דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      MG S9 במבחן דרכים
      בגודל דומה להיילנדר, במחיר ובעיצוב דומה לקשקאי: MG S9 במבחן דרכים
      🔈 שמע כבוי
      ⏱️ טוען...
      1
      -- טוען --
      לוגו רכבים זה לזה
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חלקי חילוף
      4. פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      5. טויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד

      טויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום מולטימדיה ומצלמות דרך
      טויוטהפריוס2008
      119 פוסטים 14 כותבים 5.1k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • פ פריוסס

        @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

        אפשר תמונות וקישור למוצר שקנית?

        מחיר כולל משלוח
        זה מחיר ללא משלוח אם מזמינים ממנו מערכת אז המשלוח חינם אני שילמתי 27 דולר על המשלוח

        @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

        עם איזה מסך אתה משתמש?

        הכיזול היה אמור לעלות עם הפנל 300 שח אבל בגלל שהוא איחר אז לא עלה לי כלום

        שלמהש מנותק
        שלמהש מנותק
        שלמה
        מאסטר
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #82

        @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

        @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

        אפשר תמונות וקישור למוצר שקנית?

        מחיר כולל משלוח
        זה מחיר ללא משלוח אם מזמינים ממנו מערכת אז המשלוח חינם אני שילמתי 27 דולר על המשלוח

        @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

        עם איזה מסך אתה משתמש?

        הכיזול היה אמור לעלות עם הפנל 300 שח אבל בגלל שהוא איחר אז לא עלה לי כלום

        יש מצב לקישור למסך שקנית?

        כאן בשביל לעזור :)

        פ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • שלמהש שלמה

          @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

          @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

          אפשר תמונות וקישור למוצר שקנית?

          מחיר כולל משלוח
          זה מחיר ללא משלוח אם מזמינים ממנו מערכת אז המשלוח חינם אני שילמתי 27 דולר על המשלוח

          @שלמה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

          עם איזה מסך אתה משתמש?

          הכיזול היה אמור לעלות עם הפנל 300 שח אבל בגלל שהוא איחר אז לא עלה לי כלום

          יש מצב לקישור למסך שקנית?

          פ מנותק
          פ מנותק
          פריוסס
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #83

          @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
          המוצר לא נמכר יותר
          טקסט קישור

          מוטי ברנדמ מיישהמ פ 3 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • פ פריוסס

            @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
            המוצר לא נמכר יותר
            טקסט קישור

            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנדמ מנותק
            מוטי ברנד
            מייבין
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #84

            @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

            @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
            המוצר לא נמכר יותר
            טקסט קישור

            אתה יכול להעלות תמונה של ההגדרות כדי שאני יראה איזה סוג מסך זה
            זה בשביל @שלמה אני מנסה לעזור לו בזה

            "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
            וסימים של נטפרי 0527661381
            דברו איתי 2086841@gmail.com
            ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

            פ תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • פ פריוסס

              @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
              המוצר לא נמכר יותר
              טקסט קישור

              מיישהמ מנותק
              מיישהמ מנותק
              מיישה
              מאסטר
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #85

              @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

              @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
              המוצר לא נמכר יותר
              טקסט קישור

              בטח, עקץ את @שלמה והשלים את התיקון שלו בעולם…

              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

              שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • פ פריוסס

                @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
                המוצר לא נמכר יותר
                טקסט קישור

                פ מנותק
                פ מנותק
                פריוסס
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #86

                @פריוסס
                פניתי למוכר וזה מה שהוא ענה לי בהקשר לכך שלא רואים צרית דלק ממוצעת!4463cd55-129e-472e-a5e5-036b7f0d4e68-image.png

                19bd106d-62a4-45cc-8ae2-193139d90e6f-image.png

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • מיישהמ מיישה

                  @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                  @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
                  המוצר לא נמכר יותר
                  טקסט קישור

                  בטח, עקץ את @שלמה והשלים את התיקון שלו בעולם…

                  שלמהש מנותק
                  שלמהש מנותק
                  שלמה
                  מאסטר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלמה
                  #87

                  @מיישה כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                  בטח, עקץ את @שלמה והשלים את התיקון שלו בעולם…

                  @מיישה לא אני רכשתי את המוצר הזה אלא @פריוסס
                  אני רכשתי את הקישור שאתה המלצת עם מערכת S18
                  ולמעשה לפריוסס זה עובד ולי לא!!!

                  כאן בשביל לעזור :)

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פ פריוסס

                    @פריוסס
                    פניתי למוכר וזה מה שהוא ענה לי בהקשר לכך שלא רואים צרית דלק ממוצעת!4463cd55-129e-472e-a5e5-036b7f0d4e68-image.png

                    19bd106d-62a4-45cc-8ae2-193139d90e6f-image.png

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טכנולוג
                    מאסטר
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #88

                    @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                    @פריוסס
                    פניתי למוכר וזה מה שהוא ענה לי בהקשר לכך שלא רואים צרית דלק ממוצעת!4463cd55-129e-472e-a5e5-036b7f0d4e68-image.png

                    19bd106d-62a4-45cc-8ae2-193139d90e6f-image.png

                    לא תמיד המוכרים יודעים הרבה פעמים קרה לי שהם לא הכירו פונקציות של המוצרים שהם מוכרים

                    תדמיין איזה סיני יושב במרתף דלוח עם מחשב נייד ומתכתב עם כל העולם על המכשירים שהוא מוכר מצידו לדחות אותך בקש ולהמשיך להודעה הבאה

                    ניתן ליצור קשר בכל עניין במייל Msh92810@gmail.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                      @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                      @שלמה 8f9321cd-7568-4e41-b61b-ac67fad5a887-image.png
                      המוצר לא נמכר יותר
                      טקסט קישור

                      אתה יכול להעלות תמונה של ההגדרות כדי שאני יראה איזה סוג מסך זה
                      זה בשביל @שלמה אני מנסה לעזור לו בזה

                      פ מנותק
                      פ מנותק
                      פריוסס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #89

                      @מוטי-ברנד
                      bb273ce1-e918-4f57-aba2-212598548600-image.png

                      מוטי ברנדמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • פ פריוסס

                        @מוטי-ברנד
                        bb273ce1-e918-4f57-aba2-212598548600-image.png

                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנדמ מנותק
                        מוטי ברנד
                        מייבין
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #90

                        @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                        @מוטי-ברנד
                        bb273ce1-e918-4f57-aba2-212598548600-image.png

                        @שלמה זה אותו הגדרות כמו שלך אז אתה צריך לנסות להגדיר בדיוק כמו אצלו

                        "מוטיקאר מערכות לרכב" התקנת מולטימדיות
                        וסימים של נטפרי 0527661381
                        דברו איתי 2086841@gmail.com
                        ותצטרפו למעגל הלקוחות המרוצים שלי

                        שלמהש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מוטי ברנדמ מוטי ברנד

                          @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                          @מוטי-ברנד
                          bb273ce1-e918-4f57-aba2-212598548600-image.png

                          @שלמה זה אותו הגדרות כמו שלך אז אתה צריך לנסות להגדיר בדיוק כמו אצלו

                          שלמהש מנותק
                          שלמהש מנותק
                          שלמה
                          מאסטר
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #91

                          @מוטי-ברנד תודה רבה. ככה זה בדיוק אצלי ג’'כ
                          דיברתי הצהרים עם @פריוסס והבנו שהחיבור של הרדיו המקורי צריך להתחבר גם לצמה. מה אתה חושב?

                          כאן בשביל לעזור :)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • פ מנותק
                            פ מנותק
                            פריוסס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #92

                            אני מעוניין לשנות את צורת התפריט של המיזוג אויר היא מראה כאילו יש לי גם מזגן אחורי והיא מכוערת
                            ראיתי שיש מערכת שהצורה שלה היא יפה יותר השאלה איזה הגדרה של הקנבס צריך לזה?
                            f875bc39-1e84-4b87-a6b9-73a028a6938c-image.png
                            טקסט קישור

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • פ פריוסס

                              אני מעוניין לשנות את צורת התפריט של המיזוג אויר היא מראה כאילו יש לי גם מזגן אחורי והיא מכוערת
                              ראיתי שיש מערכת שהצורה שלה היא יפה יותר השאלה איזה הגדרה של הקנבס צריך לזה?
                              f875bc39-1e84-4b87-a6b9-73a028a6938c-image.png
                              טקסט קישור

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              מנוע אלפיים טורבו
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #93

                              @פריוסס סך הכל שווה?

                              פ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מ מנוע אלפיים טורבו

                                @פריוסס סך הכל שווה?

                                פ מנותק
                                פ מנותק
                                פריוסס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #94

                                @מנוע-אלפיים-טורבו שווה אבל הבעיה שאין את הצריכת דלק ממוצעת שזה עצמו מזרז לנהוג בצורה חסכונית כך שיוצא שאני נוהג בצורה לא חסכונית (יש לי גם מערכת גז אז לא עולה כמעט הדלק(גז))

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • פ פריוסס

                                  @מנוע-אלפיים-טורבו שווה אבל הבעיה שאין את הצריכת דלק ממוצעת שזה עצמו מזרז לנהוג בצורה חסכונית כך שיוצא שאני נוהג בצורה לא חסכונית (יש לי גם מערכת גז אז לא עולה כמעט הדלק(גז))

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנוע אלפיים טורבו
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #95

                                  @פריוסס כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                                  שווה אבל הבעיה שאין את הצריכת דלק ממוצעת שזה עצמו מזרז לנהוג בצורה חסכונית כך שיוצא שאני נוהג בצורה לא חסכונית (יש לי גם מערכת גז אז לא עולה כמעט הדלק(גז))

                                  תחילתו סותר לסופו

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • שלמהש שלמה התייחס לנושא זה ב
                                  • א.ד.מ.א מנותק
                                    א.ד.מ.א מנותק
                                    א.ד.מ.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #96

                                    קראתי הכל בכל הקישורים שמצאתי,
                                    תכלס יצאתי מבולבל,
                                    קניתי פריוס 08 והמסך עובד תקין ובלילה רואים את כולו
                                    אבל ביום יש כתם שחור במרכז שלא רואים דרכו,
                                    מה צריך לעשות או להחליף?
                                    תודה!

                                    מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א.ד.מ.א א.ד.מ.

                                      קראתי הכל בכל הקישורים שמצאתי,
                                      תכלס יצאתי מבולבל,
                                      קניתי פריוס 08 והמסך עובד תקין ובלילה רואים את כולו
                                      אבל ביום יש כתם שחור במרכז שלא רואים דרכו,
                                      מה צריך לעשות או להחליף?
                                      תודה!

                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישהמ מנותק
                                      מיישה
                                      מאסטר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #97

                                      @א-ד-מ כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                                      קראתי הכל בכל הקישורים שמצאתי,
                                      תכלס יצאתי מבולבל,
                                      קניתי פריוס 08 והמסך עובד תקין ובלילה רואים את כולו
                                      אבל ביום יש כתם שחור במרכז שלא רואים דרכו,
                                      מה צריך לעשות או להחליף?
                                      תודה!

                                      להחליף את הלדף כאן יש לך מדריך מפורט.
                                      https://mitmachim.top/topic/56246/מדריך-קצרצר-חידוש-מסך-לטויוטה-פריוס-עד-2009-במקום-ההוא-שלא-רואים-כלום?_=1732634229659

                                      ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                      מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                      לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                      א.ד.מ.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • מיישהמ מיישה

                                        @א-ד-מ כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                                        קראתי הכל בכל הקישורים שמצאתי,
                                        תכלס יצאתי מבולבל,
                                        קניתי פריוס 08 והמסך עובד תקין ובלילה רואים את כולו
                                        אבל ביום יש כתם שחור במרכז שלא רואים דרכו,
                                        מה צריך לעשות או להחליף?
                                        תודה!

                                        להחליף את הלדף כאן יש לך מדריך מפורט.
                                        https://mitmachim.top/topic/56246/מדריך-קצרצר-חידוש-מסך-לטויוטה-פריוס-עד-2009-במקום-ההוא-שלא-רואים-כלום?_=1732634229659

                                        א.ד.מ.א מנותק
                                        א.ד.מ.א מנותק
                                        א.ד.מ.
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #98

                                        @מיישה קדם כל תודה!
                                        קראתי את השרשור שם, אבל שם מדובר על החלפת מסך פלוס טאצ, אתה מדבר על לד, או אני פספסתי משהו?

                                        מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א.ד.מ.א א.ד.מ.

                                          @מיישה קדם כל תודה!
                                          קראתי את השרשור שם, אבל שם מדובר על החלפת מסך פלוס טאצ, אתה מדבר על לד, או אני פספסתי משהו?

                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישהמ מנותק
                                          מיישה
                                          מאסטר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #99

                                          @א-ד-מ כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                                          @מיישה קדם כל תודה!
                                          קראתי את השרשור שם, אבל שם מדובר על החלפת מסך פלוס טאצ, אתה מדבר על לד, או אני פספסתי משהו?

                                          אה, אתה רוצה להחליף את המסך העליון למערכת מולטימדיה…
                                          @שלמה הוא מרא דשמעתתא בעניין.

                                          ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                          מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                          לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                          א.ד.מ.א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0
                                          • מיישהמ מיישה

                                            @א-ד-מ כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                                            @מיישה קדם כל תודה!
                                            קראתי את השרשור שם, אבל שם מדובר על החלפת מסך פלוס טאצ, אתה מדבר על לד, או אני פספסתי משהו?

                                            אה, אתה רוצה להחליף את המסך העליון למערכת מולטימדיה…
                                            @שלמה הוא מרא דשמעתתא בעניין.

                                            א.ד.מ.א מנותק
                                            א.ד.מ.א מנותק
                                            א.ד.מ.
                                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                            #100

                                            @מיישה
                                            לא,
                                            אני לא רוצה להחליף ךמולטימדיה,
                                            אני רוצה שיהיה כמו המקורי,
                                            רק שהמסך אצלי עובד, גם הטאצ, רק יש כתם שביום מפריע מאוד, ביללה הרבה יותר טוב.
                                            אז התהליך זה החלפת מסך שהבאת לעיל? פלוס החלפת טאצ למסך החדש? ואז התקנה של הכל?

                                            מיישהמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            0
                                            • א.ד.מ.א א.ד.מ.

                                              @מיישה
                                              לא,
                                              אני לא רוצה להחליף ךמולטימדיה,
                                              אני רוצה שיהיה כמו המקורי,
                                              רק שהמסך אצלי עובד, גם הטאצ, רק יש כתם שביום מפריע מאוד, ביללה הרבה יותר טוב.
                                              אז התהליך זה החלפת מסך שהבאת לעיל? פלוס החלפת טאצ למסך החדש? ואז התקנה של הכל?

                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישהמ מנותק
                                              מיישה
                                              מאסטר
                                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                              #101

                                              @א-ד-מ כתב בטויוטה פריוס 2008 המסך של המזגן והיברידי לא עובד:

                                              @מיישה
                                              לא,
                                              אני לא רוצה להחליף ךמולטימדיה,
                                              אני רוצה שיהיה כמו המקורי,
                                              רק שהמסך אצלי עובד, גם הטאצ, רק יש כתם שביום מפריע מאוד, ביללה הרבה יותר טוב.
                                              אז התהליך זה החלפת מסך שהבאת לעיל? פלוס החלפת טאצ למסך החדש? ואז התקנה של הכל?

                                              אם אתה רוצה כמו המקורי תעשה בדיוק כמו המדריך הזה.
                                              https://mitmachim.top/topic/56246/מדריך-קצרצר-חידוש-מסך-לטויוטה-פריוס-עד-2009-במקום-ההוא-שלא-רואים-כלום?_=1732634229659

                                              ייעוץ התקנה ומכירת מערכות מולטימדיה וקופסאות אנדרואיד.
                                              מגוון פתרונות סינון וחסימה. בית שמש.
                                              לפרטים שלח מייל ל- gmhhassimot@gmail.com

                                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 3
                                              • 4
                                              • 5
                                              • 6

                                              98

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              130.7k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום