דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. רעידות בהילוך נמוך אחרי שמרים את הרגל מהגז

      רעידות בהילוך נמוך אחרי שמרים את הרגל מהגז

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 8 כותבים 562 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • G gefraim

        יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
        אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
        החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
        תודה מקרב הלב

        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזלח מנותק
        חיים ברזל
        כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
        #2

        @gefraim https://rechavimzelaze.ovh/post/82912
        או צלחות גמורות

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • G gefraim

          יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
          אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
          החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
          תודה מקרב הלב

          ב מנותק
          ב מנותק
          בנג'ה
          מאסטר
          כתב נערך לאחרונה על ידי
          #3

          @gefraim יוצא מהרכב ריח של משהו חרוך שׂרוף?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • G מנותק
            G מנותק
            gefraim
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #4

            אין שום ריח שרוף וזה גם לא בהאצה זה רק אחרי שאני מרים את הרגל מהגז ובעיקר במהירויות נמוכות סביב הארבעים קמ״ש בעיקר

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • G gefraim

              יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
              אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
              החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
              תודה מקרב הלב

              חובק עולםח מנותק
              חובק עולםח מנותק
              חובק עולם
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #5

              @gefraim גיר רובוטי?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • G gefraim

                יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
                אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
                החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
                תודה מקרב הלב

                א מנותק
                א מנותק
                אדון עולם
                מורחק
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #6

                @gefraim
                אם זה גיר רובוטי הכל בסדר

                ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • G gefraim

                  יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
                  אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
                  החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
                  תודה מקרב הלב

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יראת שמים
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #7

                  @gefraim נשמע כמו תושבת מנוע.

                  ידני

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • G מנותק
                    G מנותק
                    gefraim
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #8

                    זה לא רובוטי,
                    בצ׳אט של גוגל ג׳מיני הוא כותב שזה קשור לתושבת מנוע אחורית תחתונה
                    מישהו יודע משהו על זה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אדון עולם

                      @gefraim
                      אם זה גיר רובוטי הכל בסדר

                      ט מנותק
                      ט מנותק
                      טייס קרבי
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #9

                      @אדון-עולם
                      זה ממש לא קשור ברובוטי הבעיה של הרעידות זה רק במהירות נמוכה ממש…

                      למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • G מנותק
                        G מנותק
                        gefraim
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #10

                        מישהו מכיר איפה אני יכול לבדוק את זה בצורה אמינה בירושלים

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • מ מנותק
                          מ מנותק
                          משה חרלפ
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #11

                          היה לי את זה בטויטה קורולה 2005
                          והבעיה היתה במוט הגה
                          (אין לי שמץ של מושג אם זה קשור גם פה)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • G מנותק
                            G מנותק
                            gefraim
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #12

                            אתה יכול לתאר מה היה לך בדיוק?

                            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • G gefraim

                              אתה יכול לתאר מה היה לך בדיוק?

                              מ מנותק
                              מ מנותק
                              משה חרלפ
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #13

                              @gefraim כתב ברעידות בהילוך נמוך אחרי שמרים את הרגל מהגז:

                              אתה יכול לתאר מה היה לך בדיוק?

                              האמת שאין לי מושג זה מה שהמוסכניק הסביר לי, משהו כמו שיש גומיות לחיבורים לאורך מוט ההגה שמתרופפים עם הזמן

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0

                              13

                              מחובר

                              3.0k

                              משתמשים

                              9.8k

                              נושאים

                              131.9k

                              פוסטים
                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • דף הבית
                              • תקנון הפורום
                              • מילון מושגים המלא
                              • המדריך המלא למשתמש
                              • פוסטים אחרונים
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • פנייה למנהל הפורום