דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.

      תאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      66 פוסטים 19 כותבים 1.5k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מיכלין שמאי רכב

        @טוסון
        לא מצאתי את המילים ‘‘כל ביטוח חובה מבטח כל נהג’’. מצאתי בעל הרכב, בעל הפוליסה בכפוף לקיום סעיף 8 לפוליסה.
        מה זה כל נהג? גנב הוא גם נהג, אך לא מבטחים גנבים כי הם לא קיבלו רשות לנהוג ברכב גנוב.

        טוסוןט מנותק
        טוסוןט מנותק
        טוסון
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #57

        @מיכלין-שמאי-רכב אתה צודק, לא הייתי ברור בלשוני, הם טוענים את זה לגבי ‘ביטוח צ׳יק’ אבל בפוליסה שלהם זה לא כתוב

        כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
        (מס"י פ"א)

        נחייה ולא…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • ק מנותק
          ק מנותק
          קלאטש
          כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
          #58

          בקיצור,
          זה נשמע שטח אפור,😳
          חוקית זה לא עובד אבל בגלל שאף אחד לא מבין את הסיבוך המילולי-משפטי שנוצר אז אנשים לא שמים לב, וזה יוצר מצב ממש ממש לא מוצלח…

          כשאני ניסיתי להבין מול הנציג/ה (כמו תמיד שאני מנסה להבין 🤓 ), הוא התבלבל/בלבל אותי לגמרי,
          יש לך ביטוח, אבל רק לך, התוספת היא לנהג, אבל רק התוספת, התוספת היא על צד ג’, אי אפשר להוסיף על החובה, החובה היא ללא אפשרות להוסיף, רק צד ג’ אפשר להוסיף, אז חובה זה על כל נהג, אבל רק לך. 😩

          כשסיימתי לעבד את מכלול המשפטים שנאמרו לי (באמת) על ידי הנציגה והמנהל שלה, הבנתי איכשהו שאו שביטוח חובה חל על כל נהג, או שיש פה הטעיה מכוונת של חברת הביטוח. 😡

          אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
          ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.😔

          ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא😳

          ואף שעכשיו זה נראה ברור, עיין לעיל בעיתון גלובס שכתוב שזה מועיל אז זה לא ברור… 🤓 😧

          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • ק קלאטש

            בקיצור,
            זה נשמע שטח אפור,😳
            חוקית זה לא עובד אבל בגלל שאף אחד לא מבין את הסיבוך המילולי-משפטי שנוצר אז אנשים לא שמים לב, וזה יוצר מצב ממש ממש לא מוצלח…

            כשאני ניסיתי להבין מול הנציג/ה (כמו תמיד שאני מנסה להבין 🤓 ), הוא התבלבל/בלבל אותי לגמרי,
            יש לך ביטוח, אבל רק לך, התוספת היא לנהג, אבל רק התוספת, התוספת היא על צד ג’, אי אפשר להוסיף על החובה, החובה היא ללא אפשרות להוסיף, רק צד ג’ אפשר להוסיף, אז חובה זה על כל נהג, אבל רק לך. 😩

            כשסיימתי לעבד את מכלול המשפטים שנאמרו לי (באמת) על ידי הנציגה והמנהל שלה, הבנתי איכשהו שאו שביטוח חובה חל על כל נהג, או שיש פה הטעיה מכוונת של חברת הביטוח. 😡

            אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
            ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.😔

            ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא😳

            ואף שעכשיו זה נראה ברור, עיין לעיל בעיתון גלובס שכתוב שזה מועיל אז זה לא ברור… 🤓 😧

            טוסוןט מנותק
            טוסוןט מנותק
            טוסון
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
            #59

            @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
            הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
            ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
            (מס"י פ"א)

            נחייה ולא…

            ק יוניי 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • טוסוןט טוסון

              @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
              הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
              ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

              ק מנותק
              ק מנותק
              קלאטש
              כתב נערך לאחרונה על ידי קלאטש
              #60

              @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

              אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
              הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24

              דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
              ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
              הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר

              טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק קלאטש

                @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24

                דבריך תמוהים, לא כתוב שכל נהג מבוטח בחובה אלא בצד ג’ וממש כפי שכתבתי שהדברים עדיין מבולבלים כראוי,
                ועשית כראוי ממש, וכפי שעשית כן ראוי לעשות…
                הבעיה של מי שלא עושה את זה ויהיה בסדר

                טוסוןט מנותק
                טוסוןט מנותק
                טוסון
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                #61

                @קלאטש שני נידונים
                א.

                @קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                אני לא לקחתי סיכון ועדכנתי את החובה לכל נהג בעלות של 50 ש"ח, לתמיד, ואז אני יכול להוסיף לצד ג’ בשלווה.
                ככל הנראה זה מה שצריך לעשות על פי החוק.

