דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. עסקאות רכב
      3. יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      יש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים)

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר עסקאות רכב
      מציאהיד 2שווה
      333 פוסטים 75 כותבים 16.8k צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • צביקה 0צ מנותק
        צביקה 0צ מנותק
        צביקה 0
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #264

        האם זה משתלם?
        9aa38e34-1854-4d7b-a23e-5d6348ce5a2e-image.png

        נ יצחק רשטוני 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          אבי אברך צעיר
          כתב נערך לאחרונה על ידי אבי אברך צעיר
          #265

          שלום וברכה
          אשמח לעצה מחברי הפורום.
          למישהו יש מידע בנוגע לפיאט טיפו 2017?
          הבנתי שאפילו שרכבים אירופים באופן כללי לא מומלצים, הרכב הזה ספציפי, יש לו גיר פשוט ומנוע פשוט, ולא נוטה לתקלות.
          מה רמת האמינות שלו? מה החסרנות שלו? והאם הוא מומלץ?

          ח תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א אבי אברך צעיר

            שלום וברכה
            אשמח לעצה מחברי הפורום.
            למישהו יש מידע בנוגע לפיאט טיפו 2017?
            הבנתי שאפילו שרכבים אירופים באופן כללי לא מומלצים, הרכב הזה ספציפי, יש לו גיר פשוט ומנוע פשוט, ולא נוטה לתקלות.
            מה רמת האמינות שלו? מה החסרנות שלו? והאם הוא מומלץ?

            ח מנותק
            ח מנותק
            חיים Y0737
            מייבין
            כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
            #266

            @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

            לרנו טיפו 2017?

            פיאט טיפו
            רכב שנחשב בסיסי ואמין, (מכיר אחד שתיקן בעבר תקלה במזגן אבל המזגן שם ממש מקפיא וטוב ), תא מטען רחב אבל נפח הטענה לא גדול
            צריכת דלק 1 ל 10 לא ממש חסכונית

            שים לב שרובם ‘שחוטות’ בוגרות חברות השכרה למיניהם

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חיים Y0737

              @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              לרנו טיפו 2017?

              פיאט טיפו
              רכב שנחשב בסיסי ואמין, (מכיר אחד שתיקן בעבר תקלה במזגן אבל המזגן שם ממש מקפיא וטוב ), תא מטען רחב אבל נפח הטענה לא גדול
              צריכת דלק 1 ל 10 לא ממש חסכונית

              שים לב שרובם ‘שחוטות’ בוגרות חברות השכרה למיניהם

              א מנותק
              א מנותק
              אבי אברך צעיר
              כתב נערך לאחרונה על ידי אבי אברך צעיר
              #267

              @חיים-Y0737 כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

              טעות הקלדה שלי.
              זה לא מליסניג, זה מאדם שאני מקרוב משפחה שאני מכיר.
              רק הרכב כבר בסביבות 170 אלף… ומענין אותי כמה הוא יכול להמשיך הלאה.
              וגם איך הוא מבחינת האצה? האם יש למישהו נסיון?

              ח מ 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • א אבי אברך צעיר

                @חיים-Y0737 כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                טעות הקלדה שלי.
                זה לא מליסניג, זה מאדם שאני מקרוב משפחה שאני מכיר.
                רק הרכב כבר בסביבות 170 אלף… ומענין אותי כמה הוא יכול להמשיך הלאה.
                וגם איך הוא מבחינת האצה? האם יש למישהו נסיון?

                ח מנותק
                ח מנותק
                חיים Y0737
                מייבין
                כתב נערך לאחרונה על ידי חיים Y0737
                #268

                @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                וגם איך הוא מבחינת האצה? האם יש למישהו נסיון?

                לקחתי מהשכרה פעם
                סביר ונורמלי למנוע 1600 בלי טורבו
                170 זה בסדר גמור תבדוק שאין נזילות ורעשים חריגים, ושלא אוכל מים ושמן

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צביקה 0צ צביקה 0

                  האם זה משתלם?
                  9aa38e34-1854-4d7b-a23e-5d6348ce5a2e-image.png

                  נ מנותק
                  נ מנותק
                  נהג אלוף
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #269

                  @צביקה-0
                  חושב שכן.
                  ק"מ נמוך ביחס לשנתון מה שמצריך בדיקה טובה,
                  אבל בודאי בנתונים האלו זה מציאה.

                  צביקה 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א אבי אברך צעיר

                    @חיים-Y0737 כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                    @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                    טעות הקלדה שלי.
                    זה לא מליסניג, זה מאדם שאני מקרוב משפחה שאני מכיר.
                    רק הרכב כבר בסביבות 170 אלף… ומענין אותי כמה הוא יכול להמשיך הלאה.
                    וגם איך הוא מבחינת האצה? האם יש למישהו נסיון?

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מאיר ג
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #270

                    @אבי-אברך-צעיר כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                    איך הוא מבחינת האצה

                    נהגתי עליו כמה פעמים הוא רכב בסדר גמור מבחינה הזאת לא תצא הראשון ברמזור וכנראה שגם לא השלישי אבל אין תחושת חוסר כוח

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נהג אלוף

                      @צביקה-0
                      חושב שכן.
                      ק"מ נמוך ביחס לשנתון מה שמצריך בדיקה טובה,
                      אבל בודאי בנתונים האלו זה מציאה.

                      צביקה 0צ מנותק
                      צביקה 0צ מנותק
                      צביקה 0
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #271

                      @נהג-אלוף האם הרכב נחשב אמין? וכן יש לך מושג מה צריך לבדוק באופן ספציפי ברכב זה?

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • צביקה 0צ צביקה 0

                        האם זה משתלם?
                        9aa38e34-1854-4d7b-a23e-5d6348ce5a2e-image.png

                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטוני מנותק
                        יצחק רשטונ
                        מאסטר
                        כתב נערך לאחרונה על ידי יצחק רשטונ
                        #272

                        @צביקה-0
                        אם הנתונים אמיתיים זה מציאה הזוייה !!! וספק אם היא עדיין רלוונטית
                        אבל צריך דבר ראשון להרים טלפון לשמוע

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • יצחק רשטוני יצחק רשטונ

                          @צביקה-0
                          אם הנתונים אמיתיים זה מציאה הזוייה !!! וספק אם היא עדיין רלוונטית
                          אבל צריך דבר ראשון להרים טלפון לשמוע

                          ח מנותק
                          ח מנותק
                          חיים Y0737
                          מייבין
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #273

                          @יצחק-רשטונ כתב ביש פה הזדמנות שווה? המודעה הזו היא מציאה? השרשור המרכזי | כנסו לשאול ולענות! (בלי דיונים ארוכים):

                          מציאה הזוייה

                          בהנחה ולא נגרם בלאי מואץ מ 90 אק’‘מ רק עירוניים
                          לבדוק שאין בוצה בשמן וכו’

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • זה לזהז מנותק
                            זה לזהז מנותק
                            זה לזה
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #274

                            שלום לחברים היקרים
                            רציתי לשאול יש לי הצעה על יונדאי טוסון מנוע 2.0 122 ק"מ מטופל רק במוסך מורשה נקנה מחברת אלבר 0 ק"מ מאז אותו אדם כל השנים שנת הרכב 2018
                            הוא רוצה על הרכב לאחר קצת לחץ 60 אלף האם המחיר מציאה לדעתכם? יש מה לטרוח? הרכב באילת…

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • צביקה 0צ צביקה 0

                              @נהג-אלוף האם הרכב נחשב אמין? וכן יש לך מושג מה צריך לבדוק באופן ספציפי ברכב זה?

                              נ מנותק
                              נ מנותק
                              נהג אלוף
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #275

                              @צביקה-0
                              אמין באופן יחסי,
                              זה לא טויוטה אבל אמין בסך הכל,
                              צריך להקפיד על שמן ומים כמו שצריך.
                              חלקי חילוף זולים,
                              נוחות נסיעה טובה.
                              אם זה רלוונטי זה שווה מאוד.

                              זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • נ נהג אלוף

                                @צביקה-0
                                אמין באופן יחסי,
                                זה לא טויוטה אבל אמין בסך הכל,
                                צריך להקפיד על שמן ומים כמו שצריך.
                                חלקי חילוף זולים,
                                נוחות נסיעה טובה.
                                אם זה רלוונטי זה שווה מאוד.

                                זה לזהז מנותק
                                זה לזהז מנותק
                                זה לזה
                                כתב נערך לאחרונה על ידי זה לזה
                                #276

                                @נהג-אלוף
                                תודה רבה…מה הכוונה שמן ומים? אוכלים שמן ומים? או לבדוק שהחליפו בזמן
                                ואשמח לשמוע עוד חוות דעת

                                נ 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • זה לזהז זה לזה

                                  @נהג-אלוף
                                  תודה רבה…מה הכוונה שמן ומים? אוכלים שמן ומים? או לבדוק שהחליפו בזמן
                                  ואשמח לשמוע עוד חוות דעת

                                  נ מנותק
                                  נ מנותק
                                  נהג אלוף
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                                  #277

                                  @זה-לזה

                                  הגבתי ל@צביקה-0… אבל אם מעניין גם אותך…

                                  זה לזהז תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • נ נהג אלוף

                                    @זה-לזה

                                    הגבתי ל@צביקה-0… אבל אם מעניין גם אותך…

                                    זה לזהז מנותק
                                    זה לזהז מנותק
                                    זה לזה
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #278

                                    @נהג-אלוף
                                    חחחח
                                    טעות שלי סליחה

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • זה לזהז זה לזה

                                      @נהג-אלוף
                                      תודה רבה…מה הכוונה שמן ומים? אוכלים שמן ומים? או לבדוק שהחליפו בזמן
                                      ואשמח לשמוע עוד חוות דעת

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נהג אלוף
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #279

                                      @זה-לזה
                                      לבדוק שמחליפים בזמן,
                                      ואין בוצה במנוע.
                                      פחות נראה לי בק"מ הזה, אבל תמיד כדאי לבדוק.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • מ מנותק
                                        מ מנותק
                                        מאיר ג
                                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                                        #280

                                        יונדאי איוניק-2017 178 K ב- 49 א"ש

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • צביקה 0צ מנותק
                                          צביקה 0צ מנותק
                                          צביקה 0
                                          כתב נערך לאחרונה על ידי צביקה 0
                                          #281

                                          האם שווה את המחיר?
                                          2dbbd26e-df13-4257-863a-780a6481033f-image.png

                                          טוסוןט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          2
                                          • צביקה 0צ צביקה 0

                                            האם שווה את המחיר?
                                            2dbbd26e-df13-4257-863a-780a6481033f-image.png

                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסוןט מנותק
                                            טוסון
                                            מייבין
                                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                                            #282

                                            @צביקה-0 בעיקרון כן, כמובן אחרי בדיקה שאין מדובר בזיוף ק”מ או בהזנחה

                                            כללו של דבר, האדם לא נברא בעבור מצבו בעולם הזה אלא בעבור מצבו בעולם הבא, אלא שמצבו בעולם הזה הוא אמצעי…
                                            (מס"י פ"א)

                                            נחייה ולא…

                                            צביקה 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                            2
                                            • LexusL מנותק
                                              LexusL מנותק
                                              Lexus
                                              מייבין
                                              כתב נערך לאחרונה על ידי Lexus
                                              #283

                                              חוץ מהדברים הרגילים
                                              תבדוק צופר שעובד - סימן לסליל הגה (בגרסה הזו אין כפתורים בהגה, וזה בערך כל ההבדל בין הגרסאות… אחלה רכב, תהנה)

                                              שיפור החיפוש ביד2

                                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                                              2

                                              • 1
                                              • 2
                                              • 13
                                              • 14
                                              • 15
                                              • 16
                                              • 17

                                              19

                                              מחובר

                                              3.0k

                                              משתמשים

                                              9.7k

                                              נושאים

                                              131.5k

                                              פוסטים
                                              • התחברות

                                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                              • פוסט ראשון
                                                פוסט אחרון
                                              0
                                              • דף הבית
                                              • תקנון הפורום
                                              • מילון מושגים המלא
                                              • המדריך המלא למשתמש
                                              • פוסטים אחרונים
                                              • משתמשים
                                              • חיפוש גוגל בפורום
                                              • פנייה למנהל הפורום