דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. מדברים רכב
      3. דלקן לדיזל

      דלקן לדיזל

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדברים רכב
      43 פוסטים 11 כותבים 821 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פ פיג'ו5008

        בשיחה אתם הבנתי שהם עובדים קצת אינדיבידואלי, גם אדיבים וגם בשיטת מצליח,
        כך שמי שעוקב אחר החשבוניות והמחירים זה אמור להיות בסדר,
        אחרת…

        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגיםצ מנותק
        צילפינגים
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @פיג-ו5008 כתבת את זה בעדינות…
        אני שילמתי חודש שעבר 10 ש,ח לליטר סולר תבדקו טוב טוב מחירים
        מצטער שלא עידכנתי עד עכשיו…

        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
        איזור ירושלים
        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מנותק
          מ מנותק
          משה בלום
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          זה אומר שהם לא ישרים?
          ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?


          אולי צריך לארגן משהו מהפורום מול חברה אמינה יותר של דלקנים.
          אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
          2
          • מ משה בלום

            זה אומר שהם לא ישרים?
            ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?


            אולי צריך לארגן משהו מהפורום מול חברה אמינה יותר של דלקנים.
            אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגיםצ מנותק
            צילפינגים
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

            ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?

            אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

            @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

            אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

            אני תמיד בעד אני הראשון!

            התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
            איזור ירושלים
            ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

            חובק עולםח יעקבי 2 תגובות תגובה אחרונה
            1
            • צילפינגיםצ צילפינגים

              @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

              ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?

              אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

              @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

              אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

              אני תמיד בעד אני הראשון!

              חובק עולםח מחובר
              חובק עולםח מחובר
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

              אני תמיד בעד אני הראשון!

              גם אני מצטרף.

              טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • חובק עולםח חובק עולם

                @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                אני תמיד בעד אני הראשון!

                גם אני מצטרף.

                טרנטעט מנותק
                טרנטעט מנותק
                טרנטע
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @חובק-עולם סליחה שאני סוטה מהדיון
                אבל ממשמעות הדיון אני מבין שרק לבעלי רכב דיזל משתלם דלקן
                לבעלי בנזין זה לא משתלם ?!

                טוסוןט א 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • טרנטעט טרנטע

                  @חובק-עולם סליחה שאני סוטה מהדיון
                  אבל ממשמעות הדיון אני מבין שרק לבעלי רכב דיזל משתלם דלקן
                  לבעלי בנזין זה לא משתלם ?!

                  טוסוןט מנותק
                  טוסוןט מנותק
                  טוסון
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי טוסון
                  #34

                  @טרנטע בדיזל ההפרש בין התחנות גבוה יותר
                  הבנזין מחיר מפוקח, ואין הרבה לאן להוזיל אותו
                  אולי נוח לך שהחיוב יהיה בח. בנק בסוף החודש ולזה יועיל דלקן

                  אגב, לטן יש כרטיס תדלוק שמוזיל 5 אג’ לליטר גם בגפ"ם (למרות שלא הצלחתי להפעיל אותו)

                  עיי"ש בדיזל אין עלויות התקנה בד"כ

                  כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                  (מס"י פ"א)

                  נחייה ולא…

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • טרנטעט טרנטע

                    @חובק-עולם סליחה שאני סוטה מהדיון
                    אבל ממשמעות הדיון אני מבין שרק לבעלי רכב דיזל משתלם דלקן
                    לבעלי בנזין זה לא משתלם ?!

                    א מחובר
                    א מחובר
                    איש גמזו
                    כתב נערך לאחרונה על ידי איש גמזו
                    #35

                    @טרנטע כתב בדלקן לדיזל:

                    לבעלי בנזין זה לא משתלם ?!

                    אני חושב שבדלקן בנזין אין תוספת תשלום על שירות מלא

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • מאירמ מאיר העביר נושא זה מ-עיתונאות רכב
                    • חובק עולםח חובק עולם

                      אז אחרי ששאלו בכמה מקומות,
                      קיבלתי הצעה מחברת דיוטי אנרגיה לדלקן או כרטיס בחינם (הם אמרו שזו הטבה ספציפית לסולר)
                      מחיר לליטר סולר 8.4. (יחסית זול לדעתי אפילו מול תדלוק מזומן בחלק גדול מהמקרים) כל חודש המחיר מתעדכן בהתאם לרמת המחירים. אפשר לבדוק כל תחילת חודש. מול השירות לקוחות את המחיר לחודש זה. לטענתם זה אוטומטי בוואצאפ. אין לי דרך לבדוק.
                      הדלקן/כרטיס תקף לרשתות סונול. תן. ודור אלון.
                      אין התחייבות למינימום כמות תדלוק. ואין תשלום חודשי.
                      התשלום בהוראת קבע שיורדת או ב5 או ב10 אפשר לבחור. אפשר גם להגביל את הוראת הקבע .
                      אני אישית העדפתי כרטיס ולא התקן מסיבה פשוטה. אם נניח יהיה יותר זול בתחנה מסוימת מחיר המזומן. תמיד אני אוכל להשאיר את הכרטיס בצד ולשלם במזומן.

                      טוסוןט מנותק
                      טוסוןט מנותק
                      טוסון
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
                      כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה

                      @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                      אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

                      אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
                      (או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים)

                      כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                      (מס"י פ"א)

                      נחייה ולא…

                      צילפינגיםצ חובק עולםח 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • טוסוןט טוסון

                        @חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
                        כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה

                        @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                        אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

                        אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
                        (או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים)

                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגיםצ מנותק
                        צילפינגים
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @טוסון כתב בדלקן לדיזל:

                        אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…

                        זה בכל התחנות של סונול או דור אלון אין הבדל המחיר קבוע אני תדלקתי בסונול רמות

                        התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                        איזור ירושלים
                        ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                        יעקבי תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • צילפינגיםצ צילפינגים

                          @טוסון כתב בדלקן לדיזל:

                          אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…

                          זה בכל התחנות של סונול או דור אלון אין הבדל המחיר קבוע אני תדלקתי בסונול רמות

                          יעקבי מנותק
                          יעקבי מנותק
                          יעקב
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @צילפינגים הייתי בימים האחרונים בתחנות של סונול ודור אלון בירושלים והמחיר הוא באיזור ה9.7
                          אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,
                          אבל אין שום סיבה בעולם לא לעשות דלקן, זה במחיר שיחת טלפון אחת, מקבלים כרטיס בדואר ואתה יכול להחליט בכל רגע נתון האם מתחשק לך להשתמש בזה או לא

                          צילפינגיםצ תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • טוסוןט טוסון

                            @חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)
                            כנראה אני אהיה עם רכב דיזל בתקופה הקרובה

                            @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                            אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

                            אם תוכל לתת פרטים איזו תחנה זו (אני מבין שבירושלים), אלא אם זה הסדר אישי…
                            (או תחנה מומלצת+זולה כמה שאפשר אחרת בירושלים)

                            חובק עולםח מחובר
                            חובק עולםח מחובר
                            חובק עולם
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            @טוסון כתב בדלקן לדיזל:

                            @חובק-עולם אשמח לקבל פרטי יצירת קשר איתם (אין לי דפדפן לעשות חיפוש)

                            אתן לך בשמחה. אבל קח בחשבון את מה שרשמו פה @צילפינגים @משה-בלום לגבי האמינות

                            @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

                            יצוין כי בחודש 04/2026 נוסף לי שורה חדשה לחשבונית: חיוב בגין דמי שימוש חודשי-סונול - 7.90 לפני מע"מ.
                            ל 05/2026 עדיין לא קיבלתי את החשבונית.

                            @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

                            אבל צריך לשים לב לחשבונית…

                            @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                            אני שילמתי חודש שעבר 10 ש,ח לליטר סולר תבדקו טוב טוב מחירים
                            מצטער שלא עידכנתי עד עכשיו…

                            פרטי יצירת קשר:
                            או 033095416
                            או 074200146

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • יעקבי יעקב

                              @צילפינגים הייתי בימים האחרונים בתחנות של סונול ודור אלון בירושלים והמחיר הוא באיזור ה9.7
                              אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,
                              אבל אין שום סיבה בעולם לא לעשות דלקן, זה במחיר שיחת טלפון אחת, מקבלים כרטיס בדואר ואתה יכול להחליט בכל רגע נתון האם מתחשק לך להשתמש בזה או לא

                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגיםצ מנותק
                              צילפינגים
                              מאסטר
                              כתב נערך לאחרונה על ידי צילפינגים
                              #40

                              @יעקב כתב בדלקן לדיזל:

                              אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,

                              בדלקן כל התחנות אותו מחיר גם אם התחנה תמכור ב20 ש"ח לליטר דווקא התחנה ליידי מחיר יקר איזור ה10 לליטר סולר אבל עם הדלקן זה יוצא יותר זול אם המחיר המעודכן לאותו חודש זול אתה תקבל מחיר זול יותר

                              התקנת מערכות מולטימדיה ואביזרי רכב.
                              איזור ירושלים
                              ליצירת קשר : a02532532@gmail.com

                              טרנטעט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • צילפינגיםצ צילפינגים

                                @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

                                ואם יש בעיה מגלים את זה רק אחרי חודש בחשבונית?

                                אם תהיה עיקבי תוכל לבדוק כל תחילת חודש ואם לא אז תיפול סוף חודש מהכסא אני יש לי תחנה לייד הבית שאני משלם שם 8.45 בלי טובות או מזומן כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

                                @משה-בלום כתב בדלקן לדיזל:

                                אולי ביחד זה גם יהיה יותר זול?

                                אני תמיד בעד אני הראשון!

                                יעקבי מנותק
                                יעקבי מנותק
                                יעקב
                                כתב נערך לאחרונה על ידי יעקב
                                #41

                                @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                                כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

                                הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
                                @חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם?

                                חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • יעקבי יעקב

                                  @צילפינגים כתב בדלקן לדיזל:

                                  כבר 1.5 פחות מהטובות שלהם עם הדלקן

                                  הבנתי שאתה אומר שזה המחיר בלי דלקן, עכשיו אני מבין שכוונתך שהדלקן מביא לך את המחיר הזה
                                  @חובק-עולם עדיין לא שלחו לי את הכרטיס, ודיברתי איתם היום והבנתי מהם שבעצם אני מקבל כרטיס אחד לכל חברה, דהיינו 3 כרטיסים שונים, האם באמת זה כך או שיש לך כרטיס אחד שכולל את כולם?

                                  חובק עולםח מחובר
                                  חובק עולםח מחובר
                                  חובק עולם
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #42

                                  @יעקב כן 3 כרטיסים

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • צילפינגיםצ צילפינגים

                                    @יעקב כתב בדלקן לדיזל:

                                    אז כנראה שבתחנה הספציפית שלך יותר זול,

                                    בדלקן כל התחנות אותו מחיר גם אם התחנה תמכור ב20 ש"ח לליטר דווקא התחנה ליידי מחיר יקר איזור ה10 לליטר סולר אבל עם הדלקן זה יוצא יותר זול אם המחיר המעודכן לאותו חודש זול אתה תקבל מחיר זול יותר

                                    טרנטעט מנותק
                                    טרנטעט מנותק
                                    טרנטע
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @צילפינגים לצפונים שביננו באורות חיפה אתמול עלה 7.79

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1

                                    • 1
                                    • 2
                                    • 3

                                    107

                                    מחובר

                                    3.0k

                                    משתמשים

                                    9.7k

                                    נושאים

                                    131.4k

                                    פוסטים
                                    • התחברות

                                    • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                    • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון
                                    0
                                    • דף הבית
                                    • תקנון הפורום
                                    • מילון מושגים המלא
                                    • המדריך המלא למשתמש
                                    • פוסטים אחרונים
                                    • משתמשים
                                    • חיפוש גוגל בפורום
                                    • פנייה למנהל הפורום