חומר איטום לבלוק מנוע עזרה
-
@נייטרון-חפשי אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת


@מתלמד-0 כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:
אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת
@מתלמד-0 מצטער, עם כל הכבוד והידידות המופלגת שלי עם הרב @פתוח-לשמוע אני לא יכול לזכור את כל המתייעצים ששוחחתי איתם בשנה האחרונה ורכביהם, וגם לא לקחת אחריות על מה שהם יחליטו לעשות עם המידע שנתתי להם, אם אני לא מטפל ברכב לא אני מקבל את ההחלטות ואין לי אחריות על התוצאות .
כל המידע הנמסר על ידי בטלפון הינו להעשרת הידע בלבד והפועל ע"פ המידע הנמסר עושה זאת על אחריותו בלבד!!
-
@מתלמד-0 כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:
אז שיעשה בדיקה מסודרת, עדיין אין אפשרות לאבחן תקלות דרך המקלדת
@מתלמד-0 מצטער, עם כל הכבוד והידידות המופלגת שלי עם הרב @פתוח-לשמוע אני לא יכול לזכור את כל המתייעצים ששוחחתי איתם בשנה האחרונה ורכביהם, וגם לא לקחת אחריות על מה שהם יחליטו לעשות עם המידע שנתתי להם, אם אני לא מטפל ברכב לא אני מקבל את ההחלטות ואין לי אחריות על התוצאות .
כל המידע הנמסר על ידי בטלפון הינו להעשרת הידע בלבד והפועל ע"פ המידע הנמסר עושה זאת על אחריותו בלבד!!
@נייטרון-חפשי אולי נקפוץ אליך מחר בבוקר אתה פנוי?
-
@נייטרון-חפשי אולי נקפוץ אליך מחר בבוקר אתה פנוי?
@פתוח-לשמוע ערב פסח!!!
יש לי רשימת דחיות מהשבוע האחרון. -
@מתלמד-0 אני אסביר, למיטב ידיעתי יש חומר אוטם לראש מנוע על בסיס זכוכית נוזלית שמתקשה בחום של הבעירה ולכן אוטם רק את הפריצה באטם וכך הוא לא אמור להזיק לרדיאטור וכו’, החומר שהוא קישר זה חומר אוטם לרדיאטור שלהבנתי מדובר בחומר אחר, לא בדקתי לו את הרכב אבל דיברנו על זה בעבר ואם זכרוני אינו בוגד בי אז המסקנה הייתה פריצת ראש.
קישור לסרטון של כריספיקס על החומר וביצוע שלו עם נסיעה במשך שנתיים!
@נייטרון-חפשי כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:
זה חומר אוטם לרדיאטור
כריס פיקס בירטון אחד הראה רדיאטור שמו בו חומר שאוטם וזה סתם גם את כל המעברים של הרדיאטור
-
@נייטרון-חפשי כתב בחומר איטום לבלוק מנוע עזרה:
זה חומר אוטם לרדיאטור
כריס פיקס בירטון אחד הראה רדיאטור שמו בו חומר שאוטם וזה סתם גם את כל המעברים של הרדיאטור
-
@הרשלה אשמח לקישור כי בסרטון שאני הבאתי זה עובד יופי והוא גם מפרק את המנוע אח"כ ומראה את הסתימה.
פוסט זה נמחק! -
@הרשלה אשמח לקישור כי בסרטון שאני הבאתי זה עובד יופי והוא גם מפרק את המנוע אח"כ ומראה את הסתימה.
-
עדכון מאוחר
בערב פסח נפגשתי עם נייטרון והוא בדק עם נוזלים שונים ושלל ראש מנוע
מה שכן היה חסר זה היה שמן מנוע ב2 בלילה עשיתי טיפול 10.000 [וברקסים] ומאז לא ירד המפלס ב"ה
מסתבר שהחוסר שמן חימם את המנוע קצת [יש לי נורה לא מד] ושתה את המים לצמאו -
עדכון מאוחר
בערב פסח נפגשתי עם נייטרון והוא בדק עם נוזלים שונים ושלל ראש מנוע
מה שכן היה חסר זה היה שמן מנוע ב2 בלילה עשיתי טיפול 10.000 [וברקסים] ומאז לא ירד המפלס ב"ה
מסתבר שהחוסר שמן חימם את המנוע קצת [יש לי נורה לא מד] ושתה את המים לצמאו@פתוח-לשמוע והקצף היה מהסבון של מי הניקוי?
-
@פתוח-לשמוע והקצף היה מהסבון של מי הניקוי?
@חובק-עולם שכחתי ממנו כבר הוא לא חזר כנראה באמת משם
-
ט טייס קרבי התייחס לנושא זה
