דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. עלות קניית רכב והחזקתו

      עלות קניית רכב והחזקתו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      45 פוסטים 19 כותבים 480 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • אליהואא אליהוא

        בתור נהג חדש יהיה לך גם קשה לשכור רכב.

        ר מנותק
        ר מנותק
        רכב זה בית
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #30

        @אליהוא
        זה נכון אין כמעט השכרה בלבן לנהג חדש (ק"ו צעיר)
        טו כאר ברמות מינימום 3 וחצי חודשים
        פריזבי חצי שנה
        סיטי כאר/מי כאר שנה
        וכן האלה
        כמובן יש את חושן ונתיב אבל רק מהשהעות עליהם אתה מתחיל לרעוד בכל גופך
        (כי אין ביטול השתתפות עצמית)

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • אליהואא אליהוא

          בתור נהג חדש יהיה לך גם קשה לשכור רכב.

          ח מנותק
          ח מנותק
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
          #31

          @אליהוא כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

          גם קשה לשכור רכב.

          מאידך מחירי הביטוח מופרזים מאוד לחדש צעיר
          שיחכה קצת ויצבור ותק, זה שווה לדעתי ואז ישכור רכב כאוות נפשו

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ר רכב זה בית

            @אליהוא
            זה נכון אין כמעט השכרה בלבן לנהג חדש (ק"ו צעיר)
            טו כאר ברמות מינימום 3 וחצי חודשים
            פריזבי חצי שנה
            סיטי כאר/מי כאר שנה
            וכן האלה
            כמובן יש את חושן ונתיב אבל רק מהשהעות עליהם אתה מתחיל לרעוד בכל גופך
            (כי אין ביטול השתתפות עצמית)

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאיר ג
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #32

            @רכב-זה-בית

            ברוך הבא לפורום🎉

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • פ פריוס אפור

              לפי הידע שלי עלות רכב היא כזאת
              750 ש"ח ביטוח חודשי
              2000 ש"ח טסט כולל הכל, גם אם לא עברת פעם ראשונה.
              2500 הוצאות שונות ומשונות שיש לרכב.
              וכמובן כמה שהרכב עולה, אם זה החזר חודשי אז זה מתווסף לחשבון הנ"ל

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
              #33

              @פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
              מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
              דבר עם ליברה
              @Lexus די ברור שאפשר להשיג ב1000 פחות (רושמים נהג נוסף מבוגר יותר וכו’)

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)
              נחייה ולא…

              LexusL תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • טוסוןט טוסון

                @פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
                מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
                דבר עם ליברה
                @Lexus די ברור שאפשר להשיג ב1000 פחות (רושמים נהג נוסף מבוגר יותר וכו’)

                LexusL מנותק
                LexusL מנותק
                Lexus
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                #34

                @טוסון כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                @פריוס-אפור אני מסכים עם @Lexus שהגזמת קצת במחיר הביטוח
                מי שיודע לעבוד (לפחות מעל גיל 21 וק"ו 24, שבציבור שלנו זה קלאסי לעשות רישיון רק אז) לא ישלם יותר מ500-600 בביטוח, אא"כ מיירי ברכב חדש עם מקיף
                דבר עם ליברה

                בדקתי עכשיו במחשבון של ‘חובה’ עלות ביטוח צ"ג וחובה הכי זול היה 7K ש"ח
                הווי אומר פחות מ600 ש"ח לחודש

                שיפור החיפוש ביד2

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5י מנותק
                  יעקב 5
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #35

                  בקניית רכב מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה אם אין שם חניה נוחה זה עלול להיות סיוט…

                  שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יעקב 5י יעקב 5

                    בקניית רכב מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה אם אין שם חניה נוחה זה עלול להיות סיוט…

                    שלמה א 0ש מנותק
                    שלמה א 0ש מנותק
                    שלמה א 0
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #36

                    @יעקב-5

                    @יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                    מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה

                    סיוט נכון , אבל לא משפיע על קניה / השכרה כי בשניהם תצטרך לחנות

                    יעקב 5י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • שלמה א 0ש שלמה א 0

                      @יעקב-5

                      @יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                      מומלץ לבדוק מראש את מקומות החניה באזורים שהנסיעה עליהם היא תדירה

                      סיוט נכון , אבל לא משפיע על קניה / השכרה כי בשניהם תצטרך לחנות

                      יעקב 5י מנותק
                      יעקב 5י מנותק
                      יעקב 5
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #37

                      @שלמה-א-0
                      נכון אבל בנסיעה יומית לכולל אם אין חניה כבר עדיף ללכת ברגל או אוטבוס

                      שלמה א 0ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • יעקב 5י יעקב 5

                        @שלמה-א-0
                        נכון אבל בנסיעה יומית לכולל אם אין חניה כבר עדיף ללכת ברגל או אוטבוס

                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0ש מנותק
                        שלמה א 0
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #38

                        @יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                        בנסיעה יומית לכולל

                        זה לא מה שהוא שאל

                        @איש-ירושלים כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                        עיקר השאלה מבחינתי כמה עולה בערך החזקת רכב בחודש לזו"ז, בד"כ אני לא נוסע מחוץ לעיר לשבתות יותר מפעם ולפעמים פעמיים בחודש, אך כמובן יש יותר נסיעות בתוך העיר,

                        הוא מדבר על נסיעות לשבת ונסיעות מדי פעם משמע קניות וכזה
                        הרי ודאי שלא ישכור בשביל לסוע לכולל

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • שלמה א 0ש שלמה א 0

                          @יעקב-5 כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                          בנסיעה יומית לכולל

                          זה לא מה שהוא שאל

                          @איש-ירושלים כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                          עיקר השאלה מבחינתי כמה עולה בערך החזקת רכב בחודש לזו"ז, בד"כ אני לא נוסע מחוץ לעיר לשבתות יותר מפעם ולפעמים פעמיים בחודש, אך כמובן יש יותר נסיעות בתוך העיר,

                          הוא מדבר על נסיעות לשבת ונסיעות מדי פעם משמע קניות וכזה
                          הרי ודאי שלא ישכור בשביל לסוע לכולל

                          א מנותק
                          א מנותק
                          איש ירושלים
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #39

                          @שלמה-א-0
                          אם אני יחזיק רכב, מסתמא אני גם יסע עמו לכולל, אם יהיה לי מקום מסודר לחנות…

                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א איש ירושלים

                            @שלמה-א-0
                            אם אני יחזיק רכב, מסתמא אני גם יסע עמו לכולל, אם יהיה לי מקום מסודר לחנות…

                            T מנותק
                            T מנותק
                            tiptop
                            כתב נערך לאחרונה על ידי tiptop
                            #40

                            @איש-ירושלים קודם כל אני יתקן השאלה לא אם חסכוני לקנות אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד במוניות. השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הנוחות= ממוצע 10000 לפני עלות החזר על הלואה ודלק, והנה החשבון לעלות שנתי:

                            ביטוח נהג חדש ק"ו צעיר 6500-8000 נניח 7500
                            אגרת רישוי (טסט) 1500+מעביר לרכב ישן 300/אגרת בדיקה= 1800
                            רכב שנוסע ‘מעט’ 20K ק"מ= 2 טיפולים מינימום 400 כ"א= 800
                            בלמים לפחות פעם אחד (ללא צלחות) 250-450= 350
                            צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800

                            כבר עברתי את ה10000

                            זה לרכב בלי הפתעות תקלות כלל (אפי לא מצבר, פנצר, רצועות, אלטרנטור, מדחס, תושבת, תפוחים, משולשים -רשימה ארוכה…)
                            השיקול אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה לנוחות? יש אנשים שיגידו כן ויש שיעדיפו לשכור ואפילו לשלם לדרייוור…

                            ר תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T tiptop

                              @איש-ירושלים קודם כל אני יתקן השאלה לא אם חסכוני לקנות אלא אם אתה נוסע הרבה מאוד במוניות. השאלה כמה אתה מוכן לשלם על הנוחות= ממוצע 10000 לפני עלות החזר על הלואה ודלק, והנה החשבון לעלות שנתי:

                              ביטוח נהג חדש ק"ו צעיר 6500-8000 נניח 7500
                              אגרת רישוי (טסט) 1500+מעביר לרכב ישן 300/אגרת בדיקה= 1800
                              רכב שנוסע ‘מעט’ 20K ק"מ= 2 טיפולים מינימום 400 כ"א= 800
                              בלמים לפחות פעם אחד (ללא צלחות) 250-450= 350
                              צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800

                              כבר עברתי את ה10000

                              זה לרכב בלי הפתעות תקלות כלל (אפי לא מצבר, פנצר, רצועות, אלטרנטור, מדחס, תושבת, תפוחים, משולשים -רשימה ארוכה…)
                              השיקול אם אתה מוכן לשלם את המחיר הזה לנוחות? יש אנשים שיגידו כן ויש שיעדיפו לשכור ואפילו לשלם לדרייוור…

                              ר מנותק
                              ר מנותק
                              רכב זה בית
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #41

                              @tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                              צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800

                              זה כל שנה ?

                              חיים ברזלח טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • ר רכב זה בית

                                @tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                                צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800

                                זה כל שנה ?

                                חיים ברזלח מנותק
                                חיים ברזלח מנותק
                                חיים ברזל
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
                                #42

                                @רכב-זה-בית ממש לא, פעם ב3/4 שנים אבל מחיר יותר יקר מ800

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ר רכב זה בית

                                  @tiptop כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                                  צמיגים מינימום 800 ברכב סטנדרט 15/16 אינץ גלגל = 800

                                  זה כל שנה ?

                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסוןט מחובר
                                  טוסון
                                  מייבין
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                  #43

                                  @רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
                                  עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)
                                  Screenshot_20260618-214827.png

                                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                  (מס"י פ"א)
                                  נחייה ולא…

                                  מ חיים ברזלח 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • טוסוןט טוסון

                                    @רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
                                    עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)
                                    Screenshot_20260618-214827.png

                                    מ מנותק
                                    מ מנותק
                                    מאיר ג
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי מאיר ג
                                    #44

                                    @טוסון כמובן תלוי גם בכמות הנסועה השנתית
                                    ובסוג הנסיעה

                                    @טוסון כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                                    (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)

                                    הסתעפות כבישים/מחלפים - תגדיל

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • טוסוןט טוסון

                                      @רכב-זה-בית צמיגים קלאסי פעם בשנתיים וחצי (אם אתה קונה סיני)
                                      עניתי יחד עם @חיים-ברזל (אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?)
                                      Screenshot_20260618-214827.png

                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזלח מנותק
                                      חיים ברזל
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #45

                                      @טוסון כתב בעלות קניית רכב והחזקתו:

                                      אגב, תתחדש על הפרופיל, מה זה בתמונה?

                                      התמונה הקטנה היא מחלף בחו"ל (לא יודע בדיוק מאיפה) התמונה הגדולה זה מחלף נשרים

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0

                                      • 1
                                      • 2
                                      • 3

                                      49

                                      מחובר

                                      3.0k

                                      משתמשים

                                      9.7k

                                      נושאים

                                      130.8k

                                      פוסטים
                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • דף הבית
                                      • תקנון הפורום
                                      • מילון מושגים המלא
                                      • המדריך המלא למשתמש
                                      • פוסטים אחרונים
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • פנייה למנהל הפורום