דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. מנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו

      מנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      9 פוסטים 3 כותבים 80 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • motM מנותק
        motM מנותק
        mot
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי פולגסווגן פולו ידני 2015 טורבו
        כשאני מניע אחרי הרבה זמן שלא הנעתי, ולאוו דווקא אם המנוע חם או קר, אלא נראלי רק קשור לטווח זמן שעובר בין ההנעות (10 12 שעות ומעלה),
        יש רעידות ממש חזקות מהמנוע! והיו אפילו פעמים (נדיר אבל היה) שזה הדליק נורת מנוע מהמהבת!
        כל זה קורה ל10 עד 20 שניות שבהם גם הטורים על 1.2 בערך ואז זה מפסיק והטורים מתאזנים.
        בבדיקת מחשב העלתה שאין שום בעיה בפלאגים או קווילים ולא ראו משהו נוסף שיכול להצביע על קשר.
        במקביל הדוושה של הברקס קשה מאד אחרי הרבה זמן שהאוטו לא נסע, (לפני ההנעה ובלי פמפום, ) זאת אומרת בריחת אוויר מהוואקום עד כמה שהבנתי,
        (אחד אמר לי שזה קשור לרעידות , אחר אמר שאין סיכוי שזה קשור)

        אשמח לעזרה מהמומחים פה
        תודה מראש.

        נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח מחובר
          ח מחובר
          חיים Y0737
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #2

          ניקוי מצערת
          ניקוי חיישן מאפ
          זה ראשוני

          motM 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • ח חיים Y0737

            ניקוי מצערת
            ניקוי חיישן מאפ
            זה ראשוני

            motM מנותק
            motM מנותק
            mot
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @חיים-Y0737
            אמרו לי שבית מצערת תקין

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים Y0737

              ניקוי מצערת
              ניקוי חיישן מאפ
              זה ראשוני

              motM מנותק
              motM מנותק
              mot
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              @חיים-Y0737
              אם זה קשור לחיישן ולבית מצערת זה היה אמור לקרות בכל התנעה לא?
              זה קורה לי רק אחרי מרווח זמן ארוך שהמנוע לא עבד.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ח מחובר
                ח מחובר
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                #5

                ניקוי של המצערת לפעמים עוזר.
                כנ’'ל ניקוי חיישן מאפ
                @נייטרון-חפשי

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • motM mot

                  יש לי פולגסווגן פולו ידני 2015 טורבו
                  כשאני מניע אחרי הרבה זמן שלא הנעתי, ולאוו דווקא אם המנוע חם או קר, אלא נראלי רק קשור לטווח זמן שעובר בין ההנעות (10 12 שעות ומעלה),
                  יש רעידות ממש חזקות מהמנוע! והיו אפילו פעמים (נדיר אבל היה) שזה הדליק נורת מנוע מהמהבת!
                  כל זה קורה ל10 עד 20 שניות שבהם גם הטורים על 1.2 בערך ואז זה מפסיק והטורים מתאזנים.
                  בבדיקת מחשב העלתה שאין שום בעיה בפלאגים או קווילים ולא ראו משהו נוסף שיכול להצביע על קשר.
                  במקביל הדוושה של הברקס קשה מאד אחרי הרבה זמן שהאוטו לא נסע, (לפני ההנעה ובלי פמפום, ) זאת אומרת בריחת אוויר מהוואקום עד כמה שהבנתי,
                  (אחד אמר לי שזה קשור לרעידות , אחר אמר שאין סיכוי שזה קשור)

                  אשמח לעזרה מהמומחים פה
                  תודה מראש.

                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשינ מנותק
                  נייטרון חפשי
                  מאסטר
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @mot כתב במנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו:

                  יש לי פולגסווגן פולו ידני 2015 טורבו

                  בנזין?

                  @mot כתב במנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו:

                  במקביל הדוושה של הברקס קשה מאד אחרי הרבה זמן שהאוטו לא נסע, (לפני ההנעה ובלי פמפום, ) זאת אומרת בריחת אוויר מהוואקום עד כמה שהבנתי,
                  (אחד אמר לי שזה קשור לרעידות , אחר אמר שאין סיכוי שזה קשור)

                  נשמע אבחון מקצועי, ברור שאם יש בריחת וואקום מהמגבר בלם (בוסטר) יהיה זיוף בהנעה, אם זה תמיד קורה ביחד (כשהדוושה קשה בלחיצה ראשונה יש רעידות בהנעה, וכשלא קשה אין) אבחנת נכון שצריך להחליף בוסטר.

                  pikolinou@gmail.com

                  motM תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @mot כתב במנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו:

                    יש לי פולגסווגן פולו ידני 2015 טורבו

                    בנזין?

                    @mot כתב במנוע רועד לפעמים בהנעה קרה פולקסווגן פולו:

                    במקביל הדוושה של הברקס קשה מאד אחרי הרבה זמן שהאוטו לא נסע, (לפני ההנעה ובלי פמפום, ) זאת אומרת בריחת אוויר מהוואקום עד כמה שהבנתי,
                    (אחד אמר לי שזה קשור לרעידות , אחר אמר שאין סיכוי שזה קשור)

                    נשמע אבחון מקצועי, ברור שאם יש בריחת וואקום מהמגבר בלם (בוסטר) יהיה זיוף בהנעה, אם זה תמיד קורה ביחד (כשהדוושה קשה בלחיצה ראשונה יש רעידות בהנעה, וכשלא קשה אין) אבחנת נכון שצריך להחליף בוסטר.

                    motM מנותק
                    motM מנותק
                    mot
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @נייטרון-חפשי
                    איזה בוסטר מה הכוונה?

                    נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח מחובר
                      ח מחובר
                      חיים Y0737
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      בוסטר פירושו ‘נותן כוח’ ובוסטר בלם זה ‘מגבר בלם’ תטפל דחוף כי זה ענין בטיחותי

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • motM mot

                        @נייטרון-חפשי
                        איזה בוסטר מה הכוונה?

                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשינ מנותק
                        נייטרון חפשי
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @mot זה חלק שמכפיל את הכח שלך בלחיצה על הבלם, נראה כמו קערה סגורה וממוקם במנוע מאחורי ההגה.
                        והנה סרטון.

                        pikolinou@gmail.com

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        2

                        54

                        מחובר

                        3.0k

                        משתמשים

                        9.8k

                        נושאים

                        132.1k

                        פוסטים
                        • התחברות

                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון
                        0
                        • דף הבית
                        • תקנון הפורום
                        • מילון מושגים המלא
                        • המדריך המלא למשתמש
                        • פוסטים אחרונים
                        • משתמשים
                        • חיפוש גוגל בפורום
                        • פנייה למנהל הפורום