שאלה נוספת בעניין מי קירור מנוע
-
כהמשך לפוסט איך להוציא את כל המי קירור מנוע, יש לי שאלה נוספת:
גם אני קניתי את הרכב ומצאתי שהוא מלא במי ברז, עם משהו נוסף: חלודה.
קיבלתי כל מיני עצות. לפתוח ניקוזים ולהכניס מים עם לחץ ולייבש באוויר; לרוקן ולמלאות מים שמטפטף מהמזגן ולהחליף כל כמה ימים; להשתמש עם תוספים שונים; ועוד היד נטויה…
למעיישה: מה עושים? -
@רפי-זה-אני יש חומר פלש רדיאטור במיוחד לזה
-
@רפי-זה-אני בוא נקווה שזה באמת חלודה ולא ה"טחינה" שמעידה שהראש מנוע בסוף דרכו…
אבל פעם הבאה לא קונים רכב שיש בו מים רגילים! זה מעיד על הזנחה ממשית. -
@הכל-בעז-ה כתב בשאלה נוספת בעניין מי קירור מנוע:
חומר פלש רדיאטור במיוחד לזה
איך משתמשים בו? שמים ביחד עם המים הירוקים או ששוטפים איתו ומוציאים ושמים ירוקים?
ומה העלות של זה אתה יודע?
תודה -
@הכל-בעז-ה כתב בשאלה נוספת בעניין מי קירור מנוע:
דוגמה
החומר הזה כתוב שהוא לאבנית ושמן, השאלה אם זה מועיל לחלודה
עריכה: אחרי חיפוש קטן אני רואה שיש עוד סוגים, וכאלו שמתאימים גם לחלודה, למשל.
-
@רפי-זה-אני בדרך כלל גם הבעיה בניקוי חזק של חלודה גורם לנזילות במנוע מישום שברכב ישן החלודה נהפך לסותם חורים לכן לגבי החלודה הוא די חלש
-
@הכל-בעז-ה אז מה הפיתרון לחלודה? להחליף צינורות?
-
@רפי-זה-אני כולם די על אותו ראיון
-
@רפי-זה-אני כתב בשאלה נוספת בעניין מי קירור מנוע:
אז מה הפיתרון לחלודה?
מאיפה ברור לך כ"כ שיש פיתרון?
שים מהיום מים ירוקים (הכי זולים שיש כגון מקסטוק ב12.9) ותתפלל שמצב יישאר סטטי, אם אין לך בעיות התחממות וכו’ אל תנסה לתקן ‘ארון ישן לא מזיזים’