אבוב מפנימית של משאית או טרקטור
-
@אלעזר-3 מצטרף אם תמצא משהו ,נשמח שתשתף אותו כאן
-
@משה-e לדעתי תמצא כזה רק בחנויות לציוד של טרקטורים
מכיון שטרקטורים רבים הם עדיין ישנים שמשתמשים עם פנימית הם היחידים שיחזיקו דבר כזה
כמו שאמרו שרוב הכלי תחבורה כבר זה לא קיים -
@משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:
אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?
חבר אמר לי שיש ברמלה
כאן
https://ul.waze.com/ul?ll=31.92065027%2C34.87619519&navigate=yes&zoom=17&utm_campaign=waze_website&utm_source=waze_website&utm_medium=lm_share_location
איני יודע האם המידע נכון ומעודכןעריכה: @משה-e אם יש לך תועלת רבה, אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.
-
@אביהו כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:
אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.
אתה מהאזור שם?
אני מביתר יש לך איך להביא לי?
כמה זה אמור לעלות?@משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:
אתה מהאזור שם?
רחוק משם
@משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:
כמה זה אמור לעלות?
אין לי שמץ
-
@משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:
אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?
חבר אמר לי שיש ברמלה
כאן
https://ul.waze.com/ul?ll=31.92065027%2C34.87619519&navigate=yes&zoom=17&utm_campaign=waze_website&utm_source=waze_website&utm_medium=lm_share_location
איני יודע האם המידע נכון ומעודכןעריכה: @משה-e אם יש לך תועלת רבה, אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.
-
@אביהו כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:
אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.
אז לא הבנתי, מה להביא לי?
