מה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?
-
מחפש לקנות רכב
שישמש אותי לנסיעה מק"ס לירושלים פעמים בשבוע והשאר בתוך העירבתקציב של 25K
מה עדיף לי, אוריס לא היברידית 2012/2013 או הונדה אינסייט?
כמה אוריס לא היברידית באמת לוקחת?
מה מהם יותר אמין?
ההונדה מאוד מבוקשת, והאוריס הרבה פחות מוכרת, האם יש לזה סיבה אמיתית, או שיש כאן כשל שוק וכדאי ללכת על אוריס?
חוו את דעתכם.אם יש מישהו שיש לו אוריס או הונדה יותר מאשמח לשמוע את דעתו על הרכב!תודה !
-
@אוריאל היה לי בעבר אוריס האצ'בק לא היברידית 2014 במשך כחצי שנה
אתחיל במעלות - מדובר ברכב שבנוי טוב מאוד חלקי הפלסטיק איכותיים מאוד (למעט ריפוד הדפנות באזור הידיים שנוטה ליפול וחושף את הקלקר שמתחתיו)
בנוסף יש לו מנוע שמגיב טוב גיר רציף ותחושה של המון כוח (יותר מההיברידית ובוודאי שיותר מהאינסייט)
וכן זה רכב אמין מאוד כמו כל הטויוטות
הוא גם נוח לנהיגה עם מתלים (קפיצים) רכים ונעימים
אבל החסרונות הם קצת קטן (כמו כל האוריסים ולדעתי עדיין גדול יותר מהאינסייט אם כי לא השוויתי)
ובנוסף הבידוד רעשים שלו לא בשמים (שוב כמו ההיברידי) אבל עדיין טוב יותר מהאינסייט
המנוע קצת רועש (לפחות במה שהיה לי)
וצריכת דלק בתוך העיר כ 1:9 ומחוץ לעיר כ1:13.5
לסיכום - אני לא יודע להשוות אותו לאינסייט כי לא היה לי אבל אם אתה לא נוסע הרבה או שעיקר הנסיעות שלך הם מחוץ לעיר זו הזדמנות טובה לקנות רכב עם ביצועים טובים אמין מאוד במחיר זול ממש (לדעתי המחיר זול מכיוון שיש את ההיברידי שנושף בעורפו עם חיסכון משמעותי בדלק) -
@אוריאל כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
ההונדה מאוד מבוקשת, והאוריס הרבה פחות מוכרת, האם יש לזה סיבה אמיתית, או שיש כאן כשל שוק וכדאי ללכת על אוריס?
כל סוכן רכבים/מתעסק עם רכבים/מדבר על רכבים, יגיד לך שהונדה אינסייט זה בועה, אף אחד לא חושב שהיא שווה את המחירון שלה, מאז שעלו מחירי הדלק+הגעת הרכבים החשמליים לארצינו נפתח מלחמה על רכבים חסכוניים, הפריוס זינק לשמיים ואחריו האינסייט.
מה שאני בא להגיד לך שאכן אתה צדק ויש כשל שוק, אל תחשוב שאוריס נמכרת בפחות כי היא פחות טובה, היא נמכרת פחות כי היא לא היברידית. -
@טכנולוג כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
@אוריאל כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
בתקציב של 25K
נדמה לי שהיברידית 2012-2013 תעלה יותר סביב ה35-40 לא?
אם היא 300 ק"מ...
המחיר הוא יותר באזור ה50 -
@EBA עוד יותר טוב אני לא חזק כ"כ במחירים של הרכב הזה אבל זה רק מסביר למה הוא נוטה לחפש לא היברידית
אני באופן אישי בעד היברידית אבל לא בכל מחיר כלומר תמיד כדאי לבדוק חלופות ולחשב עלויות סופיות כי לא תמיד מה שמתאים ונכון לאחד נכון גם לשני לפעמים מגלים הפתעות -
@EBA כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
@טכנולוג כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
@אוריאל כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
בתקציב של 25K
נדמה לי שהיברידית 2012-2013 תעלה יותר סביב ה35-40 לא?
אם היא 300 ק"מ...
המחיר הוא יותר באזור ה50לא נכון. המחיר שציינת תואם ל2016
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
-
@קינג-קומפיוטר כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
@אוריאל נסעתי על אוריס ישנה לא היברידית כמה ימים
בסיבובים הרכב מרגיש כאילו הוא עומד להתהפך, בגלל הכיול הרך של המתלים יש לו זווית גלגול גדולה
אם אתה אחד שנוסע קצת פחות מרגוע כדאי שתקח את זה בחשבוןלא זכורים לי כאלה תחושות כשנהגתי עליה אבל אני באמת לא אחד שאוהב לסחוט את הדוושה
-
פוסט זה נמחק!