                ואידך בלבולא זיל ופריש לציבורא

                ועל זה כתבתי

                @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה

                חובה כעיקרון זה על כל נהג, אלא אם הגיל או הוותק שלו לא עומדים בהצהרה, שאז זה מחלוקת הפוסקים
                אבל אם אני מוסיף נהג באתר של החברה אז הוא נוסף להכל, ולדעתי אין בזה מיחוש

                אבל אני דיברתי על מקרה שנאמר לי שהביטוח מכסה כל נהג מגיל וותק מסויים, אבל בפוליסה משמע שמכסה יותר מזה, ועל כן שילמתי עוד 30 ש"ח

                הרכב מבוטח קבוע בליברה, נראה לך שהם יכולים להתחמק ממיל כזה?
                Screenshot_20260625-203805.png

                אגב מיתד היום
                IMG_20260625_215816_012.jpg
                IMG_20260625_215805_322.jpg
                IMG_20260625_215812_652.jpg

                כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                (מס"י פ"א)

                נחייה ולא…

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ק קלאטש

                  תודה לכולם!

                  הייתי שמח אם יהיה מידע גם לגבי השאלה אם המשטרה תתן דו"ח בדיעבד על זה שהיא נהגה בלי ביטוח?
                  תודה רבה!

                  8 מנותק
                  8 מנותק
                  87878787
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #62

                  @קלאטש כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                  הייתי שמח אם יהיה מידע גם לגבי השאלה אם המשטרה תתן דו"ח בדיעבד על זה שהיא נהגה בלי ביטוח?

                  למייבינים בפורום הבנתי שגם אם מקבלים דוח תעבורה אפשר לערער לבי’'מ ולדחות כל פעם בתיאום באמת לא חוקית בהנחה שבגלל יזמנו אותך תוך שנה הכל יתבטל האם זו אגדה ומה עומד מאחורי התהליך הזה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • טוסוןט טוסון

                    @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                    הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
                    ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

                    יוניי מנותק
                    יוניי מנותק
                    יוני
                    מגיה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #63

                    @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                    @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                    הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
                    ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

                    לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?

                    רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                    גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                    טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • יוניי יוני

                      @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                      @קלאטש אם אני מוסיף באתר של החברה נהג, אם הם כותבים לי שהוא מבוטח על הרכב, אני לא חושב שהם יכולים להתחמק, אני לא חושש לזה למרות שאני ‘פרומער’ בביטוח
                      הייתי צריך לתת רכב לנהג חדש בן 24 עם כמעט שנה, בביטוח חובה היה רשום: נהג צעיר ביותר - 24, ושנת רישיון 2025, ובצ"ג היה רשום כל נהג מגיל 24
                      ואעפ"כ, כיוון שהסיכום שלי איתם היה על שנה רישיון, הוספתי אותו בתשלום (כמובן אני משער שהוא יפצה אותי על זה)

                      לא הבנתי מה היה מראש ומה הוספת?

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #64

                      @יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
                      למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
                      כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
                      אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
                      אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      יוניי תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
                        למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
                        כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
                        אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
                        אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)

                        יוניי מנותק
                        יוניי מנותק
                        יוני
                        מגיה
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #65

                        @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                        @יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
                        למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
                        כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
                        אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
                        אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)

                        הרבה חברות לא הולכות לפני שנה רישיון אלא שנת רישיון דהיינו מי שהוציא ב31 לדצמבר 2025 אז יום אח"כ עלתה לו שנה
                        יש חברות שכן הולכות על שנה מלאה ויש שהולכות על רוב שנה וכדו’
                        למעשה אם כתוב לך 2025 והוא הוציא ב-2025 זה מספיק

                        רכב=ההכנסת אורחים כמעט היחידה שיש היום
                        גמ"ח מוצרים להעברת דירה בעיר אופקים

                        טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2
                        • יוניי יוני

                          @טוסון כתב בתאונה ואין ביטוח, אבל עם רכב משטרתי, ולנהג אין פרטים שלי.:

                          @יוני הוספתי נהג, בן 24 ושנת רישיון 2025
                          למרות שלפי הפוליסה הוא אמור להיות מבוטח
                          כיוון שהביטוח שלי לפי מה שאמרו לי בטלפון בעת התשלום הוא ל24 ושנה רישיון
                          אבל ככה הם כותבים את זה שנת הוצאה 2025 (גם אני הוצאתי בשנה זו) ובצד ג’ רשום לי כל נהג מגיל 24, בלי הגבלה על וותק
                          אם לדעת מישהו כאן לא הייתי צריך לשלם עוד, אשמח לשמוע (ניסיתי לתפוס אותם טלפונית לשאול, לא הצלחתי)

                          הרבה חברות לא הולכות לפני שנה רישיון אלא שנת רישיון דהיינו מי שהוציא ב31 לדצמבר 2025 אז יום אח"כ עלתה לו שנה
                          יש חברות שכן הולכות על שנה מלאה ויש שהולכות על רוב שנה וכדו’
                          למעשה אם כתוב לך 2025 והוא הוציא ב-2025 זה מספיק

                          טוסוןט מנותק
                          טוסוןט מנותק
                          טוסון
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #66

                          @יוני טוב לדעת
                          תודה רבה
                          יחסוך לנו כמה שקלים

                          כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                          (מס"י פ"א)

                          נחייה ולא…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0

                          • 1
                          • 2
                          • 3
                          • 4

                          57

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.8k

                          נושאים

                          132.3k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום