג חדש (ק"ו צעיר)
טו כאר ברמות מינימום 3 וחצי חודשים
פריזבי חצי שנה
סיטי כאר/מי כאר שנה
וכן האלה
כמובן יש את חושן ונתיב אבל רק מהשהעות עליהם אתה מתחיל לרעוד בכל גופך
(כי אין ביטול השתתפות עצמית) -
לפי הידע שלי עלות רכב היא כזאת
750 ש"ח ביטוח חודשי
2000 ש"ח טסט כולל הכל, גם אם לא עברת פעם ראשונה.
2500 הוצאות שונות ומשונות שיש לרכב.
וכמובן כמה שהרכב עולה, אם זה החזר חודשי אז זה מתווסף לחשבון הנ"ל@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברה
@Lexus די ברור שאפשר להשיג ב1000 פחות (רושמים נהג נוסף מבוגר יותר וכו’) -
@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברה
@Lexus די ברור שאפשר להשיג ב1000 פחות (רושמים נהג נוסף מבוגר יותר וכו’)@טוסון כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
@פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
דבר עם ליברהבדקתי עכשיו במחשבון של ‘חובה’ עלות ביטוח צ"ג וחובה הכי זול היה 7K ש"ח
הווי אומר פחות מ600 ש"ח לחודש -
בקניית רכב מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה אם אין שם חניה נוחה זה עלול להיות סיוט…
-
@יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה
סיוט נכון , אבל לא משפיע על קניה / השכרה כי בשניהם תצטרך לחנות
-
@יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
בנסיעה יומית לכולל
זה לא מה שהוא שאל
@איש-ירושלים כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
עיקר השאלה מבחינתי כמה עולה בערך החזקת רכב בחודש לזו"ז, בד"כ אני לא נוסע מחוץ לעיר לשבתות יותר מפעם ולפעמים פעמיים בחודש, אך כמובן יש יותר נסיעות בתוך העיר,
הוא מדבר על נסיעות לשבת ונסיעות מדי פעם משמע קניות וכזה
הרי ודאי שלא ישכור בשביל לסוע לכולל -
@יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
בנסיעה יומית לכולל
זה לא מה שהוא שאל
@איש-ירושלים כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
עיקר השאלה מבחינתי כמה עולה בערך החזקת רכב בחודש לזו"ז, בד"כ אני לא נוסע מחוץ לעיר לשבתות יותר מפעם ולפעמים פעמיים בחודש, אך כמובן יש יותר נסיעות בתוך העיר,
הוא מדבר על נסיעות לשבת ונסיעות מדי פעם משמע קניות וכזה
הרי ודאי שלא ישכור בשביל לסוע לכולל@שלמה-א-0
אם אני יחזיק רכב, מסתמא אני גם יסע עמו לכולל, אם יהיה לי מקום מסודר לחנות… -
@שלמה-א-0
אם אני יחזיק רכב, מסתמא אני גם יסע עמו לכולל, אם יהיה לי מקום מסודר לחנות…@איש-ירושלים קודם כל אני יתקן השאלה לא אם חסכוני לקנות אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד במוניות. השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הנוחות= ממוצע 10000 לפני עלות החזר על הלואה ודלק, והנה החשבון לעלות שנתי:
ביטוח נהג חדש ק"ו צעיר 6500-8000 נניח 7500
אגרת רישוי (טסט) 1500+מעביר לרכב ישן 300/אגרת בדיקה= 1800
רכב שנוסע ‘מעט’ 20K ק"מ= 2 טיפולים מינימום 400 כ"א= 800
בלמים לפחות פעם אחד (ללא צלחות) 250-450= 350
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800כבר עברתי את ה10000
זה לרכב בלי הפתעות תקלות כלל (אפי לא מצבר, פנצר, רצועות, אלטרנטור, מדחס, תושבת, תפוחים, משולשים -רשימה ארוכה…)
השיקול אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה לנוחות? יש אנשים שיגידו כן ויש שיעדיפו לשכור ואפילו לשלם לדרייוור… -
@איש-ירושלים קודם כל אני יתקן השאלה לא אם חסכוני לקנות אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד במוניות. השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הנוחות= ממוצע 10000 לפני עלות החזר על הלואה ודלק, והנה החשבון לעלות שנתי:
ביטוח נהג חדש ק"ו צעיר 6500-8000 נניח 7500
אגרת רישוי (טסט) 1500+מעביר לרכב ישן 300/אגרת בדיקה= 1800
רכב שנוסע ‘מעט’ 20K ק"מ= 2 טיפולים מינימום 400 כ"א= 800
בלמים לפחות פעם אחד (ללא צלחות) 250-450= 350
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800כבר עברתי את ה10000
זה לרכב בלי הפתעות תקלות כלל (אפי לא מצבר, פנצר, רצועות, אלטרנטור, מדחס, תושבת, תפוחים, משולשים -רשימה ארוכה…)
השיקול אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה לנוחות? יש אנשים שיגידו כן ויש שיעדיפו לשכור ואפילו לשלם לדרייוור…@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
-
@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
@רכב-זה-בית ממש לא, פעם ב3/4 שנים אבל מחיר יותר יקר מ800
-
@tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:
צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800
זה כל שנה ?
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

-
@רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)