-
@טכנולוג אם ככה אז מכל בחינה הוא עדיף על האינסייט?
חוץ מהדלק שבו האינסייט יותר חסכוני משמעותית.
||ההפרש במחיר ביניהם הוא כ5K, וההפרש בממוצע של הדלק הוא 1/3 לטובת האינסייט כך שבחישוב פשוט, נסיעה של 50K באינסייט תיקח 3125 ליטר ובאוריס 4347 ליטר, הפרש של 7000 ש"ח לפחות||
השאלה האם שווה לשלם יותר על האוריס בשביל הנוחות? מה דעתך?
ואם כדאי אוריס יותר מאינסייט אולי בכלל אפשר ללכת על אוריס היברידית שעולה כמו הונדה אינסייט
ותודה רבה על התשובה המפורטת! -
@מאיר
שתי נסיעות שבועיות לירושלים לוקחות 1/3 מהמיכל שלי (יש לי סוזוקי ספלאש, גיר רציף 1/14 ממוצע, נביעה לירושלים כ90 קילומטר הלוך חזור, 6.2 ליטר), ככה ש2/3 מהטנק מתרוקן על חוץ עירוני לעומת 1/3 בתוך העיר.
לכן שאלתי, אם שווה לשלם יותר בשביל ההיברידי, או שאנשים מתלהבים עליהם יותר ממה שהם שווים וחוסכים, ובסוף הם משלמים על החסכון הזה בקניית הרכב יותר ממה שהוא שווה.
אני לא סגור על אחת מהם בדווקא, ויותר מאשמח לשמוע את דעתך מה עדיף לי! -
@EBA
הנה 2 דוגמאות ששלפתי מיד 2 ב33K
אני חושב שאפשר להגיע גם ל25K עם הרבה מאמץ ||מי שיודע על אחת כזו שיכתוב לי.... ;)||
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/qas3lasq?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=4&color-type=Yellow
https://www.yad2.co.il/vehicles/item/lzgtniyd?ad-location=Main+feed+listings&opened-from=Feed+view&component-type=main_feed&index=17&color-type=Grey -
@קינג-קומפיוטר הכיול רך כמו הונדה ג'אז?
יש לי עכשיו סוזוקי ספלאש, ככה שיותר גרוע מזה אין.... -
@אוריאל כתב במה עדיף אוריס (לא היברידית) או הונדה אינסייט?:
@טכנולוג אם ככה אז מכל בחינה הוא עדיף על האינסייט?
חוץ מהדלק שבו האינסייט יותר חסכוני משמעותית.
||ההפרש במחיר ביניהם הוא כ5K, וההפרש בממוצע של הדלק הוא 1/3 לטובת האינסייט כך שבחישוב פשוט, נסיעה של 50K באינסייט תיקח 3125 ליטר ובאוריס 4347 ליטר, הפרש של 7000 ש"ח לפחות||
השאלה האם שווה לשלם יותר על האוריס בשביל הנוחות? מה דעתך?
ואם כדאי אוריס יותר מאינסייט אולי בכלל אפשר ללכת על אוריס היברידית שעולה כמו הונדה אינסייט
ותודה רבה על התשובה המפורטת!אתה אומר הפרש של 7000 ש"ח בחישוב של 50k שזה כ4-5 שנים ז"א כ1500 לשנה עבור האוריס (בהנחה ואכן האינסייט כ"כ חסכונית כי כאן ובעוד מקומות אומרים שהאינסייט לא כזו חסכונית)
אוריס היברידית זה שאלה בכמה אתה מוצא כי כאן @EBA אמר שהמחיר גבוה משמעותית אז אם אתה מוצא עד 30k יש מה לשקול את האופציה הזו אבל מעבר לכך נראה לי שלא שווה כי כבר אין ביטוח סוללה ולכן יש ירידת ערך גבוהה (ואם ח"ו תלך סוללה אז ברגע הפסדת את כל מה שניסית לחסוך ועוד תצא בהפסד)
ולדעתי מי שנוסע הרבה בהחלט שווה לו לשלם 1500 בשנה ולקבל נוחות וביצועים הרבה יותר טובים (לדעתי גם יופי) אבל בסוף זה מאוד אינדבדואלי מי אתה למה אתה מצפה מהרכב ומה מצבך הכלכלי אז אני חושב שהנתונים לפניך אבל החלטה עליך לקבל בעצמך