דילוג לתוכן
  • דף הבית
  • תקנון הפורום
  • מילון מושגים המלא
  • המדריך המלא למשתמש
  • פוסטים אחרונים
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • פנייה למנהל הפורום
כיווץ
☰
לוגו
  • דף הבית
  • מבחני רכב
  • חדשות רכב
  • מדריך למשתמש
  • ...
  • יצירת קשר
  • פרסם אצלנו
  • ×
      1. דף הבית
      2. טיפולים, אחזקה ותקלות
      3. רעידות בהילוך נמוך אחרי שמרים את הרגל מהגז

      רעידות בהילוך נמוך אחרי שמרים את הרגל מהגז

      מתוזמן נעוץ נעול הועבר טיפולים, אחזקה ותקלות
      13 פוסטים 8 כותבים 562 צפיות
      • מהישן לחדש
      • מהחדש לישן
      • הכי הרבה הצבעות
      תגובה
      • תגובה כנושא
      התחברו כדי לפרסם תגובה
      נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
      • G מנותק
        G מנותק
        gefraim
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #1

        יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
        אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
        החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
        תודה מקרב הלב

        חיים ברזלח ב חובק עולםח א י 5 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • G gefraim

          יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
          אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
          החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
          תודה מקרב הלב

          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזלח מנותק
          חיים ברזל
          כתב נערך לאחרונה על ידי חיים ברזל
          #2

          @gefraim https://rechavimzelaze.ovh/post/82912
          או צלחות גמורות

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • G gefraim

            יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
            אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
            החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
            תודה מקרב הלב

            ב מנותק
            ב מנותק
            בנג'ה
            מאסטר
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #3

            @gefraim יוצא מהרכב ריח של משהו חרוך שׂרוף?

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • G מנותק
              G מנותק
              gefraim
              כתב נערך לאחרונה על ידי
              #4

              אין שום ריח שרוף וזה גם לא בהאצה זה רק אחרי שאני מרים את הרגל מהגז ובעיקר במהירויות נמוכות סביב הארבעים קמ״ש בעיקר

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • G gefraim

                יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
                אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
                החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
                תודה מקרב הלב

                חובק עולםח מנותק
                חובק עולםח מנותק
                חובק עולם
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #5

                @gefraim גיר רובוטי?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • G gefraim

                  יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
                  אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
                  החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
                  תודה מקרב הלב

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אדון עולם
                  מורחק
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #6

                  @gefraim
                  אם זה גיר רובוטי הכל בסדר

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • G gefraim

                    יש לי הונדה סיוויק ובמהירות של עד 60 70 לפעמים כשאני מרים את הרגל מהגז האוטו קצת רועד
                    אם מישהו מחברי הפורום הנכבדים יודע במה מדובר או מה כדאי לבדוק ולאיזה מוסך ללכת
                    החלפתי תושבת מנוע מרכזית ושמן גיר
                    תודה מקרב הלב

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יראת שמים
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #7

                    @gefraim נשמע כמו תושבת מנוע.

                    ידני

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • G מנותק
                      G מנותק
                      gefraim
                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                      #8

                      זה לא רובוטי,
                      בצ׳אט של גוגל ג׳מיני הוא כותב שזה קשור לתושבת מנוע אחורית תחתונה
                      מישהו יודע משהו על זה?

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א אדון עולם

                        @gefraim
                        אם זה גיר רובוטי הכל בסדר

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טייס קרבי
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #9

                        @אדון-עולם
                        זה ממש לא קשור ברובוטי הבעיה של הרעידות זה רק במהירות נמוכה ממש…

                        למדריך ביטול השתתפות עצמית לכל נהג

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • G מנותק
                          G מנותק
                          gefraim
                          כתב נערך לאחרונה על ידי
                          #10

                          מישהו מכיר איפה אני יכול לבדוק את זה בצורה אמינה בירושלים

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • מ מנותק
                            מ מנותק
                            משה חרלפ
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #11

                            היה לי את זה בטויטה קורולה 2005
                            והבעיה היתה במוט הגה
                            (אין לי שמץ של מושג אם זה קשור גם פה)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • G מנותק
                              G מנותק
                              gefraim
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #12

                              אתה יכול לתאר מה היה לך בדיוק?

                              מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • G gefraim

                                אתה יכול לתאר מה היה לך בדיוק?

                                מ מנותק
                                מ מנותק
                                משה חרלפ
                                כתב נערך לאחרונה על ידי
                                #13

                                @gefraim כתב ברעידות בהילוך נמוך אחרי שמרים את הרגל מהגז:

                                אתה יכול לתאר מה היה לך בדיוק?

                                האמת שאין לי מושג זה מה שהמוסכניק הסביר לי, משהו כמו שיש גומיות לחיבורים לאורך מוט ההגה שמתרופפים עם הזמן

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0

                                32

                                מחובר

                                3.0k

                                משתמשים

                                9.8k

                                נושאים

                                131.9k

                                פוסטים
                                • התחברות

                                • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                • פוסט ראשון
                                  פוסט אחרון
                                0
                                • דף הבית
                                • תקנון הפורום
                                • מילון מושגים המלא
                                • המדריך המלא למשתמש
                                • פוסטים אחרונים
                                • משתמשים
                                • חיפוש גוגל בפורום
                                • פנייה למנהל הפורום