דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה

      סקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      102 פוסטים 35 כותבים 2.7k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • Y Y.M

        במידה והתכנית של מחאת הרכבים יוצאת לפועל
        נראה לי פורום רכבים זה לזה הנכבד חייב להיות שותף פעיל ברמת התכנון
        אולי גם להוציא שילוט לחברי הפורום

        טוסוןט מחובר
        טוסוןט מחובר
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #89

        @Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
        ככה היה נשמע ב’קו המידע’

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • טוסוןט טוסון

          @Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
          ככה היה נשמע ב’קו המידע’

          י מנותק
          י מנותק
          יהודה המכבי
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #90

          @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

          @Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
          ככה היה נשמע ב’קו המידע’

          מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
          בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל

          על הטוב שלךע תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • י יהודה המכבי

            @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

            @Y.M נראה לי שמחאת הרכבים מיועדת לאנשים עובדים, ולא חלילה לאברכים ע"ח הסדר
            ככה היה נשמע ב’קו המידע’

            מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
            בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל

            על הטוב שלךע מנותק
            על הטוב שלךע מנותק
            על הטוב שלך
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #91

            @יהודה-המכבי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

            מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
            בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל

            זה סופית?
            ואם לא מתי זה אמור להיות היום או מחר?

            טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • על הטוב שלךע על הטוב שלך

              @יהודה-המכבי כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

              מה פתאום, זה לכולם, גוטמן היטב להסביר למה העובדים גם צריכים למצטרף.
              בכל אופן כרגע בבית הרב לנדו שמו וטו על האירוע, ועד כמה שאני מבין הוא כרגע מבוטל

              זה סופית?
              ואם לא מתי זה אמור להיות היום או מחר?

              טוסוןט מחובר
              טוסוןט מחובר
              טוסון
              מייבין
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #92

              @על-הטוב-שלך יש היום מחאה של ק"ק גור מול הכלא
              להבנתי אין שיירה בסוף

              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
              (מס"י פ"א)

              נחייה ולא…

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • יעקב 5י מחובר
                יעקב 5י מחובר
                יעקב 5
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #93

                לעריקים היקרים
                אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
                אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’

                נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.

                אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב

                בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…

                mik6868M יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
                10
                • יעקב 5י יעקב 5

                  לעריקים היקרים
                  אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
                  אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’

                  נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.

                  אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב

                  בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…

                  mik6868M מנותק
                  mik6868M מנותק
                  mik6868
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #94

                  @יעקב-5 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                  אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב

                  חחח כל השרשור הזה כמעט נהפך להיות יותר פוליטיקה זה לזה או חדשות זה לזה (אם יסקלו אותי שהעזתי לקרא לזה פוליטיקה)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  2
                  • יעקב 5י יעקב 5

                    לעריקים היקרים
                    אני לא בגיל והילדים שלי עדין קטנים
                    אבל כשהם הולכים יום יום לחיידר בשמחה אני יודע שב"ה אתם ועוד עשרות אלפי עריקים שסוללים להם את הדרך בגופם להמשיך בישיבות בלימוד תורה של שנים ללא הפרעות אין לי שום דרך שתוכל להביע את תודתי הקב"ה יעזור ויקוים בכם “ברוך אשר הקים” וכו’ וכו’

                    נ.ב. אנחנו לא יודעים איך תיגמר התקפוה הזו אבל וודאי שלדורות הבאים יזכרו כל העריקים שפשוט לא וויתרו על הזכות להישאר יהודי.

                    אני יודע שזה גלישה מהנושא אבל ההייתי חייב

                    בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…

                    יוניי מנותק
                    יוניי מנותק
                    יוני
                    מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #95

                    @יעקב-5 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                    בהתחלה רציתי לכתוב אחי העריקים אבל נזכרתי בכל מי שאומר אחי החרדים…

                    שלמעשה הוא עוזר לנו פי כמה וכמה מכל פוליטקאי אחר גם דמתקרי חרדי

                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • טוסוןט מחובר
                      טוסוןט מחובר
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #96

                      רק לידיעת רבנן ערוקאי
                      מי שלא רוצה שתהיה הוכחה שהוא יודע על מצבו, שלא יירד בדרך לכותל לשער האשפות מתוך העיר העתיקה
                      במיוחד לא עם רכב שרשום על שם עריק/נטול רישיון
                      ועוד יותר לא עם רכב ללא טסט
                      יש שם שוטרים (דווקא נחמדים) שעוברים רכב רכב, ובודקים בטאבלט את הנתונים
                      עיכבו חבר שלי שם הלילה (אחרי 1) והסבירו לו שעבר הטסט לרכב לפני 4 ימים, כמובן שלא ידע…
                      שאלו של מי הרכב, וכו’ והסבירו כל מיני חוקים (שצריך ת.ז. ורישיון רכב אצלך)
                      המספר זהות שלו לא גרם לבעיות (לא אמרו לו כלום) למרות שהוא בן 26 ועבר חודש מת. גיוס שלו בצו 12 (היינו עם ‘אוכמא’ על הקו, עם אצבע על ה*)
                      וכן לעוד חברים שלי זה קרה
                      אבל לא הייתי חושש למעצר שם

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • טוסוןט טוסון

                        רק לידיעת רבנן ערוקאי
                        מי שלא רוצה שתהיה הוכחה שהוא יודע על מצבו, שלא יירד בדרך לכותל לשער האשפות מתוך העיר העתיקה
                        במיוחד לא עם רכב שרשום על שם עריק/נטול רישיון
                        ועוד יותר לא עם רכב ללא טסט
                        יש שם שוטרים (דווקא נחמדים) שעוברים רכב רכב, ובודקים בטאבלט את הנתונים
                        עיכבו חבר שלי שם הלילה (אחרי 1) והסבירו לו שעבר הטסט לרכב לפני 4 ימים, כמובן שלא ידע…
                        שאלו של מי הרכב, וכו’ והסבירו כל מיני חוקים (שצריך ת.ז. ורישיון רכב אצלך)
                        המספר זהות שלו לא גרם לבעיות (לא אמרו לו כלום) למרות שהוא בן 26 ועבר חודש מת. גיוס שלו בצו 12 (היינו עם ‘אוכמא’ על הקו, עם אצבע על ה*)
                        וכן לעוד חברים שלי זה קרה
                        אבל לא הייתי חושש למעצר שם

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חיים Y0737
                        מייבין
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #97

                        @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                        ורישיון רכב אצלך

                        רשיון רכב לא צריך, ביטוח חובה ורשיון נהיגה/ת’'ז כן

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ח חיים Y0737

                          @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                          ורישיון רכב אצלך

                          רשיון רכב לא צריך, ביטוח חובה ורשיון נהיגה/ת’'ז כן

                          טוסוןט מחובר
                          טוסוןט מחובר
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #98

                          @חיים-Y0737 הם רצו לראות את הרישיון, היה שם את הדף של 2024
                          אבל הם אמרו שאם שולמה האגרה אפשר לסוע עד חודש בלי טסט
                          והרכב הזה שולמה האגרה

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טוסוןט טוסון

                            @חיים-Y0737 הם רצו לראות את הרישיון, היה שם את הדף של 2024
                            אבל הם אמרו שאם שולמה האגרה אפשר לסוע עד חודש בלי טסט
                            והרכב הזה שולמה האגרה

                            ח מנותק
                            ח מנותק
                            חיים Y0737
                            מייבין
                            כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
                            #99

                            @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                            רצו לראות את הרישיון,

                            ליד הכותל הם נכסים
                            בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…

                            עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס

                            https://www.gov.il/he/pages/regulation-9-license

                            טוסוןט 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • ח חיים Y0737

                              @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                              רצו לראות את הרישיון,

                              ליד הכותל הם נכסים
                              בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…

                              עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס

                              https://www.gov.il/he/pages/regulation-9-license

                              טוסוןט מחובר
                              טוסוןט מחובר
                              טוסון
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                              #100

                              @חיים-Y0737 גם ביטוח לא היה לו מודפס
                              (הרכב בחזקתי כרגע, מחר נלך להדפיס בעז"ה בכל מקרה צריך את זה לטסט)

                              כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                              (מס"י פ"א)

                              נחייה ולא…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ח חיים Y0737

                                @טוסון כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                                רצו לראות את הרישיון,

                                ליד הכותל הם נכסים
                                בחיים לא בדקו לי טסט לאוטו, רק פעם אחת בעלייה של ‘מעלה השלום’ שוטר ערבי עם עיניים עוינות נאלץ לאשר שהטסט בתוקף ופטרני לשלום…

                                עכ’‘פ לפי חוק אי’'צ להחזיק רשיון מודפס רק ביטוח מודפס

                                https://www.gov.il/he/pages/regulation-9-license

                                טוסוןט מחובר
                                טוסוןט מחובר
                                טוסון
                                מייבין
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #101

                                @חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                                ליד הכותל הם נאכסים

                                דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית

                                פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך

                                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                (מס"י פ"א)

                                נחייה ולא…

                                חיים ברזלח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • טוסוןט טוסון

                                  @חיים-Y0737 כתב בסקר לנהגים העריקים שבינינו, כמה אתם משנים מהרגלי החיים מפחד המשטרה:

                                  ליד הכותל הם נאכסים

                                  דווקא השוטרת שם הייתה מאוד בסדר ושירותית

                                  פעם ראשונה שנתנו לי להכנס עם רכב לתוך התחנה בכניסה לכותל, כדי לא לחסום את התנועה כמעט שאלנו אותה אם אפשר להשאיר את הרכב שם ולהכנס לקרוא כמה קפיטלא’ך

                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזלח מנותק
                                  חיים ברזל
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #102

                                  @טוסון באמת מעניין למה הם עומדים שם
                                  כמה פעמים עברתי שם וביקשו פרטים
                                  מה מיוחד שם משאר המקומות?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0

                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6

                                  52

                                  מחובר

                                  3.0k

                                  משתמשים

                                  9.8k

                                  נושאים

                                  132.2k

                                  פוסטים
                                  • התחברות

                                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                  • פוסט ראשון
                                    פוסט אחרון
                                  0
                                  • דף הבית
                                  • תקנון הפורום
                                  • מילון מושגים המלא
                                  • המדריך המלא למשתמש
                                  • פוסטים אחרונים
                                  • משתמשים
                                  • חיפוש גוגל בפורום
                                  • פנייה למנהל הפורום