דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
כיווץ
לוגו מותג
  1. דף הבית
  2. פורום דיונים וחדשות רכב
  3. היה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.

היה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר פורום דיונים וחדשות רכב
7 פוסטים 5 כותבים 107 צפיות
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • יחצ המקצועןי מנותק
    יחצ המקצועןי מנותק
    יחצ המקצוען
    מייבין
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    רשות בטיחות הרכב האמריקאית פתחה בחקירה רשמית נגד טסלה מודל 3 בעקבות טענות כי מנגנון פתיחת הדלתות
    במצב חירום אינו נגיש ועלול לסכן חיים.

    9e4285e9-34ee-4f57-92d3-823b7fea8c93-image.png

    רשות בטיחות הרכב האמריקאית הודיעה כי פתחה בחקירה רשמית בנוגע לליקויי בטיחות אפשריים בדגמי טסלה מודל 3, לאחר שהוגשה עתירה המתריעה על קושי ממשי בפתיחת דלתות הרכב במצבי חירום, כך דווח בערוץ 14. על פי הרשות, קיימת סכנה שנוסעים יילכדו בתוך הרכב במקרה של תאונה או אובדן אספקת חשמל.

    ברכבי טסלה פתיחת הדלתות מתבצעת בשגרה באמצעות כפתור חשמלי, אך כאשר המערכת החשמלית מפסיקה לפעול, אמורה להיכנס לפעולה ידית מכנית ייעודית. לפי הטענות שהובילו לפתיחת החקירה, ידית זו מוסתרת, אינה מסומנת באופן ברור ואינה אינטואיטיבית לשימוש, דבר שעלול להקשות על נוסעים לאתרה ברגעי לחץ וסכנה.

    בדיקת הרשות מתמקדת בכ 179,071 כלי רכב משנת ייצור 2022, כאשר החשש המרכזי הוא שהיעדר נגישות ברורה למנגנון הפתיחה הידני עלול למנוע חילוץ עצמי מהיר בעת אירוע חירום. ברשות מציינים כי מדובר בשלב ראשוני בלבד של הליך רגולטורי, שטרם קובע כי אכן קיימת תקלה המחייבת תיקון.

    בשלב זה לא נמסרה תגובה רשמית מטעם טסלה. עם זאת, אם ממצאי החקירה יאשרו כי מדובר בליקוי בטיחותי מהותי, עשויות הרשויות לדרוש מהחברה לבצע תיקון רחב היקף.

    קרדיט אתר כל רגע קובי ברקת- רכב ותחבורה
    ובחדרי חרדים

    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    2
    • יחצ המקצועןי יחצ המקצוען

      רשות בטיחות הרכב האמריקאית פתחה בחקירה רשמית נגד טסלה מודל 3 בעקבות טענות כי מנגנון פתיחת הדלתות
      במצב חירום אינו נגיש ועלול לסכן חיים.

      9e4285e9-34ee-4f57-92d3-823b7fea8c93-image.png

      רשות בטיחות הרכב האמריקאית הודיעה כי פתחה בחקירה רשמית בנוגע לליקויי בטיחות אפשריים בדגמי טסלה מודל 3, לאחר שהוגשה עתירה המתריעה על קושי ממשי בפתיחת דלתות הרכב במצבי חירום, כך דווח בערוץ 14. על פי הרשות, קיימת סכנה שנוסעים יילכדו בתוך הרכב במקרה של תאונה או אובדן אספקת חשמל.

      ברכבי טסלה פתיחת הדלתות מתבצעת בשגרה באמצעות כפתור חשמלי, אך כאשר המערכת החשמלית מפסיקה לפעול, אמורה להיכנס לפעולה ידית מכנית ייעודית. לפי הטענות שהובילו לפתיחת החקירה, ידית זו מוסתרת, אינה מסומנת באופן ברור ואינה אינטואיטיבית לשימוש, דבר שעלול להקשות על נוסעים לאתרה ברגעי לחץ וסכנה.

      בדיקת הרשות מתמקדת בכ 179,071 כלי רכב משנת ייצור 2022, כאשר החשש המרכזי הוא שהיעדר נגישות ברורה למנגנון הפתיחה הידני עלול למנוע חילוץ עצמי מהיר בעת אירוע חירום. ברשות מציינים כי מדובר בשלב ראשוני בלבד של הליך רגולטורי, שטרם קובע כי אכן קיימת תקלה המחייבת תיקון.

      בשלב זה לא נמסרה תגובה רשמית מטעם טסלה. עם זאת, אם ממצאי החקירה יאשרו כי מדובר בליקוי בטיחותי מהותי, עשויות הרשויות לדרוש מהחברה לבצע תיקון רחב היקף.

      קרדיט אתר כל רגע קובי ברקת- רכב ותחבורה
      ובחדרי חרדים

      ג מנותק
      ג מנותק
      גיל
      מאסטר
      כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
      #2

      @יחצ-המקצוען לא הבנתי איפה השכל היה עד כה,
      זו השאלה הראשונה ששמעתי (מאנשים, ומהפיצול שלי) - מה יקרה במצב של קצר חשמלי?
      הרי הכל שם חשמלי לגמרי.
      יש שם דברים שאפילו “ידית מכנית לשעת חירום” לא קיימת.


      דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
      למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

      A תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ מנותק
        צ מנותק
        צפוני1000
        כתב נערך לאחרונה על ידי יוני
        #3

        וכמו ההיא מארה"ב שנסעה רוורס בחנייה שלה ישירות לתוך הבריכה הפרטית, וטבעה למוות פשוט מחוסר יכולת לפתוח את הדלתות אחר שמערכת החשמל קרסה…

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • תצמנת מנותק
          תצמנת מנותק
          תצמנ
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          באותו עניין, לענ”ד הרגולטורים צריכים לחייב כפתור נטרול כל מערכות ההגנה במקרה הצורך.

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ג גיל

            @יחצ-המקצוען לא הבנתי איפה השכל היה עד כה,
            זו השאלה הראשונה ששמעתי (מאנשים, ומהפיצול שלי) - מה יקרה במצב של קצר חשמלי?
            הרי הכל שם חשמלי לגמרי.
            יש שם דברים שאפילו “ידית מכנית לשעת חירום” לא קיימת.

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @גיל כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

            יש שם דברים שאפילו “ידית מכנית לשעת חירום” לא קיימת.

            כמעט בכל רכב היום ההנד ברקס הוא חשמלי. מה עושים בשעת חירום?

            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • A aiib

              @גיל כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

              יש שם דברים שאפילו “ידית מכנית לשעת חירום” לא קיימת.

              כמעט בכל רכב היום ההנד ברקס הוא חשמלי. מה עושים בשעת חירום?

              ג מנותק
              ג מנותק
              גיל
              מאסטר
              כתב נערך לאחרונה על ידי גיל
              #6

              @aiib כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

              @גיל כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

              יש שם דברים שאפילו “ידית מכנית לשעת חירום” לא קיימת.

              כמעט בכל רכב היום ההנד ברקס הוא חשמלי. מה עושים בשעת חירום?

              בלם היד הוא פחות לשעת חירום. עיקר ייעודו הוא למניעת דרדור בחניה.
              חוץ מזה שחלק מה-EPB הם בצורת מתג כלפי מעלה, ולא כולם בצורת כפתור.
              לגופה של שאלה - מורידים הילוכים ומשתמשים בבלימת מנוע, מוצאים נתיב מילוט ומתחככים בקיר/גדר הפרדה עד לעצירה.
              שלא נדע.


              דבר שצריך להרגיל, להאיר פנים לאדם "רגיל", וזה בעצם כל התרגיל.
              למדריכים שכתבתי בס"ד 🙏 לחץ כאן

              A תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • ג גיל

                @aiib כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

                @גיל כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

                יש שם דברים שאפילו “ידית מכנית לשעת חירום” לא קיימת.

                כמעט בכל רכב היום ההנד ברקס הוא חשמלי. מה עושים בשעת חירום?

                בלם היד הוא פחות לשעת חירום. עיקר ייעודו הוא למניעת דרדור בחניה.
                חוץ מזה שחלק מה-EPB הם בצורת מתג כלפי מעלה, ולא כולם בצורת כפתור.
                לגופה של שאלה - מורידים הילוכים ומשתמשים בבלימת מנוע, מוצאים נתיב מילוט ומתחככים בקיר/גדר הפרדה עד לעצירה.
                שלא נדע.

                A מנותק
                A מנותק
                aiib
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @גיל כתב בהיה מעניין לעקוב על מכוניות טסלה מודל 3 . שנפתחה חקירה רשמית.:

                עיקר ייעודו

                נכון, אבל עדיין הוא נחשב ומשמש כבלם חירום.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0

                57

                מחובר

                2.2k

                משתמשים

                7.4k

                נושאים

                98.8k

                פוסטים
                • התחברות

                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                • פוסט ראשון
                  פוסט אחרון
                0
                • דף הבית
                • תקנון הפורום
                • מילון מושגים המלא
                • המדריך המלא למשתמש
                • פוסטים אחרונים
                • משתמשים
                • חיפוש גוגל בפורום