עזרה דחופה (מקווה..)
-
@טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
כמה זה מוגבל?
לא ל2000 ש"ח?ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
(אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)@טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
@טוסון כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
כמה זה מוגבל?
לא ל2000 ש"ח?ההשתתפות שלי מוגבלת אפי שלא ביטלתי? זאת אומרת שיש איזה תיקרת גג שהם לא יכולים לחייב יותר? (יש פה שירשור על סיטי קאר מישהו טוען שתבעו אותו על 60000 אלשח…)
(אגב ביטול שמשות וצמיגים כן עשתי)מיט"ז עפ"י חוק אסור מעל 4 בהשכרה
-
@טוס-לאט-סע-מהר
קודם כל משתתף בצערך
המקום ימלא חסרונך
חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”

בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת
-
@טוס-לאט-סע-מהר
קודם כל משתתף בצערך
המקום ימלא חסרונך
חושבני שצריך לשנות השם ל-“טוס מהר חנה לאט”

בכל מיקרי לטובת הכלל זכור לעדכן מה היה בסוף -שלא נצטרך אבל טוב לדעת
@אהרן-4 עידכון ביניים…
כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות) -
@אהרן-4 עידכון ביניים…
כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי). -
סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).@טוס-לאט-סע-מהר
האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
התנהלות מגעילהההה -
סוף מעשה (של חוסר מחשבה בתחילה…)
פנו אליי לתשלום באדיבות ובצורה יפה לאשר גבייה בסך 2000 שח (בלי קומבינות וכדו),
ביקשתי שמאות ונשלף כלל שאיני יודע אם חוקי או לאו שכל שמאות נוספת התחייב בתשלום לשמאי וכן מגבלת ההשתתפות העצמית על פי החוק בטלה ואצטרך לשלם את כלל השמאות,
בהיות שידעתי שהנזק גבוה מ2000 שח לכן בתגובה בקשתי רק פירוט של הערכת הנזק שלהם לפני התשלום הם אישרו ותכלס התחמקו כך שאין פירוט (ולו לסקרנות מה ניזוק) לבסוף אישרתי תשלום.
לסיכום התנהלתי איתם כהוגן ובתגובה גם הם (פרט לחלק שפירטתי).@טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
כהוגן
עשיתי בשכל בשיטה הכי טובה: שלם ושכח
המקום ימלא חסרונך! -
ומעשה שהיה כך היה
בשעה שבין לילה לבוקר נכנסתי לכיכר עגולה ומגודרת עם מכונית סיטי קאר וכיוון שהייתי עסוק בלכוון מזגן וכדו’ החלטתי מתוך עייפות לעשות זאת בצד ולא תוך כדי נסיעה,
אך כאן עייפותי קמה לי לרועץ כי במקום לעצור בצד הכיכר נכנסתי בגדר בנסיון לחנות… (על מהירות נמוכה).
והתוצאה הייתה עצובה החלק הקדמי למטה(טמבון?) קיבל מכה רצינית ונקרע וכן הצד הימיני(כנף ימין?)
כמו אדם הגון (או טיפש?) דיווחתי על התקרית והחזרתי את האוטוועל זה בקשתי שטוחה בפני האנשים החשובים דפה
מה עלי לעשות כדי לא להינזק יותר מדאי?
כיצד עלי לפעול?
כמה הנזק המשוער?
ולמה ‘מקווה…’ בכותרת?! כי אני לא בטוח שיש מה להועיל לי ומאד מקווה שיש מה @מיכלין-שמאי-רכב

@טוס-לאט-סע-מהר כתב בעזרה דחופה (מקווה..):
עזרה דחופה (מקווה…)
נכנסתי לאשכול הזה כדי להבין במה מדובר
חשבתי שכתבת מיקווה
נכנסתי לראות אם אתה מחפש מיקווה, או אולי עשית שם תאונה…

-
@אהרן-4 עידכון ביניים…
כיון שהשעה הייתה 5.30 בבוקר דיווחתי בשלוחה שלוש שבה נאמר ל"דיווח על נזק" בהשארת הודעה,
כשיצרתי איתם קשר נטען לי שהייתי צריך לדווח וזה שדיווחתי בשלוחה לא חשיב ליה כי צריך לשוחח עם נציג בשלוחת החירום שפעילה 24, (דווקא הוא היה אדיב).
אחרי וויכוח של 7 דקות העמק השווה היה שנכון שדיווחתי אך נכתב שחודדו הנהלים מכאן ולהבא,
לבקשתם שלחתי תמונות למחלקת תאונות ולטענת הנציג גובה ההשתתפות אמור להיות לא יותר מ2000 ש"ח
אך מחלקת התאונות עדיין לא יצרה קשר (ואין להם שירות לקוחות)@טוס-לאט-סע-מהר
סמן כנפתר
הכותרת גורמת לאנשים להיכנס כשאין להם כבר איך לעזור … -
@טוס-לאט-סע-מהר
האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
התנהלות מגעילהההה -
י יוני סימן נושא זה כשאלה
-
י יוני סימן נושא זה כנפתר
-
@טוס-לאט-סע-מהר
האבסורד זה שהם סוחטים את הלקוחות על כל פדיחה קטנה והכל מעוגן בחוזה
שמעתי גם על מקרה שאדם ירד מדרכה וקיבל מכה קלה ונפתחו כריות אויר והם טענו שפגע במרכב תחתון (שאין ביטוח) ורצו 50,000 ש"ח
ובמקרה שלך שהם גובים 2000 ש"ח בלי הוכחה ושמאות עלייך במידה ויש מחלוקת ו-30,000 ש"ח אם תתקן לבד זה עושק
התנהלות מגעילהההה@נתי-2 תקרה מתחילת השרשור כולם העריכו נזק ביותר מ2000 גם מיכלין השמאי… ככה שבכסף הם לא עקצו אותי.
