דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      342 פוסטים 78 כותבים 17.6k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • LexusL מנותק
        LexusL מנותק
        Lexus
        מייבין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #161

        @טרנטע
        https://www.yad2.co.il/vehicles/item/qf4u1rok

        שיפור החיפוש ביד2

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        4
        • נתי 2נ מנותק
          נתי 2נ מנותק
          נתי 2
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #162

          טקסט קישור

          אריאלושא יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
          3
          • נתי 2נ נתי 2

            טקסט קישור

            אריאלושא מנותק
            אריאלושא מנותק
            אריאלוש
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #163

            @נתי-2 נראה מטווורף!
            אבל תבדוק טוב. ותמיד תזכור שאתה לא הראשון שרואה אותה…
            בהצלחה!!!

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נתי 2נ נתי 2

              טקסט קישור

              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטוני מנותק
              יצחק רשטונ
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #164

              @נתי-2
              ראיתי אתמול ודיברתי איתו
              רכב חשוד מאד , לא להתקרב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • י מנותק
                י מנותק
                יוסקלה
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #165
                פוסט זה נמחק!
                אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסקלה

                  פוסט זה נמחק!

                  אריאלושא מנותק
                  אריאלושא מנותק
                  אריאלוש
                  מייבין
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #166

                  @יוסקלה אם אין בכלל זאת אומרת שתלשו אותו אז הרכב לא עובר טסט בדוק! ושלא יספר לך סיפורים, ואם הבעיה היא רק בחיישן ולא בממיר עצמו אז זה עובר טסט, תברר טוב!
                  בהצלחה!!

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • אריאלושא אריאלוש

                    @יוסקלה אם אין בכלל זאת אומרת שתלשו אותו אז הרכב לא עובר טסט בדוק! ושלא יספר לך סיפורים, ואם הבעיה היא רק בחיישן ולא בממיר עצמו אז זה עובר טסט, תברר טוב!
                    בהצלחה!!

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסקלה
                    כתב נערך לאחרונה על ידי יוסקלה
                    #167

                    @אריאל-קמחי המוכר אומר שזה נגנב לו לפני שנתיים, הוא הלך למוסך כל פעם לפני טסט כדי שיבטל את הסימון מנוע

                    אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוסקלה

                      @אריאל-קמחי המוכר אומר שזה נגנב לו לפני שנתיים, הוא הלך למוסך כל פעם לפני טסט כדי שיבטל את הסימון מנוע

                      אריאלושא מנותק
                      אריאלושא מנותק
                      אריאלוש
                      מייבין
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #168

                      @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
                      עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • אריאלושא אריאלוש

                        @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
                        עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

                        ב מחובר
                        ב מחובר
                        בבציק
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #169

                        @אריאל-קמחי כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                        @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
                        עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

                        אני לא מבין !!
                        אם זה
                        1.מציאה ביחס למחיר הפריוס
                        2. יד ראשונה
                        ועוד המוכר אומר שהוא גמיש
                        מה הדיון על הממיר שישלם לחאפר 200 שח בטסט ויגמור את הסיפור

                        אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בבציק

                          @אריאל-קמחי כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                          @יוסקלה אמרתי לך הרכב לא עובר טסט בלי זה!
                          עם יש לך את הסורק תקלות אתה יכו להוריד את הנורה.

                          אני לא מבין !!
                          אם זה
                          1.מציאה ביחס למחיר הפריוס
                          2. יד ראשונה
                          ועוד המוכר אומר שהוא גמיש
                          מה הדיון על הממיר שישלם לחאפר 200 שח בטסט ויגמור את הסיפור

                          אריאלושא מנותק
                          אריאלושא מנותק
                          אריאלוש
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #170

                          @בבציק הוא לא שאל אם זה מציאה הוא שאל (לענ"ד) מה החסרונות שאין ממיר קטילתי, וניסתי לעזור…
                          סליחה אם זה כאב למישהו…

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י מנותק
                            י מנותק
                            יהודה המכבי
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #171

                            יש לציבור כאן מה לומר על המכירות הפומיביות של הכונס נכסים והאם כדאי ושווה להכנס להליך.

                            אריאלושא תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • י יהודה המכבי

                              יש לציבור כאן מה לומר על המכירות הפומיביות של הכונס נכסים והאם כדאי ושווה להכנס להליך.

                              אריאלושא מנותק
                              אריאלושא מנותק
                              אריאלוש
                              מייבין
                              כתב נערך לאחרונה על ידי אריאלוש
                              #172

                              @יהודה-המכבי יש שירשורים שלמים בנושא, חפש בפורום, עיי"ש ותוור"נ…

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א מנותק
                                א מנותק
                                א.ב.
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #173

                                האם זה מציאה?

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י מנותק
                                  י מנותק
                                  יאיר צ
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #174

                                  אודה לעזרת הציבור
                                  מודעה שעלתה היום, האם מדובר במציאה?
                                  cd3f2507-dd8f-4b3d-a58b-737aa7bdb5b7-image.png

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יאיר צ

                                    אודה לעזרת הציבור
                                    מודעה שעלתה היום, האם מדובר במציאה?
                                    cd3f2507-dd8f-4b3d-a58b-737aa7bdb5b7-image.png

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אבי KIA
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #175

                                    @יאיר-צ
                                    לא

                                    י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אבי KIA

                                      @יאיר-צ
                                      לא

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יאיר צ
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #176

                                      @אבי-KIA אפשר לשאול למה?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א אבי KIA

                                        @יאיר-צ
                                        לא

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יאיר צ
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #177

                                        @אבי-KIA וזה?
                                        ba2f966d-cbb2-4ea8-a4b4-8cb822c62605-image.png
                                        אשמח להסבר למה

                                        א ג 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        0
                                        • י יאיר צ

                                          @אבי-KIA אפשר לשאול למה?

                                          א מנותק
                                          א מנותק
                                          אבי KIA
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                                          #178

                                          @יאיר-צ
                                          1 ק"מ גבוה מאוד גם ביחס לפריוס מתכון לצרות
                                          2 ממיר לא תקין יש לזה 2 משמעויות 1הרכב כנראה אוכל שמן ולכן הממיר נסתם 2 ממיר סטום חונק את המנוע והמחיר להחלפת ממיר לא זול
                                          3 מזגן בדרך כלל לא זול
                                          4 מה שיקרה שאתה משלם על הקניה זול אבל ההחזקה יקרה ולאחר כל ההוצאות אתה נשאר עם גרוטה

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          5
                                          • י יאיר צ

                                            @אבי-KIA וזה?
                                            ba2f966d-cbb2-4ea8-a4b4-8cb822c62605-image.png
                                            אשמח להסבר למה

                                            א מנותק
                                            א מנותק
                                            אבי KIA
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי אבי KIA
                                            #179

                                            @יאיר-צ
                                            לגבי הניסן
                                            נשמע מענין אבל לא מציאה מבחינת המחיר

                                            י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                            1
                                            • א אבי KIA

                                              @יאיר-צ
                                              לגבי הניסן
                                              נשמע מענין אבל לא מציאה מבחינת המחיר

                                              י מנותק
                                              י מנותק
                                              יאיר צ
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                                              #180

                                              @אבי-KIA תודה רבה
                                              מתנצל שאני לא יכול לעשות עדיין לייק,
                                              אין לי מספיק נקודות עדיין…

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 7
                                              • 8
                                              • 9
                                              • 10
                                              • 11
                                              • 17
                                              • 18

                                              73

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.8k

                                              נושאים

                                              132.3k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום