דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
  3. בלאי מתמשך או נזק מהתאונה

בלאי מתמשך או נזק מהתאונה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר משפטי, תביעות, ביטוחים ותאונות
5 פוסטים 3 כותבים 247 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י מנותק
    י מנותק
    יוסישוי
    כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
    #1

    @מיכלין-שמאי-רכב
    מעשה שהיה כך היה. הרכב שלי, טויוטה יאריס, כ75,000 ק’’מ. נפגע בתאונה באשמת צד ג’ שהודה באשמה.
    הבאתי למוסך הסדר.
    תקנו נזקי פח.
    מיד לאחר התיקון התחילו להשמע חריקות מוזרות מהצד השמאלי בשעת עליה על באמפרים וכביש משובש.
    מתברר שהרעש מהבוקסה האחורית שמאלית שנשחקה. (ובדגם זה חייבים להחליף את כל הסרן האחורי).
    יצויין כי קודם התאונה לא היה בכלל רעש אפילו קטן. (בזה אין וויכוח. כי הרכב היה באותו מוסך חודשיים קודם).
    השמאי טוען שגם אם היה לוקח אחריות על הבוקסות, עדיין היה מוריד 70% על בלאי טבעי. ובנוסף - לא לוקח אחריות כי אין ראיה ישירה שהנזק קשור לתאונה ואין נזק לסרן עצמו. (למרות שהרכב הפוגע הגיע מצד שמאל, פגע בחזקה בדלת אחורית, בנסיעה במהירות 40 קמ’’ש, קרוב מאד למקום שהבוקסה נמצאת, ומעוצמת הפגיעה הרכב הסתובב, נתקע מקדימה בקיר, חזר אחורה מההדף, ונפגע גם מקדימה כולל החלפת משולש כולל תפוח ימני)
    אני טוען, מכיוון שלפני התאונה לא היה בכלל רעש, ומהתאונה יש רעש חריקה חזק, זה לא מוגדר בלאי טבעי אלא נזק ישיר מהתאונה. ויש פה ראיה נסיבתית שקושרת בצורה ישירה לתאונה.
    יש לי מה לתבוע או שחסר סיכוי
    תודה מראש לעונים

    תודה לבורא עולם 0ת מ 3 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • י יוסישוי

      @מיכלין-שמאי-רכב
      מעשה שהיה כך היה. הרכב שלי, טויוטה יאריס, כ75,000 ק’’מ. נפגע בתאונה באשמת צד ג’ שהודה באשמה.
      הבאתי למוסך הסדר.
      תקנו נזקי פח.
      מיד לאחר התיקון התחילו להשמע חריקות מוזרות מהצד השמאלי בשעת עליה על באמפרים וכביש משובש.
      מתברר שהרעש מהבוקסה האחורית שמאלית שנשחקה. (ובדגם זה חייבים להחליף את כל הסרן האחורי).
      יצויין כי קודם התאונה לא היה בכלל רעש אפילו קטן. (בזה אין וויכוח. כי הרכב היה באותו מוסך חודשיים קודם).
      השמאי טוען שגם אם היה לוקח אחריות על הבוקסות, עדיין היה מוריד 70% על בלאי טבעי. ובנוסף - לא לוקח אחריות כי אין ראיה ישירה שהנזק קשור לתאונה ואין נזק לסרן עצמו. (למרות שהרכב הפוגע הגיע מצד שמאל, פגע בחזקה בדלת אחורית, בנסיעה במהירות 40 קמ’’ש, קרוב מאד למקום שהבוקסה נמצאת, ומעוצמת הפגיעה הרכב הסתובב, נתקע מקדימה בקיר, חזר אחורה מההדף, ונפגע גם מקדימה כולל החלפת משולש כולל תפוח ימני)
      אני טוען, מכיוון שלפני התאונה לא היה בכלל רעש, ומהתאונה יש רעש חריקה חזק, זה לא מוגדר בלאי טבעי אלא נזק ישיר מהתאונה. ויש פה ראיה נסיבתית שקושרת בצורה ישירה לתאונה.
      יש לי מה לתבוע או שחסר סיכוי
      תודה מראש לעונים

      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
      תודה לבורא עולם 0ת מנותק
      תודה לבורא עולם 0
      כתב נערך לאחרונה על ידי תודה לבורא עולם 0
      #2

      @יוסישוי מתייג את @מיכלין-שמאי-רכב שנמצא איתנו בפורום,
      בעז"ה יוכל לכוון אותך מה ניתן לעשות אם בכלל.

