דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      טוען כתבות...
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P

      מנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 7 כותבים 143 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • שמו 0ש מנותק
        שמו 0ש מנותק
        שמו 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי מיציובושי אוטלנדר 2017 ולפעמים כשמאוד חם בחוץ
        המפתח לא יוצא מהסוויץ
        אחרי בירור הבנתי שזה תקלה מוכרת וצריך לנתק איזה חיישן שנמצא ליד הסוויץ וכך עשיתי

        אבל עכשיו המפתח יכול לצאת גם בD ולא רק בP לכן הייתי רוצה להזמין כזה חלק
        אם מישהו יכול לומר לי איך אני אדע מה המק"ט של החלק כי על החלק עצמו אין מק"ט
        מצרף כמה תמונות של החלק
        e27191c4-9bfc-4399-bba2-398ed75d730f-IMG_2723.JPG a45ed6d0-d7fb-4fcc-9425-d69a5fef8321-IMG_2721.JPG 8491fa92-2197-41a5-8152-d85994ad626a-IMG_2722.JPG 6984dde8-f25d-4ae0-8ef8-aa768ba12540-IMG_2720.JPG

        תודה רבה

        EBAE נייטרון חפשינ 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • שמו 0ש שמו 0

          יש לי מיציובושי אוטלנדר 2017 ולפעמים כשמאוד חם בחוץ
          המפתח לא יוצא מהסוויץ
          אחרי בירור הבנתי שזה תקלה מוכרת וצריך לנתק איזה חיישן שנמצא ליד הסוויץ וכך עשיתי

          אבל עכשיו המפתח יכול לצאת גם בD ולא רק בP לכן הייתי רוצה להזמין כזה חלק
          אם מישהו יכול לומר לי איך אני אדע מה המק"ט של החלק כי על החלק עצמו אין מק"ט
          מצרף כמה תמונות של החלק
          e27191c4-9bfc-4399-bba2-398ed75d730f-IMG_2723.JPG a45ed6d0-d7fb-4fcc-9425-d69a5fef8321-IMG_2721.JPG 8491fa92-2197-41a5-8152-d85994ad626a-IMG_2722.JPG 6984dde8-f25d-4ae0-8ef8-aa768ba12540-IMG_2720.JPG

          תודה רבה

          EBAE מחובר
          EBAE מחובר
          EBA
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          @שמו-0 כתב במנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P:

          אבל עכשיו המפתח יכול לצאת גם בD ולא רק בP

          ולכאורה עכשיו אתה גם יכול להעביר הילוכים בלי ללחוץ על ברקס. שזו קצת סכנה נניח שבזמן עצירה תזיז אותה בטעות או ילד יזיז ח"ו.

          התקנת מולטימדיות במודיעין עילית, חסימה למולטימדיה וסימים מוזלים
          050-4133851
          מחפש מולטימדיה? תתחיל כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שמו 0ש שמו 0

            יש לי מיציובושי אוטלנדר 2017 ולפעמים כשמאוד חם בחוץ
            המפתח לא יוצא מהסוויץ
            אחרי בירור הבנתי שזה תקלה מוכרת וצריך לנתק איזה חיישן שנמצא ליד הסוויץ וכך עשיתי

            אבל עכשיו המפתח יכול לצאת גם בD ולא רק בP לכן הייתי רוצה להזמין כזה חלק
            אם מישהו יכול לומר לי איך אני אדע מה המק"ט של החלק כי על החלק עצמו אין מק"ט
            מצרף כמה תמונות של החלק
            e27191c4-9bfc-4399-bba2-398ed75d730f-IMG_2723.JPG a45ed6d0-d7fb-4fcc-9425-d69a5fef8321-IMG_2721.JPG 8491fa92-2197-41a5-8152-d85994ad626a-IMG_2722.JPG 6984dde8-f25d-4ae0-8ef8-aa768ba12540-IMG_2720.JPG

            תודה רבה

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
            #3

            @שמו-0 הבעיה מוכרת (קרדיט ל @הכל-בעזרת-השם שלימד אותי) באאוטלנדר, ולכאורה מה שעשית זה לעקוף את הבעיה במקום לתקן אותה.
            הבעיה נמצאת בלחצן שידית ההילוכים לוחצת עליו כשהיא בP.

            • שלוף את הפלסטיק שמתחת לקונסולת המיזוג.
            • לפרק את החיפוי משני הצדדים באזור רגלי הנהג והנוסע, יש לפרק לצורך כך בורג אחד וקליפס.
            • תראה שם 2 ברגים בכל צד, גם אותם תפרק.
            • פתח את התא שבין מושב הנהג לנוסע ופרק אותו מבפנים ע"י 4 ברגים 10 מ"מ.
            • שלוף את החיפוי שמתחת לידית בלם היד.
            • הסר את כל הפלסטיק שסביב לידית ההילוכים, תצטרך קודם לשחרר את הלבד של חיפוי הרצפה שמחובר עם סקוץ’ ותפוס בעל ווים שבפלסטיק.
            • פרק את ידית ההילוכים בהברגה.
            • ייתכן שכדאי לשלוף גם את הפלסטיק שסביב לידית (עם הסימון של P R N D וכו’) הוא מחובר בקליפסים אז בזהירות.
            • עכשיו את תדחוף את הראש מכיוון המולטימדיה תוכל לראות שם וו קטן בצורת כפית שנלחץ ע"י הידית כשהיא בP, צריך בעדינות בעזרת פלאייר שפיץ לכופף את החלק הקעור אחורה כך שיילחץ יותר חזק על הלחצן.

            במידה ותאורת ההילוכים שלך לא עובדת זו ההזדמנות להחליף נורה (T5).

            בהצלחה!

            כדי שתהיה בטוח בעצמי, אציין שעשיתי את זה שלשום.

            pikolinou@gmail.com

            תודה לבורא עולם 0ת שמו 0ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            9
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @שמו-0 הבעיה מוכרת (קרדיט ל @הכל-בעזרת-השם שלימד אותי) באאוטלנדר, ולכאורה מה שעשית זה לעקוף את הבעיה במקום לתקן אותה.
              הבעיה נמצאת בלחצן שידית ההילוכים לוחצת עליו כשהיא בP.

              • שלוף את הפלסטיק שמתחת לקונסולת המיזוג.
              • לפרק את החיפוי משני הצדדים באזור רגלי הנהג והנוסע, יש לפרק לצורך כך בורג אחד וקליפס.
              • תראה שם 2 ברגים בכל צד, גם אותם תפרק.
              • פתח את התא שבין מושב הנהג לנוסע ופרק אותו מבפנים ע"י 4 ברגים 10 מ"מ.
              • שלוף את החיפוי שמתחת לידית בלם היד.
              • הסר את כל הפלסטיק שסביב לידית ההילוכים, תצטרך קודם לשחרר את הלבד של חיפוי הרצפה שמחובר עם סקוץ’ ותפוס בעל ווים שבפלסטיק.
              • פרק את ידית ההילוכים בהברגה.
              • ייתכן שכדאי לשלוף גם את הפלסטיק שסביב לידית (עם הסימון של P R N D וכו’) הוא מחובר בקליפסים אז בזהירות.
              • עכשיו את תדחוף את הראש מכיוון המולטימדיה תוכל לראות שם וו קטן בצורת כפית שנלחץ ע"י הידית כשהיא בP, צריך בעדינות בעזרת פלאייר שפיץ לכופף את החלק הקעור אחורה כך שיילחץ יותר חזק על הלחצן.

              במידה ותאורת ההילוכים שלך לא עובדת זו ההזדמנות להחליף נורה (T5).

              בהצלחה!

              כדי שתהיה בטוח בעצמי, אציין שעשיתי את זה שלשום.

              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0ת מנותק
              תודה לבורא עולם 0
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @נייטרון-חפשי כתב במנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P:

              אציין שעשיתי את זה שלשום

              יש לך צילומים מהמדריך המושלם?

              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • תודה לבורא עולם 0ת תודה לבורא עולם 0

                @נייטרון-חפשי כתב במנגנון של נעילת המפתח בסוויץ אם הרכב לא ב P:

                אציין שעשיתי את זה שלשום

                יש לך צילומים מהמדריך המושלם?

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @תודה-לבורא-עולם-0 המצלמה שלי ז"ל די מזמן, אולי מישהו רוצה לקנות לי אחת לטובת הפורום?

                pikolinou@gmail.com

                טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @שמו-0 הבעיה מוכרת (קרדיט ל @הכל-בעזרת-השם שלימד אותי) באאוטלנדר, ולכאורה מה שעשית זה לעקוף את הבעיה במקום לתקן אותה.
                  הבעיה נמצאת בלחצן שידית ההילוכים לוחצת עליו כשהיא בP.

                  • שלוף את הפלסטיק שמתחת לקונסולת המיזוג.
                  • לפרק את החיפוי משני הצדדים באזור רגלי הנהג והנוסע, יש לפרק לצורך כך בורג אחד וקליפס.
                  • תראה שם 2 ברגים בכל צד, גם אותם תפרק.
                  • פתח את התא שבין מושב הנהג לנוסע ופרק אותו מבפנים ע"י 4 ברגים 10 מ"מ.
                  • שלוף את החיפוי שמתחת לידית בלם היד.
                  • הסר את כל הפלסטיק שסביב לידית ההילוכים, תצטרך קודם לשחרר את הלבד של חיפוי הרצפה שמחובר עם סקוץ’ ותפוס בעל ווים שבפלסטיק.
                  • פרק את ידית ההילוכים בהברגה.
                  • ייתכן שכדאי לשלוף גם את הפלסטיק שסביב לידית (עם הסימון של P R N D וכו’) הוא מחובר בקליפסים אז בזהירות.
                  • עכשיו את תדחוף את הראש מכיוון המולטימדיה תוכל לראות שם וו קטן בצורת כפית שנלחץ ע"י הידית כשהיא בP, צריך בעדינות בעזרת פלאייר שפיץ לכופף את החלק הקעור אחורה כך שיילחץ יותר חזק על הלחצן.

                  במידה ותאורת ההילוכים שלך לא עובדת זו ההזדמנות להחליף נורה (T5).

                  בהצלחה!

                  כדי שתהיה בטוח בעצמי, אציין שעשיתי את זה שלשום.

                  שמו 0ש מנותק
                  שמו 0ש מנותק
                  שמו 0
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @נייטרון-חפשי תודה רבה אני אלך לעשות זאת אם אני מסתבך אכתוב לך שוב

                  חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @תודה-לבורא-עולם-0 המצלמה שלי ז"ל די מזמן, אולי מישהו רוצה לקנות לי אחת לטובת הפורום?

                    טוסוןט מחובר
                    טוסוןט מחובר
                    טוסון
                    מייבין
                    כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                    #7

                    @נייטרון-חפשי

                    שים קישור לנדרים פלוס
                    (או אם אתה קונה באלי אקספרס, אז לפייפאל)

                    אמורה להיות לי איזו מצלמה ישנה לא מדי טובה שאינה בשימוש, אני אבדוק אם היא עדיין קיימת, ואעדכן בל"נ

                    כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                    (מס"י פ"א)
                    נחייה ולא…

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • שמו 0ש שמו 0

                      @נייטרון-חפשי תודה רבה אני אלך לעשות זאת אם אני מסתבך אכתוב לך שוב

                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולםח מנותק
                      חובק עולם
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      @שמו-0 לפחות אתה תצלם

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מיוחדמ מנותק
                        מיוחדמ מנותק
                        מיוחד
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        לי היה בעבר עם ניסאן אלמרה תקלה כזאת, נדלק לי מנורת מנוע, תקלה בגיר, הקוד היה תקלה בבורר הילוכים, פתחתי מכסה מנוע בדקתי בזמנו את הבורר היה תקין, ואז בדקתי בנתונים חיים וראיתי שהתקלה מופיעה רק כשאני לוחץ על הברקס [ראיתי בנתונים החיים שיש קצר], עלה בראשי שכנראה זה נורת בלם, פירקתי את הקונקטור, ונעלם התקלה אחרי כמה ימים חזר, בדקתי שום, ואז חשבתי שזה הבורר סולנואיד של ידית הילוכים [היה לי איתו בעיות] פירקתי ניתקתי אותו, ונעלם הנורה, לבסוף מה שהתברר, שזה היה גם הבורר וגם הנורת ברקס, [כנראה היה איזה קצר או משהו שעובר על אותו קו ושרף איזה משהו.

                        בזמנו בדקתי ואמרו לי שהלך הגיר וכדומה… גם אנשים ברשת ספרו שעל התקלה הזאת החליפו בחברה גיר ונדפק שוב.

                        גמ''ח "והלכת בדרכיו".
                        כלי עבודה. ומחשב רכב. ושכפול מפתחות…
                        בדיקת מחשב מקצועית לפני קנייה.
                        special12323@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2

                        88

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.7k

                        נושאים

                        130.9k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום