דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. חומר איטום לבלוק מנוע עזרה

      חומר איטום לבלוק מנוע עזרה

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      16 פוסטים 6 כותבים 395 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • מ מתלמד 0

        @נייטרון-חפשי אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת😉😉

        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשינ מנותק
        נייטרון חפשי
        מאסטר
        כתב נערך לאחרונה על ידי נייטרון חפשי
        #7

        @מתלמד-0 כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:

        אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת

        @מתלמד-0 מצטער, עם כל הכבוד והידידות המופלגת שלי עם הרב @פתוח-לשמוע אני לא יכול לזכור את כל המתייעצים ששוחחתי איתם בשנה האחרונה ורכביהם, וגם לא לקחת אחריות על מה שהם יחליטו לעשות עם המידע שנתתי להם, אם אני לא מטפל ברכב לא אני מקבל את ההחלטות ואין לי אחריות על התוצאות .

        כל המידע הנמסר על ידי בטלפון הינו להעשרת הידע בלבד והפועל ע"פ המידע הנמסר עושה זאת על אחריותו בלבד!!

        pikolinou@gmail.com

        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

          @מתלמד-0 כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:

          אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת

          @מתלמד-0 מצטער, עם כל הכבוד והידידות המופלגת שלי עם הרב @פתוח-לשמוע אני לא יכול לזכור את כל המתייעצים ששוחחתי איתם בשנה האחרונה ורכביהם, וגם לא לקחת אחריות על מה שהם יחליטו לעשות עם המידע שנתתי להם, אם אני לא מטפל ברכב לא אני מקבל את ההחלטות ואין לי אחריות על התוצאות .

          כל המידע הנמסר על ידי בטלפון הינו להעשרת הידע בלבד והפועל ע"פ המידע הנמסר עושה זאת על אחריותו בלבד!!

          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמועפ מנותק
          פתוח לשמוע
          מייבין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #8

          @נייטרון-חפשי אולי נקפוץ אליך מחר בבוקר אתה פנוי?

          נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

            @נייטרון-חפשי אולי נקפוץ אליך מחר בבוקר אתה פנוי?

            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשינ מנותק
            נייטרון חפשי
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #9

            @פתוח-לשמוע ערב פסח!!!
            יש לי רשימת דחיות מהשבוע האחרון.

            pikolinou@gmail.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            2
            • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

              @מתלמד-0 אני אסביר, למיטב ידיעתי יש חומר אוטם לראש מנוע על בסיס זכוכית נוזלית שמתקשה בחום של הבעירה ולכן אוטם רק את הפריצה באטם וכך הוא לא אמור להזיק לרדיאטור וכו’, החומר שהוא קישר זה חומר אוטם לרדיאטור שלהבנתי מדובר בחומר אחר, לא בדקתי לו את הרכב אבל דיברנו על זה בעבר ואם זכרוני אינו בוגד בי אז המסקנה הייתה פריצת ראש.

              קישור לסרטון של כריספיקס על החומר וביצוע שלו עם נסיעה במשך שנתיים!

              הרשלהה מנותק
              הרשלהה מנותק
              הרשלה
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #10

              @נייטרון-חפשי כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:

              זה חומר אוטם לרדיאטור

              כריס פיקס בירטון אחד הראה רדיאטור שמו בו חומר שאוטם וזה סתם גם את כל המעברים של הרדיאטור

              נייטרון חפשינ תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • הרשלהה הרשלה

                @נייטרון-חפשי כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:

                זה חומר אוטם לרדיאטור

                כריס פיקס בירטון אחד הראה רדיאטור שמו בו חומר שאוטם וזה סתם גם את כל המעברים של הרדיאטור

                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשינ מנותק
                נייטרון חפשי
                מאסטר
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #11

                @הרשלה אשמח לקישור כי בסרטון שאני הבאתי זה עובד יופי והוא גם מפרק את המנוע אח"כ ומראה את הסתימה.

                pikolinou@gmail.com

                פתוח לשמועפ הרשלהה 2 תגובות תגובה אחרונה
                0
                • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                  @הרשלה אשמח לקישור כי בסרטון שאני הבאתי זה עובד יופי והוא גם מפרק את המנוע אח"כ ומראה את הסתימה.

                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמועפ מנותק
                  פתוח לשמוע
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי פתוח לשמוע
                  #12
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • נייטרון חפשינ נייטרון חפשי

                    @הרשלה אשמח לקישור כי בסרטון שאני הבאתי זה עובד יופי והוא גם מפרק את המנוע אח"כ ומראה את הסתימה.

                    הרשלהה מנותק
                    הרשלהה מנותק
                    הרשלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #13

                    @נייטרון-חפשי
                    אני דיברתי על הרדיאטור
                    בסירטון הזה בדקה ה2:15 הוא מראה מה קורה כשמשתמשים בסוג של נסורת לאטום דליפה ברדיאטור והוא מראה שזה סותם את כל המעברים ברדיאטור

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    2
                    • פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמועפ מנותק
                      פתוח לשמוע
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #14

                      עדכון מאוחר
                      בערב פסח נפגשתי עם נייטרון והוא בדק עם נוזלים שונים ושלל ראש מנוע
                      מה שכן היה חסר זה היה שמן מנוע ב2 בלילה עשיתי טיפול 10.000 [וברקסים] ומאז לא ירד המפלס ב"ה
                      מסתבר שהחוסר שמן חימם את המנוע קצת [יש לי נורה לא מד] ושתה את המים לצמאו

                      חובק עולםח תגובה 1 תגובה אחרונה
                      2
                      • פתוח לשמועפ פתוח לשמוע

                        עדכון מאוחר
                        בערב פסח נפגשתי עם נייטרון והוא בדק עם נוזלים שונים ושלל ראש מנוע
                        מה שכן היה חסר זה היה שמן מנוע ב2 בלילה עשיתי טיפול 10.000 [וברקסים] ומאז לא ירד המפלס ב"ה
                        מסתבר שהחוסר שמן חימם את המנוע קצת [יש לי נורה לא מד] ושתה את המים לצמאו

                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולםח מנותק
                        חובק עולם
                        כתב נערך לאחרונה על ידי חובק עולם
                        #15

                        @פתוח-לשמוע והקצף היה מהסבון של מי הניקוי?

                        פתוח לשמועפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • חובק עולםח חובק עולם

                          @פתוח-לשמוע והקצף היה מהסבון של מי הניקוי?

                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמועפ מנותק
                          פתוח לשמוע
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #16

                          @חובק-עולם שכחתי ממנו כבר הוא לא חזר כנראה באמת משם

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ט טייס קרבי התייחס לנושא זה

                          65

                          מחובר

                          3.0k

                          משתמשים

                          9.7k

                          נושאים

                          131.2k

                          פוסטים
                          • התחברות

                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון
                          0
                          • דף הבית
                          • תקנון הפורום
                          • מילון מושגים המלא
                          • המדריך המלא למשתמש
                          • פוסטים אחרונים
                          • משתמשים
                          • חיפוש גוגל בפורום
                          • פנייה למנהל הפורום