      בהצלחה.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • י יוסישוי

        @מיכלין-שמאי-רכב
        מעשה שהיה כך היה. הרכב שלי, טויוטה יאריס, כ75,000 ק’’מ. נפגע בתאונה באשמת צד ג’ שהודה באשמה.
        הבאתי למוסך הסדר.
        תקנו נזקי פח.
        מיד לאחר התיקון התחילו להשמע חריקות מוזרות מהצד השמאלי בשעת עליה על באמפרים וכביש משובש.
        מתברר שהרעש מהבוקסה האחורית שמאלית שנשחקה. (ובדגם זה חייבים להחליף את כל הסרן האחורי).
        יצויין כי קודם התאונה לא היה בכלל רעש אפילו קטן. (בזה אין וויכוח. כי הרכב היה באותו מוסך חודשיים קודם).
        השמאי טוען שגם אם היה לוקח אחריות על הבוקסות, עדיין היה מוריד 70% על בלאי טבעי. ובנוסף - לא לוקח אחריות כי אין ראיה ישירה שהנזק קשור לתאונה ואין נזק לסרן עצמו. (למרות שהרכב הפוגע הגיע מצד שמאל, פגע בחזקה בדלת אחורית, בנסיעה במהירות 40 קמ’’ש, קרוב מאד למקום שהבוקסה נמצאת, ומעוצמת הפגיעה הרכב הסתובב, נתקע מקדימה בקיר, חזר אחורה מההדף, ונפגע גם מקדימה כולל החלפת משולש כולל תפוח ימני)
        אני טוען, מכיוון שלפני התאונה לא היה בכלל רעש, ומהתאונה יש רעש חריקה חזק, זה לא מוגדר בלאי טבעי אלא נזק ישיר מהתאונה. ויש פה ראיה נסיבתית שקושרת בצורה ישירה לתאונה.
        יש לי מה לתבוע או שחסר סיכוי
        תודה מראש לעונים

        מ מנותק
        מ מנותק
        מיכלין שמאי רכב
        שמאי עורך דין
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @יוסישוי
        כדי לענות לך צריך לראות תמונות הנזק. אתה מוזמן לשלוח אלי למייל. בגדול בטויוטה עם ק’‘מ הנ’‘ל לא צריכה להישחק שום בוקסה.
        רק כדי לסבר את אוזן בשבוע שעבר בדקתי הונדה שקיבלה מכה עד כדי כך חזקה בכנף אחורית שתושבת הקדמית ימנית נשברה. להמחשה רצ’'ב תמונות.
        20251225_150658.jpg 20251225_151016.jpg

        שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        5
        • י יוסישוי

          @מיכלין-שמאי-רכב
          מעשה שהיה כך היה. הרכב שלי, טויוטה יאריס, כ75,000 ק’’מ. נפגע בתאונה באשמת צד ג’ שהודה באשמה.
          הבאתי למוסך הסדר.
          תקנו נזקי פח.
          מיד לאחר התיקון התחילו להשמע חריקות מוזרות מהצד השמאלי בשעת עליה על באמפרים וכביש משובש.
          מתברר שהרעש מהבוקסה האחורית שמאלית שנשחקה. (ובדגם זה חייבים להחליף את כל הסרן האחורי).
          יצויין כי קודם התאונה לא היה בכלל רעש אפילו קטן. (בזה אין וויכוח. כי הרכב היה באותו מוסך חודשיים קודם).
          השמאי טוען שגם אם היה לוקח אחריות על הבוקסות, עדיין היה מוריד 70% על בלאי טבעי. ובנוסף - לא לוקח אחריות כי אין ראיה ישירה שהנזק קשור לתאונה ואין נזק לסרן עצמו. (למרות שהרכב הפוגע הגיע מצד שמאל, פגע בחזקה בדלת אחורית, בנסיעה במהירות 40 קמ’’ש, קרוב מאד למקום שהבוקסה נמצאת, ומעוצמת הפגיעה הרכב הסתובב, נתקע מקדימה בקיר, חזר אחורה מההדף, ונפגע גם מקדימה כולל החלפת משולש כולל תפוח ימני)
          אני טוען, מכיוון שלפני התאונה לא היה בכלל רעש, ומהתאונה יש רעש חריקה חזק, זה לא מוגדר בלאי טבעי אלא נזק ישיר מהתאונה. ויש פה ראיה נסיבתית שקושרת בצורה ישירה לתאונה.
          יש לי מה לתבוע או שחסר סיכוי
          תודה מראש לעונים

          מ מנותק
          מ מנותק
          מיכלין שמאי רכב
          שמאי עורך דין
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @יוסישוי
          לעניין הבלאי, האם רכבך מונית? האם התביעה לפוליסה? מאחר ובתביעות צד ג’ לא מחשבים בלאי חלפים. בלאי חלפים מחשבים בתביעות לפוליסה לרכב מסחרי ומוניות.
          עוד נקודה: לטענת השמאי הרעש בצעד של התאונה נובע מבלאי סביר. אם כן מדוע אין את אותו רעש מהבוקסה בצד השני? הרי בדרך כלל בוקסות נשחקות באופן שווה.
          תבקש מהמוסך לצלם את בוקסה ממנה נובע הרעש ואת הבוקסה התקינה בצד השני. יתכן ע’'פ תמונות ניתן לראות קרע ולא שחיקה.

          שמאות רכב מקצועית 054-7531425.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          3
          • מ מיכלין שמאי רכב

            @יוסישוי
            לעניין הבלאי, האם רכבך מונית? האם התביעה לפוליסה? מאחר ובתביעות צד ג’ לא מחשבים בלאי חלפים. בלאי חלפים מחשבים בתביעות לפוליסה לרכב מסחרי ומוניות.
            עוד נקודה: לטענת השמאי הרעש בצעד של התאונה נובע מבלאי סביר. אם כן מדוע אין את אותו רעש מהבוקסה בצד השני? הרי בדרך כלל בוקסות נשחקות באופן שווה.
            תבקש מהמוסך לצלם את בוקסה ממנה נובע הרעש ואת הבוקסה התקינה בצד השני. יתכן ע’'פ תמונות ניתן לראות קרע ולא שחיקה.

            י מנותק
            י מנותק
            יוסישוי
            כתב נערך לאחרונה על ידי יוסישוי
            #5

            @מיכלין-שמאי-רכב
            ראשית כל יישר כח גדול
            אני פשוט בהלם ממה שאתה אומר, שהשמאי פשוט מחרטט אותי. אני לא מונית ולא רכב הסעות כמובן.

            הרכב פגע בי מהצד, במהירות כ-40 קמ"ש, הסתובבתי ימינה ופגעתי בקיר, וחזרתי מההדף אחורה.
            מחר אני במוסך אצלם את הבוקסות ואשלח לך למייל
            מצו"ב תמונות וסרטון מהתאונה
            26275.jpg 21449.jpg 21452.jpg
            f_sport_20251015163718_16.mp4

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1

            17

            מחובר

            2.2k

            משתמשים

            7.4k

            נושאים

            99.0k

            פוסטים
            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • דף הבית
            • תקנון הפורום
            • מילון מושגים המלא
            • המדריך המלא למשתמש
            • פוסטים אחרונים
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום