דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. שאר נושאים
      3. אבוב מפנימית של משאית או טרקטור

      אבוב מפנימית של משאית או טרקטור

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאר נושאים
      17 פוסטים 8 כותבים 1.3k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מחובר
        מ מחובר
        משה e
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

        א ראובן שבתיר מ אביהוא 4 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • מ משה e

          אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

          א מנותק
          א מנותק
          אלעזר 3
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @משה-e אם אתה מוצא אולי תעלה לפורום מאיפה מצאת לטובת המטיילים בבין הזמנים

          ק תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • א אלעזר 3

            @משה-e אם אתה מוצא אולי תעלה לפורום מאיפה מצאת לטובת המטיילים בבין הזמנים

            ק מנותק
            ק מנותק
            קיה פיקנטו
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @אלעזר-3 מצטרף אם תמצא משהו ,נשמח שתשתף אותו כאן

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א מנותק
              א מנותק
              אליה
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              למיטב ידיעתי כבר מזמן לא משתמשים בפנימית בכלי תחבורה
              רק צמיג וונטיל

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              3
              • מ משה e

                אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתיר מנותק
                ראובן שבתי
                ניהול טכני
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @משה-e לדעתי תמצא כזה רק בחנויות לציוד של טרקטורים
                מכיון שטרקטורים רבים הם עדיין ישנים שמשתמשים עם פנימית הם היחידים שיחזיקו דבר כזה
                כמו שאמרו שרוב הכלי תחבורה כבר זה לא קיים

                ניתן ליצור קשר במייל 👈👈 7548612@gmail.com

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • מ משה e

                  אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מאיר ג
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @משה-e אני ומשפחתי קנינו לפני בערך 8 שנים כמה פעמים בקיבוצים בצפון לא זוכר היכן בדיוק
                  מאמין שתמצא גם היום כי כמו שכתב @ראובן-שבתי יש טרקטורים ישנים שעדיין על הכביש (? כביש?)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ משה e

                    אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

                    אביהוא מנותק
                    אביהוא מנותק
                    אביהו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי אביהו
                    #7

                    @משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                    אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

                    חבר אמר לי שיש ברמלה
                    כאן
                    https://ul.waze.com/ul?ll=31.92065027%2C34.87619519&navigate=yes&zoom=17&utm_campaign=waze_website&utm_source=waze_website&utm_medium=lm_share_location
                    איני יודע האם המידע נכון ומעודכן

                    עריכה: @משה-e אם יש לך תועלת רבה, אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מחובר
                      מ מחובר
                      משה e
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @אביהו כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                      אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.

                      אתה מהאזור שם?
                      אני מביתר יש לך איך להביא לי?
                      כמה זה אמור לעלות?

                      אביהוא תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ משה e

                        @אביהו כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                        אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.

                        אתה מהאזור שם?
                        אני מביתר יש לך איך להביא לי?
                        כמה זה אמור לעלות?

                        אביהוא מנותק
                        אביהוא מנותק
                        אביהו
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                        אתה מהאזור שם?

                        רחוק משם

                        @משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                        כמה זה אמור לעלות?

                        אין לי שמץ

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • אביהוא אביהו

                          @משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                          אני מחפש לקנות מוצר כזה שהקוטר הפנימי הוא כ 20 אינצ’. מישהו מכיר בזול?

                          חבר אמר לי שיש ברמלה
                          כאן
                          https://ul.waze.com/ul?ll=31.92065027%2C34.87619519&navigate=yes&zoom=17&utm_campaign=waze_website&utm_source=waze_website&utm_medium=lm_share_location
                          איני יודע האם המידע נכון ומעודכן

                          עריכה: @משה-e אם יש לך תועלת רבה, אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.

                          מ מחובר
                          מ מחובר
                          משה e
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          @אביהו כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                          אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.

                          אז לא הבנתי, מה להביא לי?

                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ משה e

                            @אביהו כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                            אוכל להביא לך של הפנצ’ריות הנמצאות בנקודה המסומנת.

                            אז לא הבנתי, מה להביא לי?

                            טוסוןט מחובר
                            טוסוןט מחובר
                            טוסון
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                            #11

                            @משה-e כנראה את השם/כתובת/טלפון
                            לכאורה זה
                            פנצ’ריית מוגרבי ג’יהאד‏
                            ‪08-921-6371‬‏
                            תחכה שמישהו מהעיר שלך ילך למכרז הרכב הממשלתי הקרוב, זה נמצא ממול…

                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                            (מס"י פ"א)
                            נחייה ולא…

                            א אביהוא 2 תגובות תגובה אחרונה
                            1
                            • טוסוןט טוסון

                              @משה-e כנראה את השם/כתובת/טלפון
                              לכאורה זה
                              פנצ’ריית מוגרבי ג’יהאד‏
                              ‪08-921-6371‬‏
                              תחכה שמישהו מהעיר שלך ילך למכרז הרכב הממשלתי הקרוב, זה נמצא ממול…

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אלעזר 3
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              @טוסון ויש לו מידיעה??

                              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אלעזר 3

                                @טוסון ויש לו מידיעה??

                                טוסוןט מחובר
                                טוסוןט מחובר
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                                #13

                                @אלעזר-3 לא יודע, רק הסתכלתי מה יש שם (אם אתה
                                שואל אותו, אשמח לדעת גם, אולי נעשה רכישה קבוצתית)
                                אני כנראה ארצה, השאלה בכמה
                                אני מודה שהשם שלו לא עושה לי חשק

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)
                                נחייה ולא…

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @משה-e כנראה את השם/כתובת/טלפון
                                  לכאורה זה
                                  פנצ’ריית מוגרבי ג’יהאד‏
                                  ‪08-921-6371‬‏
                                  תחכה שמישהו מהעיר שלך ילך למכרז הרכב הממשלתי הקרוב, זה נמצא ממול…

                                  אביהוא מנותק
                                  אביהוא מנותק
                                  אביהו
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #14

                                  @טוסון כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                                  תחכה שמישהו מהעיר שלך ילך למכרז הרכב הממשלתי הקרוב, זה נמצא ממול…

                                  נראה לי זה לא רחוק מאחיסמך
                                  21fd969c-daa1-431d-af96-711723b16188-image.png

                                  טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • אביהוא אביהו

                                    @טוסון כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                                    תחכה שמישהו מהעיר שלך ילך למכרז הרכב הממשלתי הקרוב, זה נמצא ממול…

                                    נראה לי זה לא רחוק מאחיסמך
                                    21fd969c-daa1-431d-af96-711723b16188-image.png

                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסוןט מחובר
                                    טוסון
                                    מייבין
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #15

                                    @אביהו השכונה החרדית זה גני איילון, שנקראת אחיסמך ע"ש היישוב הסמוך, וגם היא קרובה

                                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                    (מס"י פ"א)
                                    נחייה ולא…

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מ מחובר
                                      מ מחובר
                                      משה e
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #16

                                      הבנתי ממישהו שיש גם פה, לא יודע…
                                      צילום מסך 2026-06-22 180828.png
                                      מה שכן יש באמזון אבל זה יקר, ביחד עם משלוח הכי זול עולה 200 שח בערך.

                                      טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ משה e

                                        הבנתי ממישהו שיש גם פה, לא יודע…
                                        צילום מסך 2026-06-22 180828.png
                                        מה שכן יש באמזון אבל זה יקר, ביחד עם משלוח הכי זול עולה 200 שח בערך.

                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסוןט מחובר
                                        טוסון
                                        מייבין
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #17

                                        @משה-e כתב באבוב מפנימית של משאית או טרקטור:

                                        ביחד עם משלוח הכי זול עולה 200 שח בערך.

                                        וכמה זה עולה בארץ? אין לי מושג לגבי מחיר של דבר כזה

                                        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                        (מס"י פ"א)
                                        נחייה ולא…

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        64

                                        מחובר

                                        3.0k

                                        משתמשים

                                        9.7k

                                        נושאים

                                        130.6k

                                        פוסטים
                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • דף הבית
                                        • תקנון הפורום
                                        • מילון מושגים המלא
                                        • המדריך המלא למשתמש
                                        • פוסטים אחרונים
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • פנייה למנהל הפורום