מישהו מבני ברק/אלעד שמבין בסורק רכב בלוטוס
-
ניסיתי לחבר את הסורק הזה למולטימדיה וגם למכשיר שמותקן עליו אפליקציה של סורק רכב (Torque_Pro v1.8.16) ללא הצלחה
אשמח שמישהו שמבין בזה יוכל להקדיש לי מס’ דקות שאני אגיע אליו (עדיף בשעות הערב) ולנסות לחבר בין הרכב לאפליקציה
אני לא יודע אם הבעיה בחוסר הבנה שלי באנדרואיד או בכך שהרכב משנת 2005 והדגם הזה לא תומך ברכבים ישנים -
@אבי-ים כתב במישהו מבני ברק/אלעד שמבין בסורק רכב בלוטוס:
ניסיתי לחבר את הסורק הזה למולטימדיה וגם למכשיר שמותקן עליו אפליקציה של סורק רכב (Torque_Pro v1.8.16) ללא הצלחה
אשמח שמישהו שמבין בזה יוכל להקדיש לי מס’ דקות שאני אגיע אליו (עדיף בשעות הערב) ולנסות לחבר בין הרכב לאפליקציה
אני לא יודע אם הבעיה בחוסר הבנה שלי באנדרואיד או בכך שהרכב משנת 2005 והדגם הזה לא תומך ברכבים ישניםבא ננסה למקד את הבעיה,
יש ארבעה שלבים:
א. חיבור הצ’יפ לשקע ה OBD.
ב. חיבור הבלוטוס של הצ’יפ למכשיר האנדרואיד.
ג. הגדרת האפליקציה לחיבור לצ’יפ (ולא לטלפון, לדוגמא…).
ד. חיבור הצ’יפ למחשב הרכב (אלקטרונית, כי חיבור פיזי זה שלב א).
איפה אתה עומד?אגב, כל רכב הנמכר בארה"ב מחויב לתמוך בתקן OBD-II החל מ… 1996!
קאמרי כמדומני מתאים להגדרה, לא?
(בלי קשר באירופה זה הוחל כחובה מ 2001-2004) -
@לך-תדע כתב במישהו מבני ברק/אלעד שמבין בסורק רכב בלוטוס:
א. חיבור הצ’יפ לשקע ה OBD.
חובר
ב. חיבור הבלוטוס של הצ’יפ למכשיר האנדרואיד.
נדמה לי שזוהה
ג. הגדרת האפליקציה לחיבור לצ’יפ (ולא לטלפון, לדוגמא…).
ד. חיבור הצ’יפ למחשב הרכב (אלקטרונית, כי חיבור פיזי זה שלב א).
איפה אתה עומד?פה אני קצת מסתבך
ולרוץ מהרכב למחשב לסירוגין (כי האינטרנט רק במחשב…) ולנסות להבין מה הבעיה מייאש אותי
לכן שאלתי אם יש משהו בני ברקי שבזמנו הפנוי יוכל לבדוק בדקות ספורות איפה הבעיה@לך-תדע כתב במישהו מבני ברק/אלעד שמבין בסורק רכב בלוטוס:
אגב, כל רכב הנמכר בארה"ב מחויב לתמוך בתקן OBD-II החל מ… 1996!
קאמרי כמדומני מתאים להגדרה, לא?
(בלי קשר באירופה זה הוחל כחובה מ 2001-2004)זה תמך בסורק רכב שמתחבר בכבל לסורק
רק הבנתי שהסוג האלחוטי לא תומך בכל הרכבים (אני לא בטוח שזה נכון) -
@אבי-ים
כשתהיה ברכב, נסה לראות מה מופיע ומה רק מהבהב (מהמסומן במסגרת האדומה).הימור שלי: רק הימני ביותר מהבהב, דהיינו הסורק מחובר למכשיר אך לא למחשב (אלקטרונית).
אם זו הבעיה, נסה כך:
לחבר כשהסוויץ’ סגור, לפתוח סוויץ’ (ACC בלבד), להמתין שהסימון השני מימין ידלק רצוף (חיבור בלוטוס) ואז לפתוח סוויץ’ מלא ללא התנעה (לא קריטי, אך אין צורך בד"כ להתניע, וחבל על הגלון שיתבזבז…).
מעשה רב.לגבי החיבור בלוטוס וכו’, התקן הוא מה שחשוב, אכן יש סורקים המתהדרים בV2 ובהם יש יותר תקלות מאשר V1.5, מפי השמועה.
-
@לך-תדע כתב במישהו מבני ברק/אלעד שמבין בסורק רכב בלוטוס:
כשתהיה ברכב, נסה לראות מה מופיע ומה רק מהבהב (מהמסומן במסגרת האדומה).
הימור שלי: רק הימני ביותר מהבהב, דהיינו הסורק מחובר למכשיר אך לא למחשב (אלקטרונית).
אכן אם אני זוכר נכון רק 2 מתוכם הבהבו (אולי 3) וכמדומני שחלק באדום אבל את זה אני אבדוק מחר
לגבי החיבור בלוטוס וכו’, התקן הוא מה שחשוב, אכן יש סורקים המתהדרים בV2 ובהם יש יותר תקלות מאשר V1.5, מפי השמועה.
אכן זה בתקן 2V
-
@אבי-ים כתב במישהו מבני ברק/אלעד שמבין בסורק רכב בלוטוס:
@הכל-בעז-ה לא הבנתי
זה נחשב שזה מחובר?
ומה זה הכיתוב האדום למעלה בצד ימין?א. אם זה דולק רצוף ולא מהבהב - אתה מחובר.
ב. הכיתוב האדום בסה"כ אומר שלא הגדרת את פרופיל הרכב (סוג דלק, נפח מנוע וכו’ - אם אתה לא הולך למדוד צריכת דלק/עלות וכו’ אין טעם להגדיר).
ג. תוכל ללחוץ על FAULT CODES שבמופיע לך משמאל העיגול (שעה 11), ואז מהתפריט בצד ימין למעלה כמדומה SCAN ותראה את התקלות, בתקוה שאין.
ד. כשהמנוע דולק תוכל לראות בשעון הגדול את הסל"ד, אם לא רואים - משהו לא עובד.
ה. רק אם הבנת את התקלות המופיעות (מתחום ה’צ’ק אנג’ין’), ואתה יודע מה משמעותם וכו’, תוכל למחוק אותם כך:
-
@אבי-ים
כנראה אתה צריך להכנס בהגדרות של הטורק (קצה שמאלי-תחתון, ואז כנראה באופציה האמצעית) ולהגדיר את הרכיב (OBD) כהתקן הבלוטוס שלו, זה בנוסף לעצם החיבור למערכת.
תנסה להגיע בתפריט (על הגלגל הגדול יש ADAPTER וכו’) למסך הזה ולתאר מה מופיע לך שם